Nyköpings högstadium söker lärare i Matematik och_eller No jobb

Nyköpings högstadium söker lärare i Matematik och_eller No jobb Nyköpings högstadium söker lärare i Matematik och_eller No jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Nyköpings högstadium söker lärare i Matematik och_eller No. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Nyköpings högstadium söker lärare i Matematik och_eller No. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. VVS-montör/Drifttekniker - Ekerö- Ekerö

  2. First line tekniker till IT-driftsbolag- Stockholm

  3. Mötesbokare sökes! Mycket bra lön!- Nacka

  4. Senior projektadministratör sökes inom återförsäkringsbransch!- Stockholm

  5. Kundtjänstmedarbetare till Klarna- Stockholm

  6. Lärare i förskola/Förskollärare med utvigdat ansvar förskolan Gläntan- Stockholm

  7. Passion för krav och test!- Stockholm

  8. Studie- och yrkesvägledare/vikariat- Ekerö

  9. Marinbasen söker Chef vid Marina Basbataljonen/Teknikkontor Fartyg- Haninge

  10. Sektionschef till IT-service, Solna- Solna


Mer beskrivning

VVS-montör/Drifttekniker - Ekerö
Isaksson rekrytering och bemanning AB Isaksson Rekrytering och Bemanning AB söker för Ekerö Bostäders räkning en VVS-montör/Drifttekniker. Ekerö Bostäder är ett kommunalägt bostadsföretag, som verkar inom Ekerö kommun - endast 20 km från Stockholms city. Företaget har 845 hyreslägenheter och radhus som främst finns runt Ekerö tätort, men även i Stenhamra, Svartsjö, Drottningholm och på Adelsö. Arbetsuppgifter Vi söker nu dig som har ett stort intresse för det fastighetstekniska arbetet inom bland annat styr och regler, värme, VVS och el. Tyngden i tjänsten ligger mot drift av de värme- och ventilationstekniska utrustningarna i fastigheterna. Uppvärmningskällorna består av pelletspannor, bergvärme och oljepanna. En stor del av rollen kommer bestå av felavhjälpning och förebyggande arbete. I dina arbetsuppgifter ingår även att ansvara för optimering av fastighetstekniska system. Du kommer att arbeta mycket självständigt men i nära samarbete med kollegor och entreprenörer. Kompetensprofil För att passa för tjänsten ser vi gärna att du har flerårig erfarenhet av VVS, drift och underhåll av fastighetstekniska system. Du ska minst ha gymnasieutbildning och vi ser gärna att du har giltigt VVS certifikat och har genomgått säkervattenutbildning samt innehar B-körkort. Vi ser gärna att du har arbetat i en jourverksamhet. Meriterande för tjänsten är att du har behörighet för saxlift/bomlift och hetaarbeten samt att du har elbehörighet eller kunskaper inom BB2. Personliga egenskaper Utöver yrkeskompetensen har du en god samarbetsförmåga och är initiativtagande. Du är flexibel, organiserad och noggrann i ditt sätt att arbeta. Som person är du även: • Kommunikativ • Serviceinriktad • Självgående Vad erbjuder vi Du kommer att få arbeta i ett mindre bolag tillsammans med härliga kollegor. Arbetet erbjuder självständigt arbete & flexibla arbetstider! Ansökan Välkommen med din ansökan! Vi intervjuar kandidater löpande och räknar med att tjänsten skall vara tillsatt innan sista ansökningsdag. Om du har frågor rörande tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Louise Roddar på 073-429 73 66. Isaksson Rekrytering och Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration.
Företag: Isaksson Rekrytering & Bemanning
Ort: Ekerö
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga VVS-montör/Drifttekniker - Ekerö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: VVS-montör/Drifttekniker - Ekerö

First line tekniker till IT-driftsbolag
Wise IT AB Arbetsbeskrivning I rollen som 1st line tekniker / helpdesktekniker kommer du att arbeta med att hjälpa företagsanvändare med deras IT-relaterade problem. Du kommer att använda dig av telefon, mail samt remote för att lösa majoriteten av de inkommande ärendena. Arbetet medför mycket ansvar och du kommer att vara inblandad och engagerad i utvecklingen av kundens IT-miljö. Uppdraget är på heltid och startar i mitten av augusti. Vi erbjuder dig Vår kund sitter i stora fräscha lokaler mitt i Stockholms hjärta. Du kommer att ha en nära kontakt med både din konsultchef och team leader på plats. Företaget levererar IT-baserade företagstjänster och erbjuder möjligheten att vara del av ett spännande team med ambitionen att leverera tjänster i världsklass till deras kunder. ¨ Du kommer att vara anställd av Wise IT men jobba ute hos kund. Utbildning/Erfarenhet Arbetet ställer krav på såväl hög serviceförmåga som tekniskt kunnande varför vi gärna ser att du har grundläggande teknisk kunskap och minst 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har även goda kunskaper i: • Office • Outlook, Exchange • Active Directory • hårdvara (bärbart och stationärt) • skrivarhantering • ärendehanteringssystem Som person är du strukturerad och har förmågan att hantera stressiga situationer samtidigt som du trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du förstår värdet av god service och gillar att jobba i team. Vill du bli en av oss? Klicka då på ”Sök jobbet”-knappen och registrera ditt CV redan idag! Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna vår konsultchef Anne Eklöf på telefon 08- 555 350 62 Välkommen med din ansökan! Om oss Wise IT AB (f.d. IT-Resurs) är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Vi arbetar med starka varumärken i olika branscher och ger ett kompetent stöd i matchningsprocessen när du behöver en kvalificerad IT-specialist, IT-chef eller supporttekniker på hög nivå. Wise IT är en del av Wise Group AB som är listat på Nasdaq OMX First North Premier. Wise IT är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med ISO 9001:2008. Läs mer om oss på: www.wiseit.se. Wise IT - Rätt människor inom IT
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga First line tekniker till IT-driftsbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: First line tekniker till IT-driftsbolag

Mötesbokare sökes! Mycket bra lön!
Ventacom Connection är ett ledande företag inom försäljning. Vi har idag ett femtiotal anställda och vårt huvudsäte är beläget i ett fräscht och ljust kontor i Henriksdal, ett stenkast från Slussen. Nyckeln till vår framgång är just våra anställda, då de utgör företagets största resurser. Det spelar ingen roll hur gammal du är, vad du har för ursprung eller bakgrund/utbildning. - Hos oss kan alla lyckas bara viljan finns! Ventacom Connection är ett svenskt företag med fokus på att sälja och marknadsföra produkter främst inom energimarknaden och telecom.  I takt med att vi expanderar söker vi kontinuerligt nya medarbetare till vårt kontor i Nacka/Södermalm. Vi är ett avv stockholms ledande företag inom telemarketing. Vi söker nu mötesbokare som ska tillhandahålla våra utesäljare med kvalitativa möten att gå på. Besöken du bokar är mot små -och medelstora företag för vår kund E.on:s räkning. E.ON är ett av världens största energibolag med över tio miljoner kunder. Vi ser helst att du tidigare haft erfarenhet inom mötesbokning. Du ska ha höga ambitioner, tuff och ha en framåtanda. Vi ställer höga krav på dig som person, tjänsten innebär mycket goda utvecklingsmöjligheter då den person som tillsätts för tjänsten eventuellt kommer att bli gruppchef för alla mötesbokare, då tanken med projektet är att växa med ytterligare tio säljare som kommer att behöva möten inbokade. Stämmer dessa kriterier in på dig? -          Strukturerad och ordningsam -          Har lätt för att samarbeta -          Är van vid att tala med beslutsfattare på deras nivå -          Självgående och van vid att jobba i ett högt tempo -          Har erfarenhet av försäljning, helst mötesbokning   Vi erbjuder dig ett mycket bra och givande arbete i vårt kontor i Södermalm/Nacka. En fantastisk arbetsplats med trevliga kollegor, fin lokal i ett underbart område, resor och tävlingar. Denna tjänst ger dig en möjlighet att vara en del av ett nytt snabbt växande projekt med en E.ON som är en av Sveriges största företag och varumärke.     Anställningsform: Tillsvidare (Heltid) Tillträde: Omgående Lön: Fast lön + rörlig lön Arbetstider: 09:00 - 17:00 Övrigt: Klädkod   OBS! Ansök i första hand genom att skicka CV/Personligt brev via den externa webbplatsen. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga och behandlar ansökningar löpande
Företag: Ventacom Connection AB
Ort: Nacka
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Mötesbokare sökes! Mycket bra lön! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mötesbokare sökes! Mycket bra lön!

Senior projektadministratör sökes inom återförsäkringsbransch!
Professional Consulting För kunds räkning söker vi nu en senior projektadministratör! Har du tidigare erfarenhet ifrån att arbeta i projekt? Har du erfarenhet utav återförsäkrings eller bankbranschen? Då kan vi ha tjänsten för dig! Vår kund är en global aktör på återförsäkringsmarknaden och är branschledande på den nordiska marknaden. Som projektledare hos vår kund kommer du att tillsammans med andra projektledare vara delaktig i ett antal delprojekt i samband med att ett affärssystem ska bytas ut. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: * Uppdatering av rutiner * Delta och sätta upp möten och föra anteckningar * Rapportera status i projekten * Ansvara för att få in kravdokument Tjänsten är på heltid och med start i augusti. Uppdraget kommer att sträcka sig under 1 år, men det finns en chans till att projektet blir längre. Du kommer att arbeta som konsult via Proffesional Consulting, men sitta på plats på kundens kontor i centrala Stockholm. Du som söker tjänsten har en eftergymnasial utbildning, gärna med inriktning mot projektledning. Vidare har du tidigare deltagit i/bedrivit projekt. Har du jobbat inom försäkringsbranschen eller inom bank tidigare ses det som meriterande. Vidare är du flytande i tal och skrift, både i engelska såsom i svenska. Du ha goda datakunskaper och det är ett plus om du har jobbat i ett projektledningssystem sedan tidigare. Som person är du serviceminded och kommunikativ. Du är noggrann i ditt arbete och arbetar självständigt. Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Senior projektadministratör sökes inom återförsäkringsbransch! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior projektadministratör sökes inom återförsäkringsbransch!

Kundtjänstmedarbetare till Klarna
Next u söker nu fem nya medarbetare till det bestridande teamet. Uppdraget består i att kontakta Klarnas butiker och kunder som inte har betalat fakturan i tid. Du kommer att via telefon och mail kontakta dessa parter för att hålla en dialog gällande betalningsärenden. Då vi har daglig kontakt med flera avdelningar på Klarna är goda kunskaper i engelska ett krav, har du även goda språkkunskaper i tyska är det ett plus.  Du ska ha lätt att anpassa dig på kort tid i en ny miljö och du har 100% fokus på arbetet. Under den första dagen kommer du att få en kort introduktion. Klarna sitter i en trevlig arbetsmiljö innanför tullarna. Vem är du Vi ser att du är flexibel, noggrann och effektiv. Vidare är du ansvarsfull och har ett strukturerat och noggrant arbetssätt.  Du besitter förmågan att prioritera och du trivs med att arbeta i ett högt tempo. Självklart har du en hög social kompetens och är självgående samtidigt som du har lätt för att samarbeta med andra. Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller callcenter är ett krav! Klarna erbjuder dig En internationell arbetsmiljö med duktiga och ambitiösa kollegor. Som anställd på ett av Sveriges snabbast växande företag, kommer du att spela en viktig roll i att ta Klarna till nästa nivå. Du kommer inte att arbeta för Klarna, du ska arbeta med Klarna. Om Klarna Our goal is to become market leaders within online payments worldwide. This means developing sophisticated technology and expanding to new markets. Our exponential growth is driving an increase in challenges as well and we need more talented and passionate people. This is where you come in. Klarna har valt att samarbeta med Bemannngsföretaget Next u vilket innebär att du kommer att vara anställd av Next u. Uppdraget startar i mitten eller slutet på juli och beräknas pågå under 5 till 6 månader med chans till förlängning. Next u Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. Om du är den sociala och drivna person vi söker så ska du definitivt skicka oss din ansökan redan idag. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sökord: Customer service, kundtjänst, kundservice
Företag: Next u AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare till Klarna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare till Klarna

Lärare i förskola/Förskollärare med utvigdat ansvar förskolan Gläntan
Stockholms Stad Hägersten-Liljeholmens SDF Södra förskoleområdet (Fruängen/Västertorp/Hägerstensåsen) Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Förskolan Gläntan är en förskola i förrändring. Hos oss händer det väldigt mycket just nu med både miljö och pedagogik. Passa på och kom till oss om du vill vara med och inspirera och påverka. Vill du lite mer och ha lite mer ansvar, då är det här den perfekta tjänsten! 1 plats(er).Jag söker dig som är utbildad förskollärare till förskolan Gläntan på Hägerstensåsen. Tjänsten är på en 1-3 års avdelning. Förskolan jobbar i storarbetslag som är indelade i mindre grupper. Förutom ordinarie arbetsuppgifter som förskollärare så kommer du ha utökat samordningsanvar för "ditt" arbetslag.Du kommer vara avdelningsansvarig. Du kommer även sitta med i ledningsgruppen för förskolan.Vi på Gläntan hart precis börjat jobba med ipads och lotusdiaggram. Du är ansvarsfull och ser hela förskolan som din arbetsplats. Du är tydlig, strukturerad och organisatorisk i ditt arbetssätt, samt professionell i bemötandet med barn och föräldrar. Du ser barnet som kompetent och tror på dess förmåga att kunna själv. Vi utvecklar arbetet med pedagogisk dokumentation och du ska kunna hantera en dator väl, samt det svenska språket i både tal och skrift. Pedagogiska måltider. Vissa arbetskläder. Subventionerad friskvård Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Du är helst en erfaren förskollärare men kan också vara en erfaren barnskötare som nu har utbildat dig till förskollärare.Om du är nyexaminerad så har vi ett väl utarbetat program för introduktionsåret. Arbetstid: Dagtid. Våra öppettider är 6.30-18.00, och arbetstiderna är schemalagda. 30 minuters rast. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Lärarförbundet Brännkyrka Jana Ahlqvist,08-50823994 Tillträde: 2013-08-15. tillträde enligt överenskommelse
Företag: Stockholms stad; Södra förskoleområdet (Fruängen/Västertorp/Hägerstensåsen)
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i förskola/Förskollärare med utvigdat ansvar förskolan Gläntan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i förskola/Förskollärare med utvigdat ansvar förskolan Gläntan

Passion för krav och test!
Vi är 45 dedikerade konsulter inom test och krav i Stockholm. Hos oss får du spännande och varierande uppdrag samtidigt som du ingår i ett nätverk av duktiga och erfarna kollegor. På Knowit arbetar vi långsiktigt med våra kunder och hos oss arbetar människor som vill utvecklas och som tror på sin egen förmåga till framgång. Vi tycker att kompetensutveckling är både självklart och värdeskapande. Våra kunder finns främst inom bank och finans, detaljhandel och offentlig sektor. Du är engagerad, driftig och initiativrik inom ett eller flera av områdena testledning, test och kravhantering. Vi vill att du har en gedigen kompetens inom de områden du verkar och ser därför att du har minst 3 års erfarenhet inom området. Konsultrollen innebär att du, förutom din specialistroll, också kan bli delaktig i initiala utredningsarbeten och försäljning. Det är viktigt att du är en social lagspelare som drivs av att lösa kundens behov och att du trivs i konsultrollen. Då vi agerar på den svenska marknaden vill vi att du behärskar svenska i tal och skrift. Just nu söker vi följande kompetenser: Teknisk testare I en agil värld ser vi en ökad efterfrågan på tekniska testare. Vi söker dig som brinner för teknik. Du har kanske en bakgrund som utvecklare men din nyfikenhet och kvalitetsmedvetenhet har styrt över dig till test. Våra kunder ställer höga krav och du leverarar engagerat. Du kan själv driva testarbetet och ta egna initiativ. Testledare Du har lång erfarenhet av att leda testverksamhet inom olika branscher. Du har ett affärsmässigt tänk, och ser nya möjligheter i dina projekt. Du har god förmåga att hantera och leda andra människor mot projektets mål och har en god kommunikativ förmåga. Scrum mastercertifiering är meriterande. Kravanalytiker Vi söker dig som är en erfaren kravanalytiker som kan leda och genomföra kravarbete. Du har vana att formulera och skriva krav, användningsfall och user stories. Du är en initiativtagare och du sätter kundens behov främst. Hos våra kunder får du arbeta i såväl stora som små projekt och du kan arbeta såväl självständigt som i team. Workshopledning är meriterande. För mer information kontakta Tomas Rydén på via mail: tomas.ryden@trfo.se eller tele 073-4248582.
Företag: Jobbet.nu Know IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Passion för krav och test! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Passion för krav och test!

Studie- och yrkesvägledare/vikariat
EKERÖ är en växande kommun med 26 000 invånare i en fantastisk naturmiljö i Mälaren 1 mil från Stockholms city. Här bor och hit flyttar människor tack vare lugnet i kombination med närheten till storstaden. Två av Sveriges 15 världsarv finns i Ekerö kommun: Drottningholms slott med dess fantastiska slottspark och vikingastaden Birka-Hovgården. Ekerö kommun har sina studie- och yrkesvägledare organiserade i en egen enhet med gemensam chef. Organisationen består av fem studie- och yrkesvägledare en praktiksamordnare och en chef. Studievägledarna har sina egna ansvarsområden och sina arbetsplatser ute i de skolor de närmast arbetar tillsammans med. Vägledningsenheten skall verka för att alla Ekeröbor får en likvärdig och kvalificerad studie- och yrkesvägledning. Arbetsplatserna ligger på natursköna Ekerö och med buss tar det endast ca 20 minuter från Brommaplan. Du kan också komma till oss med färjan från Slagsta som går varje kvart. Vi arbetar efter våra fyra honnörsord: Trygghet, Ansvar, Kunskap och Glädje. Dessa fyra ord förverkligas genom vår gemensamma värdegrund. ARBETSUPPGIFTER En av våra studie- och yrkesvägledare kommer att vara föräldraledig och då behöver vi en kvalificerad vikarie. Arbetet består i huvudsak av studie- och yrkesvägledning för elever och deras vårdnadshavare på grundskolan. Den vi söker har ett genuint intresse för ungdomar och deras kunskapsutveckling i val och väljande. Du ska också ha lätt för att skapa kontakt med såväl ungdomar som kollegor. KVALIFIKATIONER Du ska vara utbildad studie- och yrkesvägledare med ett stort engagemang för människor. Som person är du trygg, stabil och har god självinsikt. Du har väl grundade och tydliga värderingar. Eftersom du kommer att möta människor som står inför viktiga val inför framtiden är det viktigt att du är empatisk samt har god kommunikativ förmåga. Du ska ha mycket god samarbetsförmåga och gillar att tillsammans med övrig personal ständigt utveckla verksamheten. Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
Företag: Ekerö kommun, Komvux
Ort: Ekerö
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Studie- och yrkesvägledare/vikariat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studie- och yrkesvägledare/vikariat

Marinbasen söker Chef vid Marina Basbataljonen/Teknikkontor Fartyg
Försvarsmakten är en av Sveriges största myndigheter med mer än 50000 medarbetare och frivilliga. Försvarsmakten är ständigt beredd att hävda Sveriges territorium, genomföra internationella insatser, samt att stödja samhället vid större kriser. Ytterst är Försvarsmaktens uppgift att värna demokrati och mänskliga rättigheter. Hos oss kan du göra skillnad. Försvarsmakten eftersträvar mångfald eftersom det berikar vår verksamhet. I Försvarsmakten finns en värdegrund där såväl professionell utveckling som personlig hälsa lyfts fram. Försvarsmakten erbjuder många interna karriärmöjligheter, friskvårdsmöjligheter och en rimlig balans mellan arbete, privat- och familjeliv. Marinbasens övergripande uppgift är att stödja de marina förbanden med bland annat teknisk tjänst, transporter, basering, bevakning och logistik, både hemma och utomlands. Marinbasen har sitt huvudsäte i Karlskrona, men bedriver verksamhet där behov finns, exempelvis i Berga, söder om Stockholm och i Göteborg. Andra stora uppgifter för Marinbasen är övervakning av Sveriges 2700 km långa kust med territorialhav. Dessutom ansvarar Marinbasen för Hemvärnet, med de nationella skyddsstyrkorna, i Blekinge, Kalmar och Kronobergs länMarinbasen söker Chef Skeppstekniska troppen vid Marina Basbataljonen/Teknikkontor Fartyg med placering på Amf1, Berga, Haninge. Amfibieteknikplutonen på Marina Basbataljonen/Teknikkontor Fartyg arbetar i huvudsak med vidmakthållande av fartyg och båtar samt dess ingående delsystem inom Amfibiekåren. Plutonens strävan inom kundföreträdarrollen är att utgöra en kompetent beställare mot såväl civila leverantörer som FM-interna verkstäder. Inom ägarföreträdarrollen utgör plutonen bl.a. kompetensbärare i arbetet med konfigurationsuppföljning på fartyg och båtar samt ingående delsystem. Tjänsten som Chef Skeppstekniska troppen innebär att du: • Placeras vid Amfibieteknikplutonen på Berga i Haninge. • Tilldelas personalansvar för den Skeppstekniska troppen • Anställs som officer, OF 2. • Delta i plutonens ledningsgrupp. Marina Basbataljonen/Teknikkontor Fartyg är ett insatsförband, varvid tjänsten bedrivs företrädesvis inom Sverige men även utomlands inom ramen för FM uppgifter Exempel på arbetsuppgifter: • Arbetsleder underställd personal. • Följer upp och rapporterar tilldelade uppgifter. • Genomför löne- och utvecklingssamtal med underställd personal. • Stödjer Plutonchef i dennes ansvar avseende bl.a.:           ?          -  Produktion och ekonomistyrning.                     - Uppföljning och analys.                     - Personalutveckling.                     - Konfigurationsledning, modifiering och TO-verksamhet.                     - Tekniskt systemstöd och teknisk utveckling. Kvalifikationer krav: • Officersutbildning motsvarande OF 2. • Svensk medborgare. • Skyldighet att deltaga i internationell verksamhet. • Körkort klass B. • God fysisk prestationsförmåga. • Godkänd registerkontroll. • Erfarenhet av användning av datorer och IT-system. • Goda språkkunskaper i engelska. Önskvärda kvalifikationer: • Intresse för och gärna tidigare erfarenhet av att leda och utveckla medarbetare. • God kommunikations- och samarbetsförmåga. • Officer med teknisk bakgrund. • Erfarenhet av system LIFT. • Kännedom om Försvarsmaktens marina förband. • Kännedom om Marinens tekniska tjänst med Amfibie-inriktning. • Erfarenhet av hantering av teknisk information i såväl pappers- som digitalt format. • Erfarenhet av användning av driftuppföljningssystem. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi tillämpar provanställning 6 månader. Tillvidareanställning. Tillträde 2013-10-01 eller enligt överenskommelse. Upplysningar om tjänsten: Plutonchef örlkn Fredrik Sund Telefon: 010-8232201, 076-6492579 Televapentroppchef Kent Söderström Telefon: 010-8232222, 070-6712403 Tf Skeppstroppchef Jan-E Andersson Telefon: 010-8232208, 072-1879324 Fackliga representanter: TCO/Försvarsförbundet, Jan Bertilsson, tel 0455-866 71, 070-555 83 72 SACO, Mathias Andersson  tel 0455-53954, 070-2176067 SEKO, Nils-Göran Lidén, tel 0381-185 58, 070-533 52 44 Officersförbundet, Mikael Danielsson, tel 0455-86661, 070-8726758 Välkommen med Din ansökan, senast 2013-08-16 tillsammans med meritförteckning och referenser.
Företag: Försvarsmakten
Ort: Haninge
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Marinbasen söker Chef vid Marina Basbataljonen/Teknikkontor Fartyg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Marinbasen söker Chef vid Marina Basbataljonen/Teknikkontor Fartyg

Sektionschef till IT-service, Solna
Skatteverket skapar samhällsnytta och har ett högt förtroende hos allmänhet och företag. Vi tänker nytt och befinner oss i ständig utveckling. Nyfikenhet och ständigt lärande är förutsättningar för att kunna göra ett bra jobb hos oss. Vår grundsyn är att vi är till för medborgarna. Vi utgår från att alla vill göra rätt för sig, och vi betraktar varje möte som en möjlighet att ytterligare öka förtroendet för vår verksamhet. Alla som kommer i kontakt med oss ska uppfatta oss som offensiva, pålitliga och hjälpsamma. Dina arbetsuppgifter som sektionschef inom IT-service innebär att du ansvarar för ledning, planering, effektivisering och utveckling av medarbetare och av verksamheten. Din nya sektion ansvarar för första linjens arbetsuppgifter såsom leverans av helpdesk, övervakning och ärendehantering. Du kommer att ingå i enhetens ledningsgrupp där du är delaktig i att utveckla Skatteverkets långsiktiga strategi för IT-drift och förvaltning. Vi befinner oss mitt uppe i en omfattande förändringsresa och du kommer att vara en viktig ambassadör för detta initiativ och driva detta arbete inom ramen för din sektion. Vi är ca 200 medarbetare på enheten fördelat på ett antal sektioner varav merparten är placerade i Solna. Du rapporterar direkt till enhetschefen för IT-service. Enheten ansvarar för att säkerställa tillgänglighet och kostnadseffektiv drift av samtliga IT-miljöer för produktion, utveckling och test. I vårt uppdrag ingår också att kostnadseffektivt utveckla och förvalta infrastruktur. Vi ansvarar även för outsourcade drifttjänster och IT-support. Vi erbjuder dig en arbetsplats - med samhällsviktiga, intressanta och utvecklande arbetsuppgifter - som är till nytta för medborgare och företag - med öppenhet, respekt, gott bemötande och mångfald - som stimulerar till kreativitet, lärande och utveckling - med en god balans mellan arbete och fritid. Vi söker dig som - har erfarenhet från ledande befattning inom området IT-produktion - har erfarenhet av att jobba enligt ITIL - är serviceinriktad och brinner för ständiga förbättringar - har god samarbetsförmåga och trivs att jobba i team - tar en ledande roll och fattar tydliga beslut - arbetar resultat- och målinriktat - agerar stabilt och tryggt som ledare och skapar förtroende - är utvecklingsorienterad - uttrycker dig klart, tydligt och kan formulera dig väl. Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba med automation och effektiviseringar samt relevant akademisk utbildning. Vidare är det meriterande om du har erfarenhet av att jobba med ekonomisk styrning, har arbetat som ledare i en matrisorganisation samt har erfarenhet av och kunskap om förändringsledning. Du ska också uppfylla kriterierna i Skatteverkets medarbetarpolicy. När vi anställer lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor.  Anställningen är tillsvidare. Provanställning om sex månader kan komma att tillämpas. Du måste vara svensk medborgare eftersom arbetsuppgifterna inom anställningen är placerade i säkerhetsklass. Säkerhetsprövning kommer att göras enligt Säkerhetsskyddslagen (1996:627). Välkommen med din ansökan till oss! Vi kommer att påbörja urvalet först efter sista ansökningsdag den 25 augusti. Vill du veta mer om Skatteverkets rekryteringsprocess? Om du har frågor kontakta: Peter Carlson, enhetschef, 010-5749323 (på plats v. 28 och v. 34) Maria Svantesson, HR-konsult, 010-5749110 (på plats v. 28 och v. 34) Susanne O´Konor, SACO, 010-5748555 Jan-Erik Åberg, ST, 010-5748975
Företag: Skatteverket
Ort: Solna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Sektionschef till IT-service, Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sektionschef till IT-service, Solna


Sök lediga jobb Nyköpings högstadium söker lärare i Matematik och_eller No

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se