Sønderborg jobb - lediga jobb

Sønderborg jobb Sønderborg jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Sønderborg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Sønderborg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Investeringscontroller- Stockholm

  2. Chaufför till Bromma- Stockholm

  3. Inköpare till 20:20 Mobile- Stockholm

  4. Quadriga Svenska AB söker en prestigelös ekonomiassistent/säljsupport- Sollentuna

  5. 13332 Personlig assistent till Enskede sökes på deltid!- Stockholm

  6. Lärare i Franska - Moderna språk. alt Franska/Engelska- Stockholm

  7. Engagerad Wordpress support sökes!- Stockholm

  8. Vi söker dig som vill jobba med teknisk support!- Stockholm

  9. Löneekonom till stort företag i Södertälje!- Södertälje

  10. Redovisningsekonom för heltidstjänst i Älvsjö!- Stockholm


Mer beskrivning

Investeringscontroller
Ekonomiavdelningen Karolinska Universitetssjukhuset består av sju divisioner och omsluter cirka 15 mdkr. Sjukhuset är huvudsakligen lokaliserat i Solna respektive Huddinge och kommer inom de närmaste åren att ta en ny, modern sjukhusbyggnad i drift i Solna. Inför uppstart av den nya sjukhusbyggnaden pågår upphandling av all medicinteknisk utrustning som ska försörja driften i det nya sjukhuset. Det är en omfattande upphandling som inkluderar ett flertal olika modeller för upphandling och investeringar som är inrättat under ett specifikt program. Besök gärna www.karolinska.se Arbetsuppgifter: Analys – utveckling – uppföljning Du kommer att vara ansvarig för att identifiera de ekonomiska konsekvenserna av de olika upphandlings- och investeringsmodeller som avtalas. Du kommer att arbeta nära programledaren och teamet för upphandling och dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir: • Kostnadsanalyser för beslutsstöd i samband med investeringar och upphandling i MT/IKT-programmet. • Bedömningar av resultat- och balansräkningspåverkan över tid. • Analys av driftskonsekvenser av gjorda investeringar. • Analys av livscykelkostnader/totalekonomi, nyttoanalyser och scenarioanalyser. • Ta fram, utveckla och implementera nyckeltal (KPI:er) för uppföljning av MT/IKT • Kostnadsuppföljning och framtagande av prognoser i samarbete med projektledare. Du kommer att fungera som ett stöd i affärsstrategiska beslut i samband med förändringar och implementering av nya arbetssätt, nya typer av upphandlingar, nya tekniska lösningar, nya betalningsmodeller etc och blir även delaktig i arbetet med att utveckla investeringsprocessen inom verksamheten. Kvalifikationer: Akademisk utbildning med examen på masternivå, t ex civilingenjör eller civilekonom är en förutsättning, plus några års erfarenhet av arbete med ekonomistyrning och uppföljning. Erfarenhet av att erbjuda affärsstöd i samband med investeringar, inköp eller verksamhets-/affärsutveckling bör finna med i bagaget. Meriterande är om du har erfarenhet av Excel-modellering i samband med investeringsstöd, liksom olika upphandlings- och investeringsmodeller och implementering av investeringsprocesser. Även erfarenhet från större företag i privat och offentlig sektor är meriterande, liksom erfarenhet från politiskt styrd organisation. Personliga egenskaper: Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper såsom samarbetsförmåga och initiativförmåga. Du är starkt engagerad i dina arbetsuppgifter och tycker om att ha kontakt med många människor. Du är kommunikativ, serviceinriktad, strukturerad och har god analytisk och pedagogisk förmåga. Vi erbjuder en stimulerande roll i en unik organisation, som är i ett spännande utvecklingsskede! Övrig information: Välkommen med ansökan, personligt brev och CV via www.mercuriurval.se (Refnr SE 07038), senast den 19 augusti 2013. OBS att ansökan i detta fall INTE ska ske elektroniskt via "Ansök här"-knappen För att söka tjänsten, gå till: http://www.mercuriurval.com/sv/Countries/Sweden/Jobb/En-annons/?ad=23392
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Investeringscontroller jobb, Investeringscontroller Stockholm, Investeringscontroller Karolinska Universitetssjukhuset
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Investeringscontroller

Chaufför till Bromma
Mekonomen gör BilLivet enklare! Det gör vi genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda och innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Mekonomen är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, mer än 400 butiker och mer än 2200 verkstäder vilka arbetar under Mekonomens varumärke. Mekonomen med samarbetspartners omsätter totalt ca 15 miljarder och totalt sysselsätter vi mer än 15000 personer. Varumärket Mekonomen skall associeras med: Helhetslösningar, Nytänkande, Kunnighet, Hög kvalitet och att vara Prisvärt Vill du bli vårt ansikte utåt, arbeta i ett starkt team och bidra till en trivsam atmosfär tillsammans med dina kollegor? Då kanske det är dig vi söker till vår butik i Bromma Arbetsuppgifter Utkörning av reservdelar till bilverkstäder i Bromma med omnejdVisst lager och kontorsarbete.Din profilVi söker dig som är prestigelös och intresserad av försäljning.Engagerad, ansvarsfull och mycket serviceinriktadDu har lätt för att skapa kontankter - förmåga att känna av kundenDu trivs i en miljö som präglas av omväxlande uppgifter och är inte rädd för att hugga i Erfarenhet/krav Tekniskt kunnande och bilintresse. Meriterande om du är utbildad mekaniker dock ej kravArbetslivserfarenhet inom försäljning och/eller kundhanteringB körkort minst 1 årTjänstens omfattning Deltid 70% Låter detta intressant är du välkommen in med din ansökan. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Linda Larsson på telefonnummer 073-731 89 51. Vi servar inte bilar, vi servar människor!
Företag: Mekonomen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Chaufför till Bromma jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chaufför till Bromma

Inköpare till 20:20 Mobile
Inhouse AB Om kunden / About the Client 20:20 Mobile (SWE) AB är en nordisk distributör inom telekom- och IT-branschen. Vi marknadsför ett brett sortiment av mobiltelefoner, tillbehör, värdebevis, minneskort, handdatorer, navigationsprodukter, internet- och dataprodukter, fasta och trådlösa telefoner, konferenstelefoner, headset och växlar till 4000 återförsäljare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum. Företaget har 160 anställda och omsätter 4 miljarder kr på den nordiska marknaden. Huvudkontoret ligger i Kista med dotterbolag i Norge, Danmark och Finland. 20:20 Mobile (SWE) AB ingår i 20:20 Mobile Group som är Europas ledande telekomdistributör. Läs gärna mer på www.2020mobile.se Arbetsbeskrivning / Work Description Som inköpare hos 20:20 Mobile har du en central och viktig roll i relationen mellan våra leverantörer och produktchefer. Du har många kontaktytor i företaget, framför allt med våra produktchefer men även med ekonomiavdelningen och säljorganisationen. Du ingår i tillbehörsteamet som ansvarar för företagets produktförsörjning av mobiltillbehör och avdelningen består idag av sex personer. Du kommer att arbeta i en spännande bransch tillsammans med ett mycket trevligt och ungt team. Arbetsuppgifterna innefattar i huvudsak: • Inköp av produkter från telekom- & IT-leverantörer • Leverantörskontakter & förhandling med leverantörer • Leveransbevakning • Forecast, rapportering , uppföljning & administration Du rapporterar till Business Manager Accessories. Din profil / Your profile Du har några års erfarenhet från inköpsarbete, gärna inom telekom- eller IT-branschen. Du har erfarenhet av förhandling med leverantörer och du uttrycker dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska. Har du erfarenhet av sourcing från Kina är det meriterande. Du har minst gymnasiekompetens, akademisk utbildning är meriterande. Som person är du strukturerad, affärsinriktad och ser möjligheter i utmaningar. Du har ett genuint intresse av att göra affärer och har ett stort intresse av telekomprodukter. Du bör också vara kreativ och ha förmågan att tänka ”utanför boxen”. Du är van att jobba självständigt och ta egna initiativ men är också lagspelare som bidrar till teamets framgångar. Övrigt / Other Har du frågor? Kontakta Jalle Chebaro, Business Manager Accessories, jalle.chebaro@2020mobile.se eller per telefon 070-284 04 19. Du är välkommen med din ansökan snarast dock senast den 5 augusti. Skicka ditt CV och ett personligt brev via ”sök det här jobbet”
Företag: Inhouse AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Inköpare till 20:20 Mobile jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Inköpare till 20:20 Mobile

Quadriga Svenska AB söker en prestigelös ekonomiassistent/säljsupport
Quadriga is the single partner to the global hospitality industry, integrating TV and Mobile communications platforms, Internet, Network and Multi Media solutions to deliver operational efficiencies and new revenue opportunities, enabling customers to better compete in an interactive, interconnected and globally accessible world. Quadriga has over 30 years experience serving the hospitality sector, supporting 345,000 guest rooms and is the number 1 in Europe and the number 2 globally. The company has unrivalled expertise and over 10 years experience in managing hotel networks, Internet provision and digital IP systems, with over 120,000 Internet rooms. Read more on www.quadriga.co Arbetsbeskrivning Som ekonomiassistent på Quadriga ansvarar du för all administration inom leverantörs- och kundreskontran samt viss övrig kontorsadministration. Detta innebär registrering och kontering av fakturor, kundfakturering, avstämning av relaterade konton samt även hantering av rikskuponger, reseräkningar och handkassa. I tjänsten ingår även ett ansvar för säljsupport genom administration i företagets CRM-system där du ansvarar för uppdatering och införande av kundordrar samt bistå Försäljningschefen i det dagliga arbetet. Du kommer också ansvara för kontorsadministrationen genom allt från posthantering och inköp av kontorsmaterial till att boka resor och hotellvistelser. Arbetsplats är Sollentuna. Vem är du? Du har några års relevant arbetslivserfarenhet med kunskap om arbetsuppgifterna beskrivna ovan. Du är i början av din karriär och ser nästa tjänst som ett tydligt steg i din karriär och personliga utveckling. Arbetet kräver såväl flytande svenska som engelska, och det är meriterande om du har jobbat i en internationell miljö förut. Som person är du självgående, initiativtagande, noggrann, positiv och social. Du organiserar effektivt din egen tid, löser problem och agerar med ödmjukt självförtroende när du stödjer kollegor, möter deadlines och tar egna initiativ. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Då urvalet kommer att ske löpande är det viktigt att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För mer information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Fredrik Sjöberg via telefon: 08-739 29 59.Urval sker löpande men pga. semestertider kommer intervjuer att ske först i augusti.
Företag: Manpower Ekonomi
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Quadriga Svenska AB söker en prestigelös ekonomiassistent/säljsupport jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Quadriga Svenska AB söker en prestigelös ekonomiassistent/säljsupport

13332 Personlig assistent till Enskede sökes på deltid!
13332 Lättsam Personlig Assistent till Enskede; Särnmark Assistans AB; Stockholm; 130513   1 plats. Jag är 44-årig Man som sedan '97 driver min assistans i egen regi tillsammans med min Servicepartner Särnmark som hjälper mig med det administrativa.   Jag är en väldigt glad och öppen person som älskar sommar och sol. Jag bor i natursköna Enskede tillsammans med min mysiga katt Strumpan. Medan Strumpan jagar flugor eller ligger och myser i soffan, strömmar det dansbandsmusik ur högtalarna och jag sitter och planerar mitt nästa äventyr. Kanske en kryssning till Finland, åka och titta på när något dansband spelar eller en bio.   Jag söker en kvinnlig assistent som är glad, social och som inte är rädd att lära sig nya saker, men som även är lite självständig. Det viktigaste för mig är att kemin mellan dig och mig stämmer. Att vi kan skratta, gråta, diskutera eller bara sitta tysta tillsammans.   Vissa dagar i veckan åker jag och tränar på gym och även badar i pool. Då är du en väldigt viktig del för mig. Så jag vill att du ska kunna simma och inte vara rädd att använda dina muskler. Andra dagar i veckan kan jag känna att jag bara vill ”vara” och då hoppas jag att du också kan känna dig avslappnad och ”lat”.   Om du känner att det här passar in på dig tycker jag att du ska skriva ett brev och skicka in till mig. Tjänsten är på 90 timmar på ett rullande 4 veckors schema, dag, kväll och helg. Jag ser gärna att du fyllt minst 24 år och är rökfri.   Jag tar emot ansökningar via mail. tomas.assistans@telia.com Ange Referens 13332 Deltid Lön   Timlön, sen tillkommer semesterersättning med 12% samt ob   Ansökan   Tillträde enligt överenskommelse Sista ansökningsdag 130610 Ange referensnummer: 13332 Deltid Vi tar emot ansökan via epost: tomas.assistans@telia.com   Arbetsgivare   Särnmark Assistans AB Smidesvägen 7, 3 tr 17141 SOLNA Mer information på http://www.sarnmark.se
Företag: Särnmark Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga 13332 Personlig assistent till Enskede sökes på deltid! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 13332 Personlig assistent till Enskede sökes på deltid!

Lärare i Franska - Moderna språk. alt Franska/Engelska
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Skarpnäcks skola Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Skarpnäcksskola ligger i Kärrtorp, i Stockholms sydöstra del (T-bana mot Skarpnäck). Skolan ligger 20 minuter från T-centralen. Skolan är 80 år gammal och är en F-9 skola med ca 800 elever. 1 plats(er). Skarpnäcks skola växer och vi behöver därför fler proffsiga och engagerade medarbetare att utveckla vårt inkluderande arbetssätt. Vi söker en lärare som är behörig lärare (lärarlegitimation) i franska som modernt språk. Undervisning i åk 6 - 9. Du ingår i ett arbetslag, som har ett gemensamt ansvar för planering, genomförande och efterarbete. Behörig lärare (lärarlegitimation)i franska (modernt språk). Tjänsten kan kombineras med undervisning i engelska och har du också en behörighet i engelska (för skolåren 6 - 9), är det meriterande och då är tjänsten ca 75 %. Löneform: Månadslön. Enl ök. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Till ovanstående tjänst är det meriterande om du också är behörig lärare i ett annat ämne (Läs engelska). Erfarenhet av att ha undervisat franska (som modernt språk) för åk 6-9 är en merit. Varaktighet: Tillsvidare. Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. Du ingår i ett arbetslag, som har ett gemensamt ansvar för planering, genomförande och efterarbete. Om skolan: Skolan är över åttio år ung. Inom dess väggar bedrivs en verksamhet vilken bygger på förvaltandet av den samlade teoribasen och empirin i kombination med en gemensam vilja att ständigt utvecklas. Professionaliteten och engagemanget hos de yrkesverksamma är ytterst hög och vi har härliga elever. Vad vi erbjuder och efterfrågar: Vi vågar lova att du här erbjuds stora möjligheter att utvecklas inom ditt uppdrag. På vår skola står pedagogiken och didaktiken i centrum, och därmed eleven och du som medarbetare. Vi söker dig som vill bidra med just din kunskap till vår satsning på att använda den samlade teorin och erfarenheten till att vidareutveckla skolan. Skarpnäcks skola är en Övnings skola, vilket innebär att vi är en av fem grundskolor i Stockholms Stad som är en särskilt utvald övningsskola med syftet att höja kvaliteten i lärarutbildningen och stärka studenternas professionsutveckling genom ett närmare samarbete mellan universitets- och verksamhetsförlagd utbildning. Skolan ingår också i ett forskningsprojekt (IFOUS) som är ett nationellt forskningsprojekt kring inkludering. Vi är en av två skolor i Stockholms stad. Totalt samverkar 12 kommuner. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Rektor Tom Hagman Tillträde: 2013-08-13. 2012-08-13 eller enl ök.
Företag: Stockholms stad; Skarpnäcks skola
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i Franska - Moderna språk. alt Franska/Engelska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i Franska - Moderna språk. alt Franska/Engelska

Engagerad Wordpress support sökes!
Vill du stötta elever och lärare med att bygga intressanta hemsidor? Då har vi på Adecco Office & HR ett uthyrningsuppdrag för dig hos en av våra intressanta kunder i Stockholms City. Uppdraget börjar ca vecka 27 och pågår tills vidare.   Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att arbeta med ett projekt där du tillsammans med två kollegor ser till att detta ros i hamn. Projektet är en tävling som heter Webbstjärnan som riktar sig mot elever och lärare. Tävlingen handlar om att skapa webbplatser och tävla med sitt skolarbete, antingen som enskild elev eller som grupp. Du kommer att ge support och stöd i diverse frågor angående webbpublicering, framförallt handlar det om frågor som rör användandet av verktyget Wordpress. Kunder är både elever i alla årskurser samt lärare. Kunderna vänder sig till er men du kommer även att själv vända dig till kunderna och ställa frågor kring hur det går för dem, både via e-mail och via telefon. Det gäller att hjälpa dem på traven så att det blir utfört korrekt och bra!  Förutom att agera som support för kunder kommer du även att skriva korta och lättförståeliga texter till hemsidan angående projektet samt att aktivt arbeta med sociala medier.  Vem trivs här? Om du vill ha en varierad vardag där du har mycket kontakt med kunder samt ge stöd och service är det här ett uppdrag för dig! Har du god erfarenhet av Wordpress och stort intresse av att bygga webbplatser så kommer du lätt in i arbetsuppgifterna. Det är viktigt att du trivs med att ge service då det är stort fokus på att hjälpa kunderna med alla möjliga frågor som dyker upp. Du är utåtriktad, framåt och kan ta egna initiativ. Du är självgående, sätter dig snabbt in i nya arbetsuppgifter och är driftig. Vidare visar du engagemang för det du gör samt samarbetar bra med andra i runt omkring dig. Du har en positiv inställning och har lätt för skratt! Vad erbjuder vi?  Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas under sommaren. Tjänsten pågår till Midsommar 2014. Som konsult är du (tillsvidare)anställd i Adecco Sweden Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.  Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.  Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.  Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet börjar 2/6 och beräknas vara klar i juni.  Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orbanpå tel: 08-598-981-54.  Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Engagerad Wordpress support sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Engagerad Wordpress support sökes!

Vi söker dig som vill jobba med teknisk support!
Teleperformance Nordic Vi söker tekniska kundservicemedarbetare till ett av världens mest kända varumärken. Vi söker Dig som är intresserad av ny teknik och vill få in en fot i IT-branschen. Vi ger dig en gedigen utbildning i det senaste inom IT, du ger oss din kunskapshunger och din problemlösningsförmåga. Tillsammans ger vi kunderna förstklassig support. Anställningen inleds med två utbildningsdelar; en fyra veckor lång utbildning följt av en veckas praktisk inlärning där du får bekanta dig med produkterna men även våra kunder. Därefter är du redo att påbörja din karriärsresa hos oss, Bara du bestämmer var den skall sluta! Du kommer att bli en del av ett globalt företag med 181 kontor världen över. Dina möjligheter till utveckling och framgång är därmed ej knutna till en ort, hos oss har du hela världen framför dina fötter. Vi utökar nu vår nordiska support för ett av världens mest attraktiva varumärken som tar en allt större andel av marknaden tack vare sin unika design och förstklassiga kvalitet. Vi söker därför dig som har grundläggande tekniska kunskaper och ett intresse att lära dig det senaste inom IT-marknaden. Uppdraget innebär att ge support via telefon samt över internet. Du får all utbildning som arbetet kräver av oss men du behöver ha ett genuint IT-intresse och en vilja att utvecklas med oss. Har du detta ger vi dig en god grund att stå på för en fortsatt karriär inom IT. Vad söker dig som: - talar svenska flytande. - har mycket goda kunskaper i engelska då all dokumentation samt utbildning sker på engelska. - har ett stort intresse för ny teknik och är en van användare av datorer. - är pedagogisk och effektiv i ditt arbete. - serviceinriktad person som inte ger upp i första taget och som drivs av att göra och se toppresultat. - är en orädd och målmedveten person som alltid försöker se lösningar istället för problem. Start för utbildningen är 2013-08-13 Skicka in din ansökan snarast, urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor kontakta: Mikalea Wallin, 0046 702 21 22 76, Arbetstid/Varaktighet: Heltid. Öppettiderna på uppdraget är: Mån - Fred 8.00–20.00 samt lör-sön 10.00–18.00. Our philosophy is “Transforming Passion into Excellence”-If you have got a passion for customer service, together with Teleperformance Nordic you can transform it into Excellence! Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservice. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. Se även www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com
Företag: Stockholm, Stockholm
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker dig som vill jobba med teknisk support! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker dig som vill jobba med teknisk support!

Löneekonom till stort företag i Södertälje!
Är du en erfaren löneadministratör med spetskompetens inom ekonomi? Vi på Adecco har uppdraget för dig som vill utvecklas med ett stort företag i Södertälje! Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att arbeta som löneekonom på ett företag inom läkemedelsbranchen. Din arbetsdag kommer främst att bestå av att administrera kring löneavstämningar, semesterskuld och göra avstämningar kring konton och uppföljningar. Du använder dig av Excel  och SAP dagligen i sitt arbete och har kontinuerlig kontakt med både interna medarbetare och externa kunder. Vem trivs här? Har du jobbat på lönekontor med frågor som berör finans kommer du att trivas bra! Du har vidareutbildning inom lön och/eller ekonomi, kanske är du civilekonom med goda kunskaper inom finans. Din breda erfarenhet av löneadministration kommer att hjälpa dig lyckas i rollen! Då företaget har flera internationella kontakter kommer du att få användning av dina goda kunskaper i det engelska språket, skriftligt och muntligt. Är du bekant med SAP och Officepaketet samt är van från att arbeta på stora bolag så kommer du ha lätt att sätta dig in i uppgifterna. Tycker du om att arbeta självständigt men samtidigt ha mycket kontakt med andra så är detta arbetet för dig. Du har ett strukturerat och noggrant arbetssätt och gillar att förbättra och utveckla processer. Vad erbjuder vi? Tjänsten är ett konsultuppdrag som ska tillsättas 1/8 och löper året ut. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Löneekonom till stort företag i Södertälje! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneekonom till stort företag i Södertälje!

Redovisningsekonom för heltidstjänst i Älvsjö!
Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas. Vår kund är en globalt ledande operatör inom mikrobetalning och meddelandetjänster. Företagets betalningsnätverk når mer än 2 miljarder konsumeter och är anslutna till fler än 1000 företag och över 160 mobiloperatörer världen över och har kontor i 21 länder. Då bolaget växer och har nya spännande utmaningar framför sig är det en spännande period att komma in i bolaget. Som Redovisningsekonom på detta bolag arbetar du både självständigt och tätt samman med ekonomiansvarig, som du avlastar med allt inom redovisning - från ax till limpa. Du kommer även att samarbeta med övrig ekonomigrupp och med andra avdelningar inom bolaget.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: * Månads- och årsbokslut samt kontroll av den löpande redovisningen * Hantering Intrum-case och kontaktperson Credit Controller * Moms- och skattefrågor * Visma superuser/systemadministration       * SCB-rapportering     * Förbereda och registrera utbetalningar i Cashpool och Nordea * Bokslutsarbete och månadsvisa kontoavstämningar * Utformning och förbättring av processer, rutiner samt diverse utredningsarbete          Rapporterar till chef för redovisning och finansiell rapportering. Är du den vi söker? Du som söker har eftergymnasial utbildning med inriktning ekonomi eller redovisning och ca 3-4 års erfarenhet av kvalificerat arbete med bokföring, fakturering och avstämningsarbete. Om du tidigare arbetat i större affärssystem såsom SAP är det mycket meriterande. Utöver fallenhet för analys och siffror har du utmärkta kunskaper i MS Office-sviten, framförallt i Excel. Eftersom företaget är ett internationellt bolag med många kontaktytor i Europa länder är goda kunskaper inom engelska ett krav. Som person är du noggrann, strukturerad och ansvarstagande i ditt arbete, samtidigt som du har ett driv och intresse för ekonomiaska frågor. Eftersom det händer mycket på bolaget och det finns mycket att göra krävs att du är villig att kavla upp ärmarna och arbeta med högt som lågt. Du är engagerad och angelägen att snabbt sätta dig in i aktuella uppgifter och arbetar anpassningsbart och initiativtagande. Du är en positiv och serviceinriktad teamplayer, som värdesätter att leverera bra service till såväl externa parter som kollegor internt. Du erbjuds en spännande ekonomiroll, med såväl utmaningar som personlig utveckling. Du kommer att arbeta och utvecklas i en internationell organisation som är i en expansionsfas. I denna roll har du många kontaktytor och trivs med en tät dialog både inom Sverigekontoret och internationellt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet vid tillsättning av denna tjänst. Information om uppdraget: Start: Omgående, början augusti Omfattning: Heltid, ca 6 mån med goda möjligheter till direktanställning Lön: Enligt överenskommelse Det här uppdraget ingår i Komets konsultverksamhet, vilket innebär att du är anställd av Komet, men arbetar på uppdrag hos vår kund.
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom för heltidstjänst i Älvsjö! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom för heltidstjänst i Älvsjö!


Sök lediga jobb Sønderborg

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se