Personlig assistent till Härnösand varannan helg jobb - lediga jobb

Personlig assistent till Härnösand varannan helg jobb Personlig assistent till Härnösand varannan helg jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Personlig assistent till Härnösand varannan helg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Personlig assistent till Härnösand varannan helg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Personlig assistent till 21-årig kille, Märsta- Upplands Väsby

  2. Medarbetare till Tele2s Service Desk mot företag- Stockholm

  3. Dansledare för barn i Älvsjö HT13- Stockholm

  4. Klasslärare årskurs 4 till Brunns skola- Värmdö

  5. Undersköterska i nattpatrullen sökes- Tyresö

  6. Junior Online Marketing Specialist till expansiv- Stockholm

  7. Researcher/Interviewer: French- Stockholm

  8. Vi söker efter en bilintresserad returhanterare- Botkyrka

  9. Administratör till spännande myndighet- Stockholm

  10. Låneförmedlare- Sollentuna


Mer beskrivning

Personlig assistent till 21-årig kille, Märsta
VH ASSISTANS AB 130711 VH assistans är ett av de ledande assistansföretagen i Sverige och har i dag 900 personliga assistenter anställda som arbetar över hela Sverige, från Kiruna till Ystad. Vi är ett familjeägt företag med 16 års erfarenhet av att arbeta för barn, ungdomar och vuxna med funktionshinder. Vi tror på den individuellt anpassade assistansen och arbetar därför mycket målgruppsinriktat. Vi har vår egen barnklubb VH Kids, för barn med funktionshinder, deras syskon och kompisar. Vi har även startat VH Action, som vänder sig till unga vuxna med funktionshinder med fokus på frågor som sex och relationer, flytta hemifrån och att söka jobb. Vi är ett aktivitetsinriktat företag och går ofta på kultur- och sportevenemang, ordnar konferenser, utbildningar och olika event. Vi arrangerar också skidresor, cityresor och sol- och badresor för personer med funktionshinder och deras familjer. Arbetet innebär att du ser till att assistansen är av god kvalitet utifrån LSS intentioner, dvs. delaktighet och självständighet. Respekt, trygghet och förtroende är nyckelord för vår verksamhet. Din arbetsplats är där jag befinner mig, till exempel i hemmet, på semesterresa eller på någon fritidsaktivitet. 1 plats, heltid Jag är en 21-årig glad och social kille som bor utanför Märsta, som söker dig som vill arbeta som min personliga assistent. Jag ser gärna att du är kvinna mellan 25 och 50 år och har erfarenhet av yrket som personlig assistent och av ryggmärgsskador. Jag vill att du är flexibel, ansvarsfull och gillar att arbeta självständigt. Du ska kunna ta dagen som den kommer och ha ett positivt tankesätt. Det förekommer lyft, matlagning och viss träning i tjänsten. Tjänsten är förlagd dag, kväll och helg och innebär att följa mig där jag är; i hemmet, i skolan och på de aktiviteter och resor som jag deltar på. Varierande arbetstider. Körkort och bil är ett krav då kollektivtrafiken hit går för sällan, Välkommen att skicka in cv och ett personligt brev, där du beskriver varför just du vill jobba som min assistent. Skicka din ansökan till sophie@vhassistans.se senast den 17 juli. Skriv "Märsta" i ämnesraden. Intervjuer kommer att hållas löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Utdrag ur belastningsregistret kommer att behövas så beställ ett redan nu.
Företag: VH ASSISTANS STOCKHOLM
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent till 21-årig kille, Märsta jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent till 21-årig kille, Märsta

Medarbetare till Tele2s Service Desk mot företag
Vill du få en bra introduktion och utvecklas i en stor organisation? Om kunden Tele2 har 36 miljoner kunder i 11 länder. De erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. Customer Operations Tele2 Sverige hanterar kundservice för både privat- och företagskunder. Betydelsen av kundservice ökar i takt med kunders förväntningar och därför arbetar Tele2 intensivt med att utveckla kontakterna med sina kunder. Tele2 behöver nu förstärka och utöka den kundserviceavdelningen på företagssidan med ett antal personer. Om jobbet Du kommer att tillhöra Tele2s Service Desk mot företagskunder. Din roll är att ta emot ärenden via telefon, mail samt ärendehanteringssystem och lösa diverse olika problem kring Tele2s företagskunder. Kunderna består främst av stora företag, samarbetspartner, kommuner, landsting och föreningar. Du kommer att arbeta med frågor kring kundernas tjänster, enklare tekniska problem, fakturafrågor, abonnemangsärenden samt felanmälan. I ditt dagliga jobb kommer du att stöta på olika affärs ?och administrationssystem. Möjligheter Tele2 erbjuder sina anställda en spännande och nytänkande organisation med oändliga möjligheter. För den som presterar, kommer det finnas möjligheter att utvecklas och nå nya höjder i karriären. Din anställning kommer att starta med en grundläggande utbildning som möjliggör att du i framtiden kan klättra inom olika skill-nivåer och därav påverka din kompetens. Krav Vi söker dig som vill arbeta med kundservice och som trivs med att hjälpa människor via telefon. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice, administration och telekom. Du har god PC-vana och har lätt att lära dig nya system. Vi lägger stor vikt på de personliga egenskaperna, intresse och inställning till service. Personliga krav Du är serviceminded och sätter alltid kunden i fokus. Med en positiv anda och prestigelöshet tar du dig an olika problem och trivs med varierande arbetsuppgifter, där målet är att alltid göra kunden nöjd. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Då arbetet kommer att innebära en hel del administration ser vi att du är noggrann i arbetet. Arbetstider, omfattning och tillträde Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är 19:e augusti då utbildning hos Tele2 startar. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det framtida möjligheter till rekrytering av kunden Sök jobbet Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel. http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=329 Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 25 230 eller Poria på telefon 08-400 25 247. Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Företag: HERO AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare till Tele2s Service Desk mot företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare till Tele2s Service Desk mot företag

Dansledare för barn i Älvsjö HT13
Är du vår nya dansledare? Vill du arbeta med dans och barn? Då är Knatteskutt rätt plats för dig! Knatteskutt Dans är en rikstäckande verksamhet för nyfikna barn som vill prova på olika dansstilar i åldern 3-9 år som arrangeras av Svenska Idrottsfrämjandet. Varje termin erbjuder vi tusentals barn möjligheten att testa en mängd olika dansstilar och lekar och på så vis skapa ett framtida intresse för dans och rörelseglädje. Hösten 2013 kommer vi att fortsätta med Knatteskutt Dans som består av 10 tillfällen med blandade dansaktiviteter/stilar. Verksamheten bedrivs vardagskvällar och/eller på helger. Vi söker nu en ansvarig Huvudledare till Knatteskutt dans i Stockholm Älvsjö inför höstterminen 2013. Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att vara ansvarig dansledare på träningarna. Att vara en pedagogisk dansledare för barnen och förmedla glädje. Du arbetar efter Knatteskutts färdiga terminsupplägg. Vi söker dig som: - har ett genuint intresse för dans - är intresserad och har erfarenhet av att leda barn - har en bra organisationsförmåga - är engagerad och ambitiös Alla ledare som jobbar för oss genomgår en utbildning som innehåller både teoretiska och praktiska delar. Låter det intressant? Maila din ansökan snarast till ansokan.alvsjodans@knatteskutt.se Rekrytering sker löpande. Förutom CV och personligt brev önskar vi även att du i din ansökan skickar med: 1. Två bilder på dig själv (gärna där du utövar dans alternativt leder dans). 2. Skriv även en kort text där du visar hur du skulle presentera dig som ledare för verksamheten om du vore det. Berätta i den varför du brinner för att leda barn i dans samt vilken utbildning och/eller erfarenhet som gör att du är rätt för att leda barndansgrupperna. Då vi rekryterar till den här tjänsten tar vi kontakt med sökande kandidater som anses lämpliga för jobbet. Vi är därför tacksamma om du som sökande inte ringer oss under den här tiden.
Företag: AKTIEBOLAGET SVENSKA IDROTTSFRÄMJANDET
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Dansledare för barn i Älvsjö HT13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dansledare för barn i Älvsjö HT13

Klasslärare årskurs 4 till Brunns skola
Brunns skola är en F-9 skola med ca 600 elever. Skolan ligger på Ingarö, 30 minuters bussresa från Slussen. Vi arbetar offensivt med IKT och alla elever i år 4-9 har en egen MacBook. Från år 6 har vi profiler där eleverna kan välja mellan Estetisk, Naturvetenskaplig Fotbolls-, Internationell och Friluftsliv och hälsa. Skolan har en tydlig inriktning mot friluftsliv/hälsa och kreativa uttryckssätt. Därför arbetar vi medvetet med bl.a. utevistelse som en hållbar livsstil. Utgångspunkten i vårt arbete är att elever som mår bra också presterar bättre i skolan. Vi har högt ställda förväntningar på våra lärare och elever. Detta tror vi är en bidragande orsak till att våra elever presterar bättre, upplever arbetsro och känner sig trygga i skolan. Rollen som lärare innebär att undervisar i de ämnen du är behörig i, i första hand inom arbetslaget. Din huvudplacering blir som klasslärare i år 4. Vi söker dig som är behörig lärare år 1-7. Vi ser gärna att du har en väl vitsordad erfarenhet från tidigare lärarjobb. Du ska vara intresserad av IKT-frågor och vilja utveckla undervisningen med datorn som pedagogiskt verktyg. Som person är du lyhörd för elevernas behov, tydlig, respektfull och med stor förmåga till samarbete. För denna tjänst är uppvisande av giltigt utdrag ur polisens brottsregister en förutsättning för anställning. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Anställningen omfattar 75-100 % och är en tillsvidareanställning. Tillträde den 13 augusti 2013 eller enligt överenskommelse. I Värmdö kommun arbetar vi aktivt för att skapa hälsofrämjande arbetsplatser med en god arbetsmiljö. Vi erbjuder olika former av friskvård och tillämpar rökfri arbetstid. Ansökan Du söker tjänsten via www.varmdo.se/jobb. Välkommen med din ansökan senast den 4 augusti 2013. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Marie Holm, biträdande rektor, 08-570 48416. Fackliga representanter nås via kommunens växel 08-570 470 00. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. ________________________________________ Värmdö är en del av Stockholms skärgård, en unik natur med över 10 000 öar. Här möter land hav, bara 20 minuter från Stockholm. I vår anrika huvudort, Gustavsberg, finns en lång tradition inom design och form som lever vidare genom en fortsatt satsning på konst och kultur. Kommunen har ca 39 000 invånare varav drygt 10 000 bor i Gustavsberg. Vi har en mycket ung befolkning där var fjärde invånare är yngre än 15 år. Värmdö är dessutom en av de snabbast växande kommunerna i landet. Denna dynamik avspeglar sig även i arbetsgivaren Värmdö kommun. Vi erbjuder dig stora möjligheter och intressanta utmaningar.
Företag: Värmdö Kommun
Ort: Värmdö
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Klasslärare årskurs 4 till Brunns skola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Klasslärare årskurs 4 till Brunns skola

Undersköterska i nattpatrullen sökes
Tyresö kommun, socialförvaltning hemtjänst söker två undersköterskor i nattpatrullen. Om arbetsplatsen: Kommunal hemtjänst ger service till kunder i hela Tyresö Kommun. Vi har vår lokal på Bollmoravägen 28 A. Hemtjänstens uppdrag är att möjliggöra kvarboende i det egna hemmet. Utifrån biståndsbeslut tillgodose kundens individuella behov av personlig omvårdnad och service dygnet runt. Verksamheten, som består av tre geografiska områden, leds av en avdelningschef och tre enhetschefer. Nattpatrullen är verksam inom hela Tyresö Kommun och ansvarar för larmärenden inom kommunen nattetid. P.g.a. den kraftiga ökningen av antalet äldre i Tyresö kommun och nya utmaningar, utökar vi verksamheten för två nya tjänster. Därför söker vi nu två nya medarbetare till nattpatrullen. Arbetsuppgifter: I arbetsuppgifterna ingår att hjälpa kunder i deras hem med planerade hemtjänstinsatser utifrån biståndsbeslut. Arbetet omfattar omvårdnad av äldre personer med varierande behov, nattetid. Besvara samt utryckning vid anrop av trygghetslarm. Kvalifikationer: För anställningen krävs undersköterskeutbildning, körkort B med god körvana. Du är van av att jobba natt samt har goda kunskaper i social dokumentation. Personliga egenskaper: Undersköterskeutbildning och gärna erfarenhet av liknade arbete. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, med det menar vi ett professionellt bemötande mot våra kunder, god samarbetsförmåga, kunna arbeta självständigt och fatta snabba beslut då detta krävs. Arbetet är omväxlande och ställer krav på flexibilitet. Om tjänsten: Tillsvidare, 6 månaders provanställning. Tjänsternas omfattning: 67 %. Månadslön, individuell lönesättning. Vi erbjuder friskvårdsersättning samt bra schema med s.k. långledighet. Tillträde: Enligt överenskommelse Kontaktpersoner: Frågor om tjänsten kan besvaras av Enhetschef Nenad Jaksic, 08-5782 95 37 Fackliga kontaktpersoner: Nås via kommunens växel 08 5782 9100 Ansökan: Välkommen att skicka din ansökan med CV och personligt brev till: nenad.jaksic@tyreso.se Det går också bra att skicka din ansökan till: Tyresö Kommun Nenad Jaksic Bollmoravägen 28 D 135 40 Tyresö Sista ansökningsdag: 2013-07-31 -------------------------------------------------------------------------------- Tyresö är härligt beläget 20 km sydost om Stockholm vid Erstaviken och med Tyresta nationalpark inpå knutarna. Bussen tar dig hit på 15 minuter från Gullmarsplan. Vi som arbetar i Tyresö kommun arbetar med det gemensamma målet att ge bästa möjliga service och omsorg till våra medborgare. I dag är vi cirka 3 000 anställda.
Företag: Tyresö kommun
Ort: Tyresö
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Undersköterska i nattpatrullen sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Undersköterska i nattpatrullen sökes

Junior Online Marketing Specialist till expansiv
E-handelsföretaget LensOn (www.lenson.com) har vuxit till att bli norra Europas största nischade nätbutik för kontaktlinser och ingår tillsammans med de marknadsledande nätbutikerna GlassesDirect.com, myOptique.com och SunglassesShop.com i brittiska koncernen Prescription Eyewear Ltd, Europas ledande onlinekoncern inom segmentet optik. Vi som arbetar på LensOn har ett stort engagemang och passion för det vi gör och fokuserar alltid på kundnytta och resultat. För att trivas hos oss tror vi att du är en person som gillar högt tempo, frihet under ansvar och att du vill utveckla dig själv och ditt arbete. Hela verksamheten med 40 anställda drivs från Kungsholmen i centrala Stockholm. Nu söker vi en Junior Online Marketing Specialist Som Junior Online Marketing Specialist ingår du i vårt Online Marketing team som ansvarar för våra köpta onlinekanaler såsom affiliates, prisjämförelser, SEM, sociala medier och display. Du rapporterar till Online Marketing Manager. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att: > Stödja alla aktiviteter inom onlinemarknadsföring såsom SEM, Affiliation, Prisjämförelsesajter, Display, Group buying, och dylikt. > Optimera PPC/SEM kampanjer med stort fokus på Google AdWords > Följa upp våra Affiliates och deras performance och hålla direkt kontakt med dem > Följa upp Display-aktiviteter samt koordinera produktionen av allt material (bild & text). > Hjälpa att rapportera till CMO och andra medlemmar av ledningsgruppen samt till resten av marknadsavdelningen. Vi letar efter dig som: > Är van vid multitasking och att arbeta med korta deadlines > Trivs att jobba självständigt men också i ett team och har lätt att samarbeta med andra team > Är flytande i engelskt tal och skrift då vi arbetar med partners från hela Europa > Förstår webben ur ett användar- och tekniskt perspektiv > Är välbekant med termer som CPO, CPC, SEM, SEO, CPA, CR och CPM > Har handgriplig erfarenhet av Google AdWords och Google Analytics > Är van vid att använda Excel > Är en siffermänniska > Har arbetslivserfarenhet från liknande uppgifter, gärna inom konsumentnära verksamheter > Har förmågan att planera och organisera ditt arbete Som person är/har du: > Engagerad, social och positiv > Resultatdriven och strukturerad > En lagspelare! > Sinne för affärer > Passion för onlinemarknadsföring, webben och e-handel Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Stockholm. Tillträde omgående. Sista ansökningsdatum: 2013-08-15 Intresserad? Maila personligt brev och CV till work@lenson.com snarast möjligt, då vi intervjuar löpande. Ange referens ?Junior Online Marketing Specialist?. Vill du veta mer om tjänsten, vänligen kontakta Andrea Molinari (Online Marketing Manager) på andrea.molinari@lenson.com eller på 0707 58 94 36.
Företag: LENSON AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Online Marketing Specialist till expansiv jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Online Marketing Specialist till expansiv

Researcher/Interviewer: French
We are now looking for persons with fluency in French. The work consists of conducting telephone interviews with key persons in companies abroad. We work on project basis, which offers our interviewers the possibility to combine their work with other activities, such as studies. The project will start 22/8-2013. Our most efficient interviewers have developed their skills and as a next step conducted face-to-face interviews on location in several countries around Europe and some have advanced to become project assistants and project managers in our fixed staff. In addition to excellent language, social and selling talents, we want our applicants to have at least initiated academic studies. The work implies communicative and receptive skills as well as accuracy, as it consists of confidential consulting assignments. Computer skills meriting. So if you are up to business challenges and worldwide communication and would like to get work experience in this field and a possibility to travel, please e-mail your application and CV to: anette@opticom.se Attention! Application and inquiries only through e-mail!
Företag: Opticom International Research AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Researcher/Interviewer: French jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Researcher/Interviewer: French

Vi söker efter en bilintresserad returhanterare
Academic Work söker för kunds räkning en bilintresserad returhanterare. Vår kund är en fullskalig webbshop för bildelar med inriktning mot konsument och verkstad. De hanterar tusentals ordrar och nöjda kunder varje vecka och sedan starten 2008 har företaget vuxit till att bli Nordens största e-handelsplats för nya bildelar på nätet. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos oss. ARBETSUPPGIFTER Som returhanterare kommer du att arbeta med returhanteringen i vår kunds returhanteringssystem. Du kommer även att granska returärenden och kommunicera med kund, inköpsavdelning, produktavdelning samt kundserviceavdelning. I arbetsuppgifterna ingår även att granska reklamationer och hantera dessa mot kund och leverantörer. Utvecklingsmöjligheter: Företaget är inne i en expansionsfas och för rätt person finns det stora möjligheter att utvecklas i företaget. VI SÖKER DIG SOM Har liknande arbetslivserfarenheter eller en eftergymnasial utbildning inom området. Du har mycket god datorvana och grundläggande kunskaper i Officepaketet. Du har erfarenhet/god förståelse för bilreservdelar. Körkort är ett krav. Det är meriterande om du tidigare har jobbat i Techdock samt har ett bilintresse. Vi söker dig som gillar att arbeta i högt tempo och självständigt kan fatta beslut samt har förmågan att få saker att hända. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Då arbetet kommer innefatta olika moment ser vi även att du kan hantera många arbetsuppgifter samtidigt samt är prestigelös och gillar att befinna dig på en arbetsplats där det händer mycket. START: Omgående UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid UPPSKATTAD ARBETSTID: 8-17 PLATS: Slagsta/Norsborg i Stockholm KONTAKT: Sara Frykedal URVAL: Sker löpande FÖR ATT SÖKA TJÄNSTEN Följ länken och ansök via annonsen på vår hemsida: http://www.academicwork.se/jobbannons/ar-du-bilintresserad-och-vill-jobba-som-returhanterare-/stockholm/14924942 Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail stn01@academicwork.se under kontorstid. Genom att ansöka till tjänsten via mail godkänner du registrering av dina personuppgifter i vårt affärssystem. Mer information om lagring av dina personuppgifter hittar du här. Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.
Företag: Academic Work Sweden AB-Stockholm-N
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker efter en bilintresserad returhanterare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker efter en bilintresserad returhanterare

Administratör till spännande myndighet
Är du en erfaren administratör med god teknisk förståelse? Är du en utåtriktad person som arbetar strukturerat? Vill du jobba på en spännande myndighet där du får agera som operativt stöd för verksamheten? Då är det här tjänsten för dig! Beskrivning Perido söker en administratör till en dynamisk statlig myndighet vars lokaler är placerade i Örebro. Myndigheten har mer än 1500 medarbetare fördelade på 15 orter runt om i Sverige. I rollen som administratör verkar du i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du fungerar bland annat som ett operativt stöd för verksamheten och sköter flera olika administrativa rutiner. Din förmåga att ligga steget före och ha ordning och reda kommer väl till användning då du även arbetar med att planera och samordna olika resurser på myndigheten, samt formulera brev och protokoll i samband med möten eller presentationer. I ditt arbete har du även nytta av dina kunskaper i vanliga dataprogram för kontoret, exempelvis Word och Powerpoint. Vidare tror vi att du som söker det här uppdraget är prestigelös och strukturerad i ditt arbete. Varmt välkommen med din ansökan! Kravprofil - Gymnasiekompetens - Flera års erfarenhet av administrativt arbete - Van datoranvändare även i Officepaktetet - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Ansökan Skicka din ansökan med bif CV till rekrytering@perido.se snarast möjligt, urvalet sker löpande. Glöm inte att ange referensnummer 9021JL i ämnesraden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör till spännande myndighet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör till spännande myndighet

Låneförmedlare
Best Finder, hjälper konsumenter att gratis jämföra lån och krediter från svenska låneinstitut. Vi är ett ungt företag i ett expansivt skede som har under senaste tiden haft ett starkt tillväxt. Vi har idag avtal med flertal svenska banker och låneinstitut och kommer under kommande år utöka verksamheten med flera nya och spännande tjänster. Eftersom företaget expanderar så finns det goda utvecklingsmöjligheter då vi kommer tillsätta flera ledande positioner inom det närmsta året. Den vi söker är driven, självsäker och älskar utmaningar och är beredd att jobba hårt för att nå uppsatta mål. Du är en prestigelös lagspelare och jobbar bra såväl i grupp som individuellt. Som rådgivare på Best finder förmedling erbjuder du personlig rådgivning till svenska privatpersoner för att hjälpa dem att förbättra sin ekonomiska situation. Du jobbar över telefonen och tar reda på kundens behov och säljer sedan in vår tjänst där vi tar fram olika personliga erbjudanden till kunden. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats och konkurrenskraftiga anställningsvillkor. Låter det intressant? Maila din ansökan till jobb@bestfinder.se Lön Rörlig, snittlön 24000kr
Företag: Best Finder
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Låneförmedlare jobb, Låneförmedlare Sollentuna, Låneförmedlare Best Finder
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Låneförmedlare


Sök lediga jobb Personlig assistent till Härnösand varannan helg

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se