Taxiförare till Haninge jobb - lediga jobb

Taxiförare till Haninge jobb Taxiförare till Haninge jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Taxiförare till Haninge. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Taxiförare till Haninge. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Driven stationschef till Europcar, Arlanda- Stockholm

  2. Receptionist sökes!!- Stockholm

  3. Erfaren chefssekreterare- Stockholm

  4. HR - Generalist- Solna

  5. Kundservicemedarbetare till BMW- Stockholm

  6. Sektionschef Enhetsstöd, Systemförvaltningsenheten FMLOG- Stockholm

  7. Produktionspersonal sökes till Älvsjö på heltid!- Stockholm

  8. Ansvarsfulla studenter sökes till tjänst som operatör!- Stockholm

  9. Vi söker ambulerande receptionister på deltid!- Stockholm

  10. Extraarbete som B-chaufför!!- Stockholm


Mer beskrivning

Driven stationschef till Europcar, Arlanda
Fler och fler upptäcker fördelarna med att hyra bil för att kunna vara flexibel och välja bil efter tillfälle och behov. Europcar är Europas ledande biluthyrningsföretag och finns representerat med 3 500 stationer och 195 000 bilar i 150 länder. I Sverige har Europcar 130 stationer och 5 500 bilar. Europcar drivs i Sverige av Europeisk Biluthyrning AB som är ett dotterbolag till Volkswagen Group Sverige AB. Europcar har flera gånger mottagit prestigefulla priser såsom Nordic Business Travel Award och Grand Travel Award för bästa hyrbilsföretag Vi erbjuder dig ett stimulerande och omväxlande arbete inom en framtidsbransch. För dig som brinner för att ge toppklassig service, skapa goda resultat och som trivs att se andra människor växa och utvecklas är detta en spännande utmaning! Tjänsten innebär att du har totalansvar för Europcar på Arlandas resultat och utveckling. Du ska säkerställa att stationen drivs med hög kvalitet och mot uppställda mål, bl. a genom löpande resultat- och verksamhetsuppföljning. Du ska också ansvara för det administrativa arbetet och de interna processerna. Att svara för tillgänglighet och personaloptimering såsom schemaläggning och jour ingår också i arbetsuppgifterna. Vidare ansvarar du för arbetsmiljön på stationen och att lagar och krav efterföljs. Då du kan komma att arbeta med det dagliga stationsarbetet  behöver du ha en förståelse för vad detta innebär. Det är viktigt att du är en god förebild, arbetsledare och coach. Din arbetstid är i huvudsak förlagd till dagtid men kan från tid till annan komma att variera mellan 06.00-24.00. Vi söker dig som har: * Ett par års erfarenhet i arbetsledande befattning, gärna inom servicenäringen * Goda Ledaregenskaper * Förmåga att uppnå uppsatta mål och föregå med gott exempel * Grundläggande kunskaper i ekonomi * God svenska och engelska i tal och skrift * God IT-vana och kunskaper i Microsoft Office * B-körkort Som person söker du en utmaning,  du vill ta stort eget ansvar och jobba vidare på att skapa Sveriges bästa biluthyrningsstation. Du sätter en ära i att din station levererar högsta kvalitet och service för dina kunder. För att lyckas krävs att du har driv, uthållighet, vilja och engagemang. Du trivs i ledarrollen, drivs av att bygga starka team och förstår att din personal är nyckeln till framgång. Affärstänk i allt du gör och kunden i fokus är självklart för dig. Du drivs av att skapa förändringar och ser lösningar i problem för att ständigt utveckla din verksamhet. Vidare ser vi att du är har en rak kommunikation, är tydlig och har en trygghet i ditt ledarskap Vi erbjuder dig ansvaret att driva och utveckla vår i särklass största station. Du blir samtidigt en del av ett företag som andas kvalitet, kundfokus och miljötänk. Goda resultat ger stora möjligheter till fortsatt karriär inom företaget och koncernen. Låter det som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka oss din ansökan snarast möjligt då intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. I denna rekrytering samarbetar vi med Komet. Frågor kring tjänsten besvaras av Charlotte Grip, rekryteringskonsult på charlotte.grip@komet.se, från mitten av augusti eller i samband med intervju. Observera att sista ansökningsdag är 31 augusti. Omfattning: Heltid
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Driven stationschef till Europcar, Arlanda jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven stationschef till Europcar, Arlanda

Receptionist sökes!!
PerformIQ Om PerformIQ PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag som tror att de bästa jobbkandidaterna i Sverige har varit aktiva inom en idrott eller föreningslivet. Alla vi anlitar från receptionister till toppledare, har jobbat stenhårt för att nå ett mål. Antingen på elitnivå eller på hobbybasis. Föreningslivet gör något med en människa. Vi kallar det den tysta skolan. För mer information besök www.performiq.se Företagspresentation Företag är ett nordiskt specialtransportföretag som erbjuder effektiva transporter och hantering av ömtåliga och värdefulla föremål och produkter. Tjänstebeskrivning Tjänsten innafattar stort ansvar och är en traditionell receptionisttjänst som innebär mycket kundkontakt. Arbetsuppgifterna kommer innefatta både kontakt med kunder och medarbetare både via mail, telefon och direktkontakt. Krav på person Vi söker dig som är ansvarsful, positiv och flexibel. Du tycker om att vara en problemlösare och trivs med att vara "spindeln i nätet". För att arbeta som konsult på PerformIQ är det meriterande om du har tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna vilken aktivitet du har utövat. Omfattning: Heltid Arbetstid: mån-fre 8-17 Plats: Stockholm Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!
Företag: PerformIQ AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist sökes!! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist sökes!!

Erfaren chefssekreterare
Lernia AB Arbetsuppgifter Vi söker en chefssekreterare till en av våra kunder i Södertälje. Du kommer att ha ett stort administrativt ansvar mot 2 sektioner och parallellt med detta driva egna uppgifter och utredningar. Ständig förbättring av processer, information och systemstöd är en väsentlig del i arbetet. Du har ansvar för att sammanställa och följa upp investerings- och omkostnadsprognoser. Du assisterar cheferna med förberedelser inför möten, samt hjälper även övriga gruppchefer liksom sektionernas medarbetare med stort som smått. Du ingår i båda sektionernas ledningsgrupper. Självklart samverkar du med övriga sekreterare inom avdelningen, som vid behov vikarierar för varandra. Formell kompetens Relevant utbildning Din bakgrund Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning och du bör tidigare ha arbetat som sekreterare/administratör. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Du arbetar obehindrat i MS Office och har stilistisk förmåga samt är driven inom kommunikation, och informationssökning. Personliga egenskaper De varierande arbetsuppgifterna kräver att du kan arbeta självständigt, är strukturerad, arbetar proaktivt och kan prioritera för att klara av att arbeta under tidspress samt är prestigelös. Du trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Du har ett genuint intresse för människor och din förmåga att sprida entusiasm och glädje är särskilt viktig. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Visstid/Heltid/Södertäje via vår hyrveksamhet. Tillträdesdag 12/8 tom 30/12 med möjlighet till förlängning. Information Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan.
Företag: Lernia AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren chefssekreterare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren chefssekreterare

HR - Generalist
EVRY är ett av de ledande IT - företagen i Norden. Vi gör information levande med hjälp av idéer, teknik och smarta lösningar. På så sätt skapar vi affärsnytta för våra kunder och värde för hela samhället. EVRY kombinerar en lång branscherfarenhet, ett flexibelt förhållningssätt och internationell kapacitet med en stark lokal närvaro för att hjälpa kunderna att nå sina affärsmål genom att förverkliga den fulla potentialen av IT. Inom enheten EVRY Shared Service Center hanteras koncerngemensamma frågor inom ekonomi, fastighet, HR Service och lön. Till HR funktionen i Solna söker vi nu en självgående, initiativrik och lösningsfokuserad HR generalist. Organisationens HR service och lönefunktion består av 12 personer fördelade på 3 orter (Solna, Göteborg och Huskvarna). HR service och lönefunktionen har ett övergripande ansvar för administration, support och kvalitetssäkring av koncerngemensamma HR- och lönefrågor för de olika EVRY bolagen inom koncernen. Som HR generalist på HR Service och Lön i Solna kommer du tillsammans med 3 kollegor och din närmsta chef få en viktig roll i byggandet och utvecklandet av HRs supportfunktion inom EVRY. Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat •      Löpande chefsstöd samt stöd i policy, process, rutin och arbetsrättsliga frågor •      Ansvar för att kalla till, delta och protokollföra fackliga förhandlingar •      Löpande systemunderhåll i Personec HR, uppdatering och säkerställning av att uppgifter kopplat till anställning är korrekt registrerade •      Rekryteringsadministration •      Supportera HR Business Partners i övergripande koncerngemensamma HR frågor •      Ansvar för externa kontakter med Försäkringskassa, företagshälsovård och rehabiliteringsaktörer och vid behov göra avrop på tjänster ifrån externa aktörer •      Ansvara för Intranätets HR-sidor och uppdatera personalhandboken •      Medverka till att bygga och utveckla HRs supportfunktion inom EVRY Din Bakgrund Vi söker dig med relevant högskoleutbildning, alternativt kunskaper och erfarenheter förvärvade genom arbete inom HR. Vi ser att du har minst två års erfarenhet från en HR supporterande roll eller funktion. Det är meriterande med kunskaper om avtalet för IT företagen samt erfarenhet av Personec HR. Som person ger du förstklassig service, motiveras av att bygga nytt, sätta rutiner och trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. Du är också strukturerad, noggrann samt förtroendeingivande.   EVRY Erbjuder  EVRY är ett framstående IT företag som verkar på den nordiska marknaden. Verksamheten är snabbrörlig och präglas av entreprenörskap. EVRY är ett välkänt varumärke inom branschen och erbjuder sina anställda marknadsmässiga löner, pensionsavtal och förmåner. Mer om tjänsten I den här rekryteringen samarbetar vi med Wise Professionals. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa ansvarig rekryteringskonsult Jan Moström på tfn 076-525 90 40. Vi ser fram emot att få din ansökan via www.wise.se/jobb så snart som möjligt, dock senast 2013-08-10. Varmt välkommen med din ansökan!   Vi tillämpar löpande urval och rekommenderar att du skickar din ansökan omgående. Wise Professionals AB – kvalificerad bemanning och rekrytering – http://www.wise.se/ – Stockholm – Göteborg – Malmö – växel 08-555 29000
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga HR - Generalist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR - Generalist

Kundservicemedarbetare till BMW
BMW Financial Services söker nu en serviceinriktad kundservicemedarbetare. Kundtjänstavdelningen består idag av ett antal personer som arbetar mot privatpersoner, företag och bilåterförsäljare. Arbetet som kundtjänstmedarbetare är dynamiskt då du både kommer att ta emot inkommande samtal gällande allmänna kundtjänstärenden, men även ringa ut och följa upp kampanjer som företaget gör. Kampanjerna kan röra allt ifrån att bara stämma av hur nöjd kunden är med sitt bilköp, följa upp ett lead eller sälja in en tjänst som lanseras. Kampanjerna kan riktas till slutkund, men även till Bilåterförsäljare eller företag. Vem är du * Du har minst gymnasiekompetens, gärna med ekonomisk inriktning.   * Tidigare erfarenhet inom kundtjänst är mycket meriterande. * Självklart brinner du för att ge service samt sätter kunden i fokus.   * Som person är du trygg i dig själv, driven, ansvarsfull, lyhörd och lösningsorienterad. * Du gillar att ha telefonen som verktyg och service/sälj är en naturlig del för dig. * Du har ett starkt engagemang och trivs med att arbeta i team mot gemensamma mål. Vi erbjuder dig    Tjänsten på BMW Financial Services kommer att inledas med en grundlig introduktion för att ge dig alla förutsättningar att erbjuda det bästa kundbemötandet. Anställningen är långsiktig och för rätt person finns goda möjligheter till personlig utveckling. Har du dessutom ett stort intresse för bilar och vill arbeta kundvårdande, är detta tjänsten för dig! Tjänsten är en heltidsanställning med placering i Silverdal, Sollentuna. Tillsättning kommer att ske i slutet av augusti. BMW Financial Services har valt att samarbeta med bemanningsföretaget Next u i denna rekrytering, vilket innebär att du kommer vara anställd av Next u.   För mer information eller om du vill söka tjänsten, maila stefan.liden@nextu.se alt kika på www.nextu.se BMW Group is the leading provider of premium products and premium services relating to individual mobility. BMW Financial Services is a key factor for success in today's mobile world. To continue that we need more talented people on-board. People with customer orientation, peak performance, responsibility, effectiveness and who leads by example. We believe that people make companies and will support you to reach your full potential. The Scandinavian headquarters for BMW Financial Services is located in brand new premises in Silverdal, Sollentuna, into which the Danish and Norwegian offices report. The Scandinavian organisation was established in 1999 and has since then continued to grow. Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. Sökord: kundservice, kundtjänst, innesälj, service, bilfinansiering, försäljning
Företag: Next u AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till BMW jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till BMW

Sektionschef Enhetsstöd, Systemförvaltningsenheten FMLOG
Försvarsmakten är en av Sveriges största myndigheter med mer än 50000 medarbetare och frivilliga. Försvarsmakten är ständigt beredd att hävda Sveriges territorium, genomföra internationella insatser, samt att stödja samhället vid större kriser. Ytterst är Försvarsmaktens uppgift att värna demokrati och mänskliga rättigheter. Hos oss kan du göra skillnad. Försvarsmakten eftersträvar mångfald eftersom det berikar vår verksamhet. I Försvarsmakten finns en värdegrund där såväl professionell utveckling som personlig hälsa lyfts fram. Försvarsmakten erbjuder många interna karriärmöjligheter, friskvårdsmöjligheter och en rimlig balans mellan arbete, privat- och familjeliv. En fungerande logistik är en förutsättning för att Försvarsmaktens ska lyckas med sina uppdrag. I det har Försvarsmaktens logistik, FMLOG, en viktig roll. Dygnet runt och året runt ger FMLOG ett logistiskt stöd i olika former till all verksamhet i Försvarsmakten. Försvarsmaktens logistik är det enskilt största förbandet i Försvarsmakten och har ca 2 400 anställda och finns på ett 40-tal platser.Försvarsmakten har bildat en systemförvaltningsenhet inom FMLOG för att samla förvaltningen av delar av IT-system och applikationer. Under hösten utökas åtagandet på enheten med masterdata inom försvarsmaktens SAP system PRIO. Vill Du vara med i fortsatt uppbyggnad av organisationen är du välkommen att söka till oss. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Vi söker en sektionschef till Systemförvaltningsenheten (SFE) sektion Enhetsstöd i Ledningsavdelningen. Arbetet som sektionschef innebär att du intar rollen som chef och ansvarar för planering, genomförande, uppföljning och utveckling av området enhetsstöd vilket omfattar funktioner inom ekonomi, säkerhet, kvalitet, information, administration, personal mm. Även enhetsövergripande produktionledning sker i dag inom sektionen.  Som sektionschef inom SFE ansvarar du för att:  • Leda arbetet och ha personal- och ekonomiansvar för din verksamhet, c:a 10 personer • Leda det dagliga arbetet inom sektionen, samt att driva och utveckla arbetet • Planera produktionen och kapacitetsplanera vid toppar • Bedriva verksamheten i enlighet med fastställda, framtagna rutiner och bestämmelser • Sammanställa underlag för uppföljning och servicerapportering avseende olika former av stöd • Kvalitetssäkra och utveckla tjänsterna som är inom ramen för sektionens verksamhet • Samverka med samarbetspartners • Sammankalla och leda möten med andra aktörer • Delta i beslutsprocesser • Rapportera statistik och nyckeltal • Rapportera till Avdelningschef Önskvärda kvalifikationer: • Högskoleutbildning med inriktning mot Ekonomi, HR, Information, Logistik eller motsvarande kompetens • Minst 2 års chefs- och ledarerfarenhet är meriterande • Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande • Dokumenterad erfarenhet av systemförvaltning är meriterande • Dokumenterad erfarenhet av ITIL är meriterande • Kunskap om Försvarsmaktens verksamhet och system är meriterande Du har god samarbetsförmåga, är ansvarstagande och självgående med ett gott ordningssinne. Ditt ledarskap kännetecknas av prestigelöshet i kombination med personlig integritet och förmåga att skapa delaktighet. Du är lyhörd och kan entusiasmera dina medarbetare genom att både stödja och leda dem i deras personliga utveckling som på så sätt bidrar till gruppens utveckling. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Övrigt: Befattningen är placerad i säkerhetsklass och kräver svenskt medborgarskap. Med anställning följer nationell och internationell arbetsskyldighet. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Resande inom Sverige kan förekomma. Upplysningar om befattningen kan lämnas av: Chef Ledningsavdelningen Sofie Lundkvist 0708-57 37 08 Tillträde:                      2013-10-01 alt snarast efter överenskommelse. Provanställning kan förekomma. Fackliga representanter: Marcus Swenson SACO, Hans Monthan/Jörgen Stehn SEKO, Mikael Wallo OFR/O och Simon Budak OFR/S. Din intresseanmälan med sedvanlig meritförteckning (återsänds ej), 2 referenser på chefsnivå skall vara oss tillhanda senast den 26 augusti 2013. Intervjuer/urval sker löpande.
Företag: Försvarsmakten
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Sektionschef Enhetsstöd, Systemförvaltningsenheten FMLOG jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sektionschef Enhetsstöd, Systemförvaltningsenheten FMLOG

Produktionspersonal sökes till Älvsjö på heltid!
Student Consulting Är du en noggrann person, med starkt drivkraft och god fokuseringsförmåga? Är du stresstålig och organiserad? Då är detta uppdraget för dig! StudentConsulting söker nu en person som vill arbeta som operatör hos en av våra kunder i Älvsjö. Företaget ifråga tillverkar dokument och handlingar på uppdrag av svenska myndigheter och företag. De har just nu hög arbetsbelastning, och de behöver förstärkning som kan fylla en viktig roll och bidra till att man når produktionsmålen. I arbetsuppgifterna i produktionen ingår bl.a. att hantera produktionsmaskinerna, tillverka och kontrollera dokumenten, genomföra bildredigering, samt paketera och förbereda produkterna för leverans. Har man körkort kan man även komma att få leverera produkterna till företagets kunder. Arbetstiderna är fördelade till två olika skift med tiderna 07.00-16.00 och 14:30-23.00. Schemat är rullande där man turas om med skiften i olika perioder, vilket innebär att man ska kunna jobba både dags- och kvällspass. Du som söker ska vara en person med hög ambitionsnivå som gillar att arbeta strukturerat och är mycket noggrann och ordningsam. Du ska vara lugn, stresstålig och fokuserad, men kunna arbeta i ett högt tempo och vara målinriktad. Du är driven och kan planera ditt arbete, samt är bra på att samarbeta med andra. Vi ser gärna att du har erfarenhet av produktion eller liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du måste kunna arbeta samtliga skifttider och ska helst ha B-körkort. Uppdraget startar i slutet av augusti och är ett konsultuppdrag där man man är anställd hos StudentConsulting och hyrs ut till företaget ifråga. Detta är ett roligt uppdrag för dig som gillar att arbeta fokuserat och ta stort ansvar på din arbetsplats! Är just du perfekt för denna tjänst? Sök då jobbet idag, vi tillsätter platsen omgående! OBS! Student Consulting kommer att beställa en kreditupplysning på samtliga som intervjuas, samt ett utdrag ur belastningsregistret. Mångfaldigt prisbelönta Student Consulting är experter på unga i karriären och brinner för att ge människor en extra skjuts i arbetslivet. Som ett av branschens ledande företag och med några av Sveriges populäraste arbetsgivare som partners är Student Consulting en perfekt start för dig som vill ta ditt första eller nästa steg i karriären. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se redan idag!
Företag: Student Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Produktionspersonal sökes till Älvsjö på heltid! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Produktionspersonal sökes till Älvsjö på heltid!

Ansvarsfulla studenter sökes till tjänst som operatör!
Student Consulting Är du ansvarsfull och strukturerad? Trivs du med att arbeta i högt tempo? Då kan vi ha tjänsten för dig. Student Consulting söker nu operatörer för kunds räkning! Vi söker nu personer som vill jobba som operatörer. Här är chansen för dig som är driven och strukturerad och vill ha ett extrajobb under ett par veckor samtidigt som du studerar! Arbetsplatsen är en multinationell koncern som tillverkar dokument och handlingar som levereras till bl.a. svenska myndigheter. I arbetsuppgifterna ingår att hantera maskiner, tillverka och kontrollera dokument och kort, sortera och packa samt skicka iväg handlingar. All tillverkningen sker i kontorsmiljö och arbetsplatsen är belägen i Älvsjö. Uppdraget startar i augusti och kommer att pågå i två veckor med chans till mer jobb under hösten vid behov. Arbetstiderna är fördelade till två olika skift med tiderna 07.00-16.00, 15.30-24.00. Som konsult är man anställd hos Student Consulting och hyrs ut till arbetsplatsen i fråga. Du som söker är en person med hög ambitionsnivå som gillar att arbeta strukturerat och är mycket noggrann och ordningsam. Du ska vara stresstålig och fokuserad, samt ha lätt för att samarbeta och gilla att ta initiativ på din arbetsplats. Du är driven och kan planera ditt arbete. Då tempot är högt på arbetsplatsen krävs det att du har huvudet på skaft och klarar av att behålla fokus i stressiga situationer. Du som söker är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du kan jobba så många dagar som möjligt måndag-fredag och helst kunna båda skiften. Det finns även möjlighet att få jobba alla dagar under denna korta period. OBS Samtliga som intervjuas kommer att behöva lämna in ett utdrag ur belastningsregistret samt en kreditupplysning. Detta är ett meriterande uppdrag för dig som gillar att hugga i och ta stort ansvar på din arbetsplats! Är just du perfekt för denna tjänst? Sök då jobbet idag, vi håller intervjuer löpande! Mångfaldigt prisbelönta Student Consulting är experter på ung personal och har varit med och skapat hela studentbemanningsbranschen. Vi har sedan 1997 utvecklats till ett av branschens ledande företag och lärt oss hur extremt värdefullt det är för dig som student att jobba extra under studietiden. Det är ett ypperligt tillfälle att dryga ut kassan, men också nyttig erfarenhet och en fot in i näringslivet. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se redan idag!
Företag: Student Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Ansvarsfulla studenter sökes till tjänst som operatör! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ansvarsfulla studenter sökes till tjänst som operatör!

Vi söker ambulerande receptionister på deltid!
Professional Consulting Brinner du för att ge god service, är noggrann och vill ha ett varierande deltidsarbete? Då har vi rätt tjänst för dig! Vi söker nu ambulerande receptionister till vår kund som har kontor på Stureplan, i Solna, Södermalm, city samt Östermalm. Som receptionist har du en otroligt viktig roll då du är företagets ansikte utåt. Din främsta arbetsuppgift är att ta emot företagets besökare i receptionen samt att svara i telefon och hänvisa dem till rätt kontaktperson. Du har ansvar för att arbetsplatsen är i ordning, vilket kan innebära alltifrån att plocka disk, fylla på papper i skrivaren, ställa i ordning mötesrum, assistera vid möbelflytt samt att hantera post. Utöver detta kommer du att vara en allmän resurs till den ordinarie personalen. Du kommer arbeta vid behov, ca 1-2 dagar per vecka på de olika anläggningarna. Arbetstiderna är 8-17. Du bör kunna arbeta heltid under vecka 30. Företaget har dresscoden business professional. Tillträde omgående. Uppdraget är löpande. Du blir anställd av Student Consulting men arbetar hos kund. Vi söker nu dig som studerar, till en studiegrad av minst 50 %, på högskola eller motsvarande. Det är mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete i reception. Du ska kunna arbeta minst två dagar per vecka och ha möjlighet att ta dig till samtliga av företagets kontor. Du har mycket goda kunskaper i engelska och är van vid att använda datorn som arbetsredskap. Som person är du representabel, prestigelös och initiativrik. Du har en god helhetssyn och ser vad som behövs göras. Du har tidigare erfarenhet från serviceyrket och ser långsiktigt på tjänsten. Låter det som en tjänst för dig? Sök tjänsten redan idag! Vi på Professional Consulting är experter på unga akademiker och vet hur värdefullt det är för dig som student att jobba extra under studietiden. Det är ett ypperligt tillfälle att dryga ut kassan men också en nyttig erfarenhet och möjlighet att få en fot in i näringslivet. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker ambulerande receptionister på deltid! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker ambulerande receptionister på deltid!

Extraarbete som B-chaufför!!
PerformIQ Om PerformIQ PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag som tror att de bästa jobbkandidaterna i Sverige har varit aktiva inom en idrott eller föreningslivet. Alla vi anlitar från receptionister till toppledare, har jobbat stenhårt för att nå ett mål. Antingen på elitnivå eller på hobbybasis. Föreningslivet gör något med en människa. Vi kallar det den tysta skolan. För mer information besök www.performiq.se Företagspresentation Företaget är snabbt växande och verkar inom väg- och anläggningsbranschen Tjänstebeskrivning Arbetsuppgifterna består främst i att säkras lasten på flaket samt transportera material med bil till olika arbetsplatser. Det kommer ingå mycket möte med nya och befintliga kundert. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos en av våra kunder. Krav på person Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning. Annan huvudsaklig sysselsättning innefattar bl.a. student. egen företagare, idrottare på hög nivå eller timmanställd. Som person är du positiv, har hög social kompetens och är stresstålig. B-körkort är ett krav. För att arbeta som konsult på PerformIQ är det meriterande om du har tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna vilken aktivitet du har utövat. Omfattning: Varierande Arbetstid: 7-16 alt. 8-17 Plats: Stockholm Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vänligen bifoga din andra huvudsakliga sysselsättning! Välkommen med din ansökan
Företag: PerformIQ AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Extraarbete som B-chaufför!! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extraarbete som B-chaufför!!


Sök lediga jobb Taxiförare till Haninge

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se