Vi söker köpmän till Shell_7 Eleven på väg i Söderköping jobb

Vi söker köpmän till Shell_7 Eleven på väg i Söderköping jobb Vi söker köpmän till Shell_7 Eleven på väg i Söderköping jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Vi söker köpmän till Shell_7 Eleven på väg i Söderköping. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Vi söker köpmän till Shell_7 Eleven på väg i Söderköping. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Lärare i fritidshem/Fritidspedagog- Täby

  2. Vi söker en serviceinriktad medarbetare till välre- Stockholm

  3. Receptionist, telefonist- Stockholm

  4. Deltidspersonal sökes till BAUHAUS- Upplands Väsby

  5. Kundtjänstmedarbetare sökes- Stockholm

  6. Sjuksköterskor- Stockholm

  7. Projektledare inom cellterapi- Stockholm

  8. Junior Account Manager till Basware- Stockholm

  9. Vill du bekämpa fattigdom? Jobba för ActionAid!- Stockholm

  10. Kundtjänstmedarbetare sökes till Fastighetsbolag i Stockholm- Stockholm


Mer beskrivning

Lärare i fritidshem/Fritidspedagog
Täby är en av Sveriges mest attraktiva kommuner med närhet till både arbetsplatser, grönområden och skärgård. Täby ligger strategiskt placerat strax norr om Stockholm och det bor ca 65 000 personer här. Vi ser ljust på framtiden och bygger därför fler bostäder, välkomnar fler företag och satsar på förbättrad service med stor valfrihet. Täby - att växa med. Ytterbyskolan,som har anor från 1907, är renoverad, komplett med gymnastiksal, slöjdsalar, bibliotek och fritidshem. I dag har vi ca 350 elever från förskoleklass till och med år 5, fördelade på: åldershomogena klasser och Täby Musikklasser år 4 och år 5. Skolan ligger centralt, nära Roslags Näsby (tåg) och Roslags Näsby trafikplats (buss). ARBETSUPPGIFTER Du ska ansvara för en fritidshemsavdelning i samarbete med övriga pedagoger. Vi arbetar lösningsinriktat med eleven i centrum. Har du erfarenhet och kvalifikationer vill vi att du blir arbetslagsledare för fritids arbetslag. Vi söker dig som är positiv, flexibel och öppen för nya ideer, som gör att fritidsverksamheten utvecklas Att du utifrån läroplanens mål planerar, genomför och utvärderar arbetet. Att du ansvarar för föräldrakontakter och håller utvecklingssamtal. Att du är delaktig i planering och genomförandet av rastverksamheten KVALIFIKATIONER Vi söker Dig som: -har fritidspedagogutbildning/lärare i fritidshem och har erfarenhet av liknande arbete -har god ledarförmåga -har datorvana -har god förmåga i svenska språket -har idéer och praktisk erfarenhet av samverkan mellan skola och fritidshem. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet
Företag: Täby Kommun, Ytterbyskolan
Ort: Täby
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i fritidshem/Fritidspedagog jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i fritidshem/Fritidspedagog

Vi söker en serviceinriktad medarbetare till välre
ISS Personaltjänster är den del av ISS Facility Services AB som arbetar med Personaluthyrning, Rekrytering, Entreprenad, Omställning samt Organisations- och chefsstöd. ISS Personaltjänster är ett auktoriserat bemanningsföretag som är specialiserade på personliga och kvalitetssäkrade processer med kunden i fokus. Vi har idag verksamhet på ett flertal orter i Sverige. Vi söker en serviceinriktad medarbetare till välrenommerat företag! Vill du arbeta i ett ungt och dynamiskt företag med ett internationellt och unikt varumärke? Har du utmärkt känsla för service och trivs i en roll med variation där du får arbeta både serviceinriktat mot kunder och med administrativa uppgifter? Titta hit! Vår kund behöver nu förstärka sitt glada gäng på serviceadministration med ytterligare en medarbetare. Tjänsten är ett långtidsuppdrag på minst ett år med mycket goda möjligheter till förlängning för rätt person. Tjänsten är på heltid. Arbetsuppgifter Du kommer att ha en varierande tjänst som består av så väl serviceadministration som reception och övriga kontorsadministrativa uppgifter. Tjänstens tyngdpunkt ligger på hantering av serviceärenden, dvs. inregistrering, samt packning och uppackning av produkter. Samtidigt förekommer ett flertal löpande uppgifter såsom: kundförfrågningar, problemlösning, reklamationsärenden och kostnadsförslag. I övrigt kommer du att vara behjälplig i andra uppgifter som t ex att sitta i receptionen vid behov. Önskade kvalifikationer Gymnasiekompetens samt tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom ett serviceyrke, är ett krav. Vidare är det viktigt med god dator- och telefonvana för att klara av tjänsten. Personliga egenskaper Vi söker dig som är en positiv lagspelare. Du är serviceinritad, stresstålig och har förmågan att lyfta blicken i det dagliga arbetet och därigenom ge företagets kunder den bästa servicen. Vi erbjuder En varierande och rolig tjänst på ett spännande företag och i ett härligt gäng samt goda chanser till förlängning för rätt person.
Företag: ISS Personaltjänster
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en serviceinriktad medarbetare till välre jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en serviceinriktad medarbetare till välre

Receptionist, telefonist
ISS Personaltjänster är den del av ISS Facility Services AB som arbetar med Personaluthyrning, Rekrytering, Entreprenad, Omställning samt Organisations- och chefsstöd. ISS Personaltjänster är ett auktoriserat bemanningsföretag som är specialiserade på personliga och kvalitetssäkrade processer med kunden i fokus. Vi har idag verksamhet på ett flertal orter i Sverige. På uppdrag av Arriva Sverige Aktiebolag söker ISS Personaltjänster. Serviceinriktad receptionist på heltid sökes! För kunds räkning söker vi en receptionist på heltid till Arriva. Arriva är en del av Europas största koncern för persontrafik och är idag etablerad i tolv länder. Företaget har varit etablerad på den svenska marknaden sedan 1999 med ledning i Köpenhamn. Sedan februari 2011 har Arriva varit ett självständigt svenskt bolag och växer nu rejält. Är du en serviceinriktad, flexibel och självgående person som gillar att vara spindeln i nätet? Trivs du med både kundbemötande, koordinering och administration? Då kanske du är rätt person för Arriva! Just nu söker vi för kunds räkning en receptionist med möjlighet att tillträda en tjänst på heltid med beräknad start i mitten av augusti. Du kommer att arbeta på Arrivas huvudkontor som ligger i Liljeholmen. Arbetsuppgifter - Vara ansiktet utåt och ta emot besökare. - Svara på telefon och mail. - Intern serviefunktion - Förbereda inför möten och konferenser. - Ansvara för köksutrymmen och pentry. - Diarieföring av inkommande post, kopiering, sammanställa material. - Sköta bokningar av beställning av exempelvis: resor, luncher, kontorsmaterial etc. - Andra vanligt förekommande receptionistsysslor. Önskade kvalifikationer Du har lägst gymnasiekompetens och har två års erfarenhet av arbete som receptionist. Vidare talar du flytande och skriver obehindrat på både svenska och engelska samt har mycket goda datorkunskaper. Tyska är meriterande. Vi ser gärna att du har vana att sätta igång teknisk utrustning som projektorer och liknande. Personliga egenskaper Som person är du social, serviceinriktad och strukturerad. Du gillar att vara spindeln i nätet och hjälpa till att koordinera och ordna med saker. Du är prestigelös och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och ta i när det behövs. Du tar egna initiativ och tycker om att samarbeta med olika sorters människor. Vidare är du självgående och har ett professionellt sätt mot så väl interna som externa kunder. Vi erbjuder Kundföretaget erbjuder spännande och omväxlande arbetsuppgifter i fräscha och nyrenoverade lokaler med ett trevligt och glatt gäng kollegor. En provanställning på 6 månader med möjlighet till fast anställning.
Företag: ISS Personaltjänster
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist, telefonist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist, telefonist

Deltidspersonal sökes till BAUHAUS
Vi söker just nu deltidspersonal i form av butikssäljare och kassamedarbetare till BAUHAUS i Upplands Väsby. Som butikssäljare är du produktexperten på en eller flera säljavdelningar och din viktigaste uppgift är att hjälpa kunderna i varuhuset. Du ska vara lyhörd för kundens behov och önskemål och alltid överträffa kundernas förväntningar i alla lägen. Vi har flera olika säljavdelningar, järn och verktyg, el och belysning, VVS och bad, bygg, färg, trädgård och Badrumsvärlden. Som medarbetare på kassa- och informationsavdelningen är en av dina viktigaste uppgifter att med ett leende på läpparna ge god service till våra kunder, då BAUHAUS är ett varuhus dit kunderna gärna kommer tillbaka. Du arbetar i vår kassalinje och i vår informationsdisk där du hjälper kunderna att hitta rätt och svara i telefon. Merförsäljning och hantering av reklamationer ingår även i dina arbetsuppgifter. Vår målsättning är att ha branschens bästa service. Därför ska du kunna möta många människor, som alla har en förväntan om att bli hjälpta snabbt, effektivt och vänligt, även när det är mycket att göra. Vi samarbetar med Proffice i denna rekrytering och du ansöker direkt på www.proffice.se [ http://www.proffice.se/ ] Uppdragsgivare: BAUHAUS Ort: Upplands Väsby Omfattning: Deltid Sista ansökningsdag: 2013-07-21 För information: Joanna Axelsson, joanna.axelsson@proffice.se [ mailto:joanna.axelsson@proffice.se ] Kvalifikationer: Vi söker efter dig som tycker om och är duktig på att arbeta med människor samt är väldigt service- och kundfokuserad. Du drivs av försäljning samtidigt som du har en stor lyhördhet för kundens behov. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad som person och alltid försöker ha en positiv inställning till din omgivning. Du är utöver detta även noggrann, stresstålig, flexibel och målmedveten. Erfarenhet inom ovanstående områden är meriterande och det är en fördel om du specialistkunskap inom BAUHAUS säljområden. Du har en avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande, gärna med inriktning mot detaljhandeln. Du behärskar svenska i tal och skrift, engelska i tal samt har ett gott siffersinne. Vi eftersträvar en blandad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsterna kan därför komma att bli tillsatta innan sista ansökningsdag. I denna rekrytering kommer vi att begära utdrag ur belastningsregistret. Organisations-/företagsbeskrivning: BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med över 220 varuhus i 15 länder. Vi öppnade vårt första varuhus i Sverige 1997 och har sedan dess växt till 15 varuhus från Sundsvall i norr till Malmö i söder. BAUHAUS affärsidé är att vara det kompletta varuhuset för verkstad, hem och trädgård genom att erbjuda störst sortiment till lägsta pris med bästa service. Ett ledord för alla oss som arbetar på BAUHAUS är att kunden alltid står i centrum. Vi erbjuder ett arbete där du har många människor omkring dig på en trevlig och dynamisk arbetsplats. BAUHAUS rekryterar först och främst personal internt och vi kan erbjuda rätt person utvecklings- och karriärmöjligheter både i Sverige och i andra länder. Vi erbjuder lön enligt avtal med Handelsanställdas förbund. Därtill kommer personalförmåner. I tjänsten ingår schemalagd arbetstid på helger under varuhusets öppettider. Vi ser fram emot din ansökan och hoppas få välkomna dig till en spännande framtid.
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Deltidspersonal sökes till BAUHAUS jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Deltidspersonal sökes till BAUHAUS

Kundtjänstmedarbetare sökes
TM Direct ab är ledande inom kyla & värme samt ventilation mot konsument. Vi är verksamma i Stockholm och Göteborg. Vi söker nu en medarbetare till vår kundtjänst för arbete inom kundhantering, offerthantering, inkommande kundtjänst samt samordning med fältpersonal. Ett visst mått av rekrytering kommer även ingå i tjänsten med arbetsintervjuer samt annat rekryteringsrelaterat arbete. Då vi är modernt hanverksföretag är det meriterande om du har praktiska erfarenheter från hantverksjobb, detta är dock ej ett krav. Tidigare erfarenhet från kundtjänstarbete är inte ett krav. Allmän datorvana är ett krav. Du kommer jobba i ett ungt expanderande företag med nya och fräscha affärskoncept i fina ljusa lokaler i Solna.
Företag: TM Direct AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare sökes

Sjuksköterskor
vårdavdelning Q80 Vi stärker upp bemanningen! Välkommen till ett spännande och utvecklande arbete på avdelning Q80, Astrid Lindgrens Barnsjukhus i Solna! Vi vårdar barn i åldern 0-18 år som insjuknat akut, medicinskt eller kirurgiskt och är i behov av några få dagars sjukhusvård. Vi vårdar företrädesvis barn med olika infektioner men är alltid beredda att ta emot barn från andra specialiteter. Vårt engagemang och professionella bemötande av patienter, familjer och arbetskamrater skapar en bra laganda och atmosfär. Vi är måna om att ta vara på våra kollegors kunskaper och att lära av varandra. Våra ledord är kompetens och hjärta. Arbetsuppgifter: Sedvanliga sjuksköterskeuppgifter på en vårdavdelning för barn. Som sjuksköterska är du med och vidareutvecklar vården på avdelningen och arbetet bjuder på stor omväxling avseende svårighetsgrad, innehåll och tempo. Vi arbetar enligt PNV (Patient Närmre Vård), flödesarbete och CRM (säkert teamarbete) och vårt multiprofessionella team har det sjuka barnet med familj i centrum. Kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning i hälso- och sjukvård för barn och ungdom, alternativt sjuksköterska med erfarenhet från barn- eller akutsjukvård. Minst två års yrkeserfarenhet. Vana att hantera medicinskteknisk utrustning. Personliga egenskaper: Vi söker dig som vill arbeta i vår stimulerande och utvecklande barnsjukvård, som trivs med att den ena dagen inte är den andra lik och att lösa de utmaningar som uppkommer. Du arbetar tillsammans med erfarna och engagerade kollegor på en mycket välfungerande avdelning. Erfarenhet från barnsjukvård är mycket meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterskor jobb, Sjuksköterskor Stockholm, Sjuksköterskor Karolinska Universitetssjukhuset
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterskor

Projektledare inom cellterapi
Innovationsplatsen Projektledare sökes till projektet "Effektiva processer för storskalig cellproduktion för klinisk användning". Karolinska Universitetssjukhuset är ett av Nordens största universitetssjukhus där vård, forskning och utbildning är viktiga delar i arbetet för att förlänga och förbättra människors liv. Av Karolinska Institutets forskning och utbildning sker två tredjedelar i sjukhusets verksamhet. Utveckling och Innovation är en central stab vid Karolinska Universitetssjukhuset där verksamheterna Innovationsplatsen, CAMST, Medicinsk Teknik samt E-hälsa och strategisk IT ingår. Innovationsplatsen har i uppdrag att stötta och samarbeta med sjukhusets kliniker genom att skapa en gemensam inkörsport till sjukhuset för medicinteknisk industri samt att etablera affärsmodeller för samarbeten med industri, akademi och näringsliv. Arbetsuppgifter: Karolinska Universitetssjukhuset söker en projektledare inom programmet Cellterapi - från idé till offentlig sjukvård. Programmet som är finansierat av såväl sjukhuset som Vinnova och privata bolag omfattar olika projekt med inriktning på utveckling av såväl tekniska som organisatoriska lösningar som kan påskynda och effektivisera implementering av cellterapier i offentlig sjukvård. I programmet ingår partners från sjukhuset, akademin och olika företag som utvecklar lösningar inom cellproduktion, leverans av celler, cellbehandling, regelverk, logistik, ekonomi och hälsoekonomi. Syftet är att stödja utveckling av klinisk forskning och innovationer inom cellterapi och förankra detta i den kliniska miljön för att kunna möta behoven i dagens och framtidens sjukvård. I arbetsuppgifterna ingår att leda ett eller flera av de interna samarbetsprojekt som startas upp inom området cellterapi med speciellt fokus på effektiva redskap och processer för cellproduktion, leverans och behandling. I delprojektet "Effektiva processer för storskalig cellproduktion för klinisk användning" arbetar cirka 15 personer från sjukhuset, Karolinska Institutet och ett företag gemensamt med att ta fram en process för att odla T-celler i stor skala enligt de höga kvalitetskrav som ställs enligt GMP. Kliniska prövningar av cellerna ingår inte i projektet men planeras separat. Som projektledare kommer du att leda delprojektet men kommer även ansvara för uppgifter inom programmet, till exempel intern och extern kommunikation. Du kommer att rapportera till och stödja programledaren för cellterapiprogrammet. Kvalifikationer: Du har erfarenhet av att leda långsiktiga projekt och gärna av arbete i en vårdorganisation. Förmodligen har du kännedom om eller erfarenhet av organisatoriska lösningar inom forskning eller vård. Tidigare erfarenhet från forskning är ett krav och erfarenhet från näringslivet är meriterande liksom tidigare arbete med, eller intresse för, kommunikation. Du behärskar flytande engelska i såväl tal som skrift. Personliga egenskaper: Du är strukturerad och noggrann med förmåga att hantera flera saker samtidigt. Du är en lagspelare som kan gå in i och ur olika roller och arbetsuppgifter. Du kan arbeta självständigt och är van att ta ansvar och leda ett arbete. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare inom cellterapi jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare inom cellterapi

Junior Account Manager till Basware
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Bravura söker en junior Account Manager till Baswares kontor i Bromma, Stockholm. Företaget är en global marknadsledande leverantör för automatisering av processer från inköp till betalning. Basware bildades 1985 och är sedan 2000 noterat på Helsingforsbörsen. Företaget har totalt 1400 anställda i 10 länder varav 50 är anställda i Sverige. Företaget befinner sig i en expansiv fas och söker nu en ny talang till deras försäljningsteam. Arbetsuppgifter: Som junior Account Manager kommer du främst arbeta med prospektering och nykundsbearbetning inom nya branscher och du arbetar mot att möta företagets säljmål. Ansvarsområden innefattar att identifiera och kontakta företag inom bestämda affärsområden. Du arbetar självständigt och är självgående och till din hjälp har du organisationsens marknad-, pre-sales- och serviceavdelningar. Din närmsta chef finns på kontoret i Finland. Profil: - Examen i företagsekonomi eller datateknik ellerandra relevanta områden. - Erfarenhet av B2B försäljning per telefon med dokumenterat goda resultat. - Förståelse för fakturahantering (meriterande) - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Personliga egenskaper Du gillar att använda telefonen som verktyg och är inte rädd för cold-calls. Du är en duktig kommunikatör och har god social kompetens. Vidare har du en stark tävlingsinstinkt, god förståelse för försäljning och en stark förhandlingsteknik där du kan se och förverkliga kundens behov. Du är helt självgående och trivs med att ta stort eget ansvar. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-400 240 50 Sökord: AM, Account Manager, sälj, säljare, försäljning, Data, IT Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Account Manager till Basware jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Account Manager till Basware

Vill du bekämpa fattigdom? Jobba för ActionAid!
ActionAid är en internationell hjälp- och kampanjorganisation som har funnits i över 40 år och som idag har verksamhet i 47 länder. Vi utgår ifrån ett människorättsperspektiv och tror på en värld där alla människor får tillgång till utbildning, rent vatten, mat och sjukvård. Genom våra olika projekt så hjälper vi varje år miljontals utsatta människor i utvecklingsländer att få ett bättre liv. Ibland handlar det om något så enkelt som att ge dem frön så att de kan odla sin egen mat, ibland handlar det om att bygga skolor, ibland handlar det om att hjälpa människor att organisera sig och tillsammans kräva sina rättigheter från makthavare. Detta arbete är endast möjligt tack vare det stöd vi får från privatpersoner runt om i världen som frivilligt väljer att vara med och bidra till vårt arbete. Och enda sättet för oss att få fler privatpersoner att vilja ge sitt stöd är att aktivt söka upp dem, informera om vad ActionAid gör, visa hur de pengar de ger verkligen gör en skillnad, och be dem att gå med som givare. Vi erbjuder dig... Chansen att bli en del av ActionAid:s arbete och göra en insats för mänskliga rättigheter genom att jobba som insamlare! Dina arbetsuppgifter blir att aktivt värva nya faddrar och givare till ActionAid på gator och torg. Som insamlare får du en direkt inblick i arbetet på ActionAid:s svenska huvudkontor, och kontinuerlig fortbildning i ActionAid:s arbete, samt i retorik och värvningsteknik. Insamlare jobbar alltid tillsammans i grupper om två-fem personer. Jobbet är på dagtid, måndag till fredag, och du arbetar sammanlagt 31 timmar i veckan. Vi erbjuder dig en fast timlön på 140 kronor i timmen inkl. semesterersättning. Om du är duktig så finns det goda möjligheter att snabbt avancera till gruppledare. Då ökar lönen till 150 kronor i timmen och arbetstiden till 37 timmar i veckan. Vi söker dig som har... Ett brinnande intresse för mänskliga rättigheter/utvecklingsfrågor eller dig som är intresserad av att lära dig mer.  Viktigt är att du har en ihärdig och social personlighet och en stark vilja att lyckas.  För att kunna jobba som insamlare måste du kunna uttrycka dig väl i tal på svenska och du måste vara minst 18 år. Alla våra insamlare får gå en utbildning innan de börjar jobba. För frågor om arbetet, kontakta projektledare Sebastian Rushworth på sebastian.rushworth@actionaid.org
Företag: ActionAid Sverige
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du bekämpa fattigdom? Jobba för ActionAid! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du bekämpa fattigdom? Jobba för ActionAid!

Kundtjänstmedarbetare sökes till Fastighetsbolag i Stockholm
Kundtjänstmedarbetare sökes till Fastighetsbolag i Stockholm Är Du en serviceinriktad person som söker efter nya utmaningar? Just nu söker vi kundtjänstmedarbetare för ett längre heltidsuppdrag med start i början av augusti. Som konsult hos Bemannia får Du chans att skapa ett bredare kontaktnätverk, bredda din kompetens och prova på nya utmaningar som stärker din konkurrenskraft på arbetsmarknaden. En kreativ arbetsplats för Dig med stora möjligheter. Om kunden: Kunden är ett fastighetsbolag i Stockholmsområdet som totalt äger och förvaltar 130 fastigheter. Målgruppen är till största del senior-, trygghets- och studentboenden. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta i företagets kundtjänst där du kommer att ta emot felanmälningar samt besvara allmänhetens frågor om boende, boendeköer etc. Du kommer vidare att ta emot beställningar av tilläggstjänster såsom städning, enklare inrednings och byggnationer. Du kommer dagligen ha kontakt med entreprenad, förvaltare och övriga anställda på företaget. Dina kvalifikationer - Du har tidigare har arbetat med kundtjänst och service - Gymnasium eller likvärdig utbildning - Goda kunskaper i svenska - Goda datakunskaper då du kommer arbeta i ett flertal system - B-körkort är meriterande - Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av yrket, då gärna inom fastighetsbranschen - Det är mycket meriterande om du talar och skriver Finska Personliga egenskaper: Som person är Du trevlig, pigg och glad och framförallt serviceinriktad. Du är också noggrann, flexibel och självgående. Du bör vara en initiativrik och en engagerad person som tycker om struktur, ordning och reda. Samtidigt är det viktigt att Du är lyhörd och har lätt för att samarbeta och att skapa goda relationer. Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Så här söker du: Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar. Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Kundtjänstmedarbetare till fastighetsbolag, Stockholm" Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år. Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt! www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Företag: Bemannia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare sökes till Fastighetsbolag i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare sökes till Fastighetsbolag i Stockholm


Sök lediga jobb Vi söker köpmän till Shell_7 Eleven på väg i Söderköping

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se