Säljfokuserad kundtjänstmedarbetare till Stockholm lediga jobb

Säljfokuserad kundtjänstmedarbetare till Stockholm jobb Säljfokuserad kundtjänstmedarbetare till Stockholm jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Säljfokuserad kundtjänstmedarbetare till Stockholm. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Säljfokuserad kundtjänstmedarbetare till Stockholm. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Processingenjör för konsultuppdrag- Södertälje

  2. Ekonomichef sökes för längre uppdrag- Stockholm

  3. Controller sökes för rekrytering till vårdkoncern!- Stockholm

  4. Redovisningsekonom till logistikföretag- Stockholm

  5. Controller sökes för längre uppdrag- Stockholm

  6. Extrajobb som ekonomiassistent- Stockholm

  7. Processingenjör- Stockholm

  8. Ekonomiassistenter sökes för längre uppdrag- Stockholm

  9. Löneadministratörer sökes för längre uppdrag- Stockholm

  10. Redovisningsekonomer sökes för längre uppdrag- Stockholm


Mer beskrivning

Processingenjör för konsultuppdrag
Vi söker nu processingenjörer för konsultuppdrag i Södertälje med omgående start. Uppdraget sträcker sig fram till årsskiftet. I arbetet kommer du arbeta mot produktionen på ett läkemedelsföretag och arbeta med bland annat processförbättringar, felsökningar vid avvikelser och GMP dokumentation. Arbetet kommer att ske i nära samarbete med processkemister, valideringsingenjörer, QA och QC-avdelningar. Uppdragsgivare: Proffice Life Science AB Ort: Södertälje Kvalifikationer : Vi söker dig som är utbildad ingenjör/civilingenjör och har erfarenhet från cGMP. Tidigare erfarenhet av att arbeta med processutveckling och processteknik är mycket meriterande. Du uttrycker dig korrekt i tal och skrift på både svenska och engelska. Eftersom du på detta uppdrag kommer att interagera med många olika avdelningar krävs det att du är kommunikativ och har mycket god social förmåga. Det är även viktigt att du tycker om och är duktig på att skriva rapporter. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Om du har rätt profil så uppmuntrar vi dig att inte vänta med din ansökan utan skicka in den omgående då intervjuer och urval görs löpande. Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Kontakperson: Maria Lönn, 0733-434335 och Johanna Wagrell, 0733-434624 Organisations-/företagsbeskrivning Proffice Life Science är den nordiska specialisten på bemanning inom Biotech och Chemtech som kan säkerställa rätt specialister från hela Europa med Norden som marknad. Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag. Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Keep Improving.
Företag: Proffice Life Science AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Processingenjör för konsultuppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Processingenjör för konsultuppdrag

Ekonomichef sökes för längre uppdrag
Arena Personal AB Om företaget Till vår uthyrningsverksamhet söker vi ett flertal ekonomichefer. Du kommer därmed att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos våra kunder för ett eller flera långsiktiga uppdrag. Våra kunder finns belägna runt om i hela Storstockholm. Arbetsuppgifter Din roll som ekonomichef kommer exempelvis att innebära följande: - Personalansvar för hela ekonomifunktionen - Vara underställd VD och ingå i ledningsgruppen - Föredra resultatredovisning på styrelsemöten - Ha kunskap och förståelse för samtliga processer inom ekonomifunktionen såsom kund, leverantör, lön och bokslut - Aktivt arbeta med förändringsarbete samt effektivisering av processer inom ekonomifunktionen - Hantera alla övergripande ekonomifrågor såsom finansiering, investering, förvärv/försäljning av bolag - Inhämta, analysera samt förbereda information till styrelsen/delägare - Ansvara för budget- och prognosprocessen - Vara kontaktperson mot revisorn - Ansvara för upprättande av årsbokslut inklusive årsredovisning Din profil För att vara aktuell för uppdragen, har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Som person är du positiv, prestigelös, flexibel och noggrann samt har ett öga för siffror och struktur. Vidare är du analytisk, strukturerad och pålitlig. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Ange gärna vilka ekonomisystem du har erfarenhet av. Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande. Då antalet ansökningar är många och arbetsbelastningen hög tar vi gärna eventuella ytterligare frågor om tjänsterna vid en framtida intervju. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomichef sökes för längre uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomichef sökes för längre uppdrag

Controller sökes för rekrytering till vårdkoncern!
Professional Consulting Är du resultatmedveten och har arbetat med redovisning och controlling? Då har vi tjänsten för dig! Nu söker vi för kunds räkning dig som vill arbeta som affärsinriktad controller till en av Sveriges största vårdkoncerner. Som affärsinriktad controller kommer du tillhöra ServiceGruppen hos vår kund, där du kommer bidra med expertkunskap. Du rapporterar till verksamhetschefen för ServiceGruppen och har nära kontakt med sjukhusters ekonomichef och övriga klinikers controllers. I ditt dagliga arbete har du mycket kontakt med enheterna inom ServiceGruppen. Dina arbetsuppgifter kan bland annat innebära: - Månadsrapportering och uppföljning - Prognoser och budget - Produktionsuppföljning och analys - Investeringskalkyler och verksamhetsutveckling - Fakturering och momshantering Uppdraget innebär att vi på Professional Consulting sköter rekryteringsprocessen för vår kunds räkning och du blir direktanställd av vår kund som sitter i Stockholm. Tjänsten är på heltid, med flexibla arbetstider och beräknas starta så fort vi hittat rätt person. Vi söker dig som har universitet/högskoleutbildning inom ekonomi med inriktning mot företagsekonomi och redovisning. Du har tidigare arbetat inom redovisning samt som controller. Det är ett krav att du som söker tjänsten har goda kunskaper inom moms. Du har även goda kunskaper i Excel. Som person är du pedagogisk, du ska kunna stå för din sak samt kunna förklara alla siffror för kollegor inom koncernen. Vidare är du självgående och kan kavla upp ärmarna när det behövs. Du är även analytisk, strukturerad och drivs av engagemang. Du har lätt för att kommunicera och samarbeta. Vidare är du flytande på både svenska och engelska, i tal och skrift. Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Controller sökes för rekrytering till vårdkoncern! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller sökes för rekrytering till vårdkoncern!

Redovisningsekonom till logistikföretag
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på Nasdaq OMX First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag. SJR söker för kunds räkning en redovisningsekonom till ett företag i förändring. Det här är ett konsultuppdrag med start i augusti. Arbetsuppgifter Du kommer att tillhöra en ekonomiavdelning med 18 kollegor som idag ansvarar för kund- och leverantörsreskontra samt redovisning. I redovisningsgruppen är det 6 personer som idag har ansvaret för bokföringen i olika bolag. Du kommer att vara behjälplig med redovisningen samt balans-, moms-, bank- och intercompanyavstämningar. Vidare förekommer andra bokslutsrelaterade arbetsuppgifter. Lämplig bakgrund Vi ser gärna att du har ekonomibakgrund med minst 5 års erfarenhet av redovisning. Som person ska du vara van att arbeta självständigt och ha ett eget driv samt vara prestigelös. Vi ser gärna att du kan skriva och prata engelska obehindrat, det är meriterande är om du kan danska. Företaget arbetar i Navision. Vad erbjuder SJR? Vi erbjuder konsultuppdrag, ofta av längre karaktär och många gånger med möjlighet till anställning hos kundföretaget. Att arbeta som konsult hos oss innebär en chans att upptäcka nya inspirerande miljöer och kan ge dig den personliga och erfarenhetsmässiga utveckling du söker. Tillsammans med din konsultchef har du en kontinuerlig diskussion kring dina behov, dina önskemål och hur du ser på din framtid. Med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Ansökan Välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Du söker tjänsten via www.sjr.se. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Pernilla Häglund på 08-407 55 42 eller pernilla.haglund@sjr.se. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: SJR AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom till logistikföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom till logistikföretag

Controller sökes för längre uppdrag
Arena Personal AB Om företaget Till vår uthyrningsverksamhet söker ett flertal controllers. Du kommer därmed att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos våra kunder för ett eller flera långsiktiga uppdrag. Våra kunder finns belägna runt om i hela Storstockholm. Arbetsuppgifter Som controller kommer du exempelvis att arbeta med: • Intern kontroll och rapportering • Uppföljning av balans- och resultaträkning • Löpande verksamhetsuppföljning • Avstämning, uppföljning och justering av tillgångs- och skuldkonton • Månadsrapportering, analyser och kalkyler • Utveckla och implementera effektivare interna processer • Projektredovisning • Prognoser och budget Din profil För att vara aktuell för uppdragen, har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Som person är du positiv, prestigelös, flexibel och noggrann samt har ett öga för siffror och struktur. Vidare är du analytisk, strukturerad och pålitlig. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Ange gärna vilka ekonomisystem du har erfarenhet Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Controller sökes för längre uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller sökes för längre uppdrag

Extrajobb som ekonomiassistent
Arena Personal AB Om företaget Till vår uthyrningsverksamhet söker vi ett flertal ekonomiassistenter för uppdrag på deltid. Vi tror att jobbet kan passa utmärkt för sig som är student och vill ha ett extraarbete då arbete sker vid behov med tjänstgöring upp till halvtid. Du kommer att bli anställd av Arena Personal och arbeta som uthyrd medarbetare hos våra kunder för ett eller flera uppdrag. Våra kunder finns belägna runt om i hela Storstockholm. Arbetsuppgifter Vi tror att du har arbetat med ekonomi under en period och har kommit i kontakt med följande arbetsuppgifter, även om du kanske inte har arbetat med samtliga: • Kundreskontra såsom fakturering, bokning av inbetalningar, räntedebitering/kravhantering/inkasso • Leverantörsreskontra såsom kontering av fakturor, registrering av fakturor, förbereda/skicka/bokföra betalningar • Avstämning av reskontror, likvidkonton och periodiseringskonto Din profil För att vara aktuell för uppdragen, har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Som person är du positiv, prestigelös, flexibel och noggrann samt har ett öga för siffror och struktur. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet av ett eller flera olika ekonomisystem. Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobb som ekonomiassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobb som ekonomiassistent

Processingenjör
Vi på Adecco Life Science söker två konsulter som ska arbeta som Processingenjör hos vår kund som finns inom läkemedelsindustrin i Södertälje. Uppdraget är tänkt att starta i augusti och hålla på till si december. Hur ser din arbetsdag som Processingenjör ut? Du ingår i en grupp som tillhandahåller processteknisk expertis inom produktionsavsnitt, du ska supporta tillverkningen och vara processteknisk expert vilket betyder att du dagligen är ombytt och samverkar med andra grupperingar i produktion men också att arbetet bedrivs vid datorn på kontoret. Arbetet ställer krav på noggrannhet, eget driv och självständighet.   Huvudsakliga arbetsuppgifter • utreda och åtgärda produktionsavvikelser • initiera och driva delta i tvärfunktionella förbättringsprojekt/initiativ • initiera och driva ändringsärenden   Kvalifikationer, vem trivs här? Du har en teknisk/naturvetenskaplig utbildning på högskolenivå med inriktning mot kemi eller erhållit motsvarande erfarenhet i ditt arbetsliv. Du vet hur man driver processarbete i läkemedelsindustri eller livsmedelsindustri och förstår samverkan mellan produktkrav, material, process och maskin. Vidare har du goda kunskaper om cGMP och är förtrogen med Lean. Du kan uttrycka dig väl i tal och i skrift både på svenska och engelska. Viktiga personliga egenskaper är att du har lätt för att samarbeta, har god helhetssyn och är drivande. Du behöver även vara noggrann samt kunna prioritera ditt eget arbete.   Vad erbjuder vi? Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco Life Science är ett affärsområde som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom alla områden av Life Science t ex så som F&U, Produktion, Kvalité, Kliniska prövningar och Marknad & Försäljning. Våra kunder finns inom hela Läkemedels- MedTech- och BioTech-industrin. Vi förmedlar forskare, laboratorieingenjörer, kvalitetsingenjörer, kliniska prövningsledare, läkemedelskonsulenter med flera. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten som Processingenjör ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Processingenjör jobb, Processingenjör Stockholm, Processingenjör Adecco Sweden AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Processingenjör

Ekonomiassistenter sökes för längre uppdrag
Arena Personal AB Om företaget Till vår uthyrningsverksamhet söker vi ett flertal ekonomiassistenter. Du kommer därmed att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos våra kunder för ett eller flera långsiktiga uppdrag. Våra kunder finns belägna runt om i hela Storstockholm. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med: • Kundreskontra såsom fakturering, bokning av inbetalningar, räntedebitering/kravhantering/inkasso • Leverantörsreskontra såsom kontering av fakturor, registrering av fakturor, förbereda/skicka/bokföra betalningar • Avstämning av reskontror, likvidkonton och periodiseringskonto Din profil För att vara aktuell för uppdragen, har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Som person är du positiv, prestigelös, flexibel och noggrann samt har ett öga för siffror och struktur. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet av ett eller flera olika ekonomisystem. Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistenter sökes för längre uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistenter sökes för längre uppdrag

Löneadministratörer sökes för längre uppdrag
Arena Personal AB Om företaget Till vår uthyrningsverksamhet söker vi till ett flertal löneadministratörer. Du kommer därmed att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos våra kunder för ett eller flera långsiktiga uppdrag. Våra kunder finns belägna runt om i hela Storstockholm. Arbetsuppgifter Som löneadministratör kommer du att arbeta med: - Insamling av löneunderlag - Löneberedning - Löneutbetalning - Statistik och rapporter - Kontrolluppgifter årsvis Din profil För att vara aktuell för uppdragen, har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Som person är du positiv, prestigelös, flexibel och noggrann samt har ett öga för siffror och struktur. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Ange gärna vilka löneprogram som du har erfarenhet av. Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratörer sökes för längre uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratörer sökes för längre uppdrag

Redovisningsekonomer sökes för längre uppdrag
Arena Personal AB Om företaget Till vår uthyrningsverksamhet söker vi ett flertal redovisningsekonomer. Du kommer därmed att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos våra kunder för ett eller flera långsiktiga uppdrag. Våra kunder finns belägna runt om i hela Storstockholm. Arbetsuppgifter Som redovisningsekonom kommer du t.ex. att arbeta med: - Avstämning av samtliga balanskonton - Periodisering av intäkter och kostnader, beräkning av avskrivningar - Bokföring av lön och andra löpande transaktioner - Upprättande av skattedeklaration inkl. momsavstämning - Förståelse/kunskap kring hantering av Skattekontot - Delaktig i arbetet med att upprätta månadsbokslut - Förståelse och delaktighet i arbetet med årsbokslut såsom årsredovisning/deklaration/revision Din profil För att vara aktuell för uppdragen, har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Som person är du positiv, prestigelös, flexibel och noggrann samt har ett öga för siffror och struktur. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Ange gärna vilka ekonomisystem du har erfarenhet av. Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonomer sökes för längre uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonomer sökes för längre uppdrag


Sök lediga jobb Säljfokuserad kundtjänstmedarbetare till Stockholm

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se