Läkare sökes till Örebro jobb - lediga jobb

Läkare sökes till Örebro jobb Läkare sökes till Örebro jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Läkare sökes till Örebro. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Läkare sökes till Örebro. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Grillbiträde- Stockholm

  2. RÖRLÄGGARE- Stockholm

  3. Leg. Sjuksköterska inom beroendevård- Stockholm

  4. Utesäljare, IT-tjänster, mjuk och hårdvara.- Täby

  5. Kundansvarig säljare DokuMera- Stockholm

  6. 11 duktiga läxhjälpare sökes i Stockholmsområdet- Stockholm

  7. Projektledare/projektsamordnare, Komfast- Sigtuna

  8. Delikatessbutik- Stockholm

  9. FÖRETAGSSÄLJARE- Stockholm

  10. ACCOUNT MANAGER- Stockholm


Mer beskrivning

Grillbiträde
Rondellgrillen i Vällingby söker grillbiträde med tillträde snarast. Vi vill att du som söker har tidigare erfarenhet som grillbiträde och att du talar mycket god svenska. Vi ser gärna kvinnliga sökanden. Tjänsten kommer att tillsättas snarast. Ansökan tas emot via e-post.
Företag: VÄLLINGBY RONDELLGRILL HANDELSBOLAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-13
Sök fler jobb liknande: lediga Grillbiträde jobb, Grillbiträde Stockholm, Grillbiträde VÄLLINGBY RONDELLGRILL HANDELSBOLAG
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Grillbiträde

RÖRLÄGGARE
Vi söker Rörläggare med erfarenhet av bl.a. ritningsläsning, du har tidigare erfarenhet av yrket. Har Du heta arbeten är det en merit Skicka din ansökan omgående till; joakim.lindstedt@leasab.se Vi kommer att anställa löpande, så skynda in med din ansökan!
Företag: LEASAB CONSULTING & HUMAN RESOURCE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga RÖRLÄGGARE jobb, RÖRLÄGGARE Stockholm, RÖRLÄGGARE LEASAB CONSULTING & HUMAN RESOURCE AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: RÖRLÄGGARE

Leg. Sjuksköterska inom beroendevård
Vi söker en legitimerad sjuksköterska och vi ser gärna att du har specialistkompetens i allmän psykiatri och erfarenhet av att arbeta med patienter med beroendeproblematik. Minst två års yrkeserfarenhet. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter för legitimerad sjuksköterska på inom beroendevård. Anställning: Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning och Rekrytering med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse. Ansökan: Skicka in din ansökan idag då intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag. Ansökan ska innehålla fullständig CV med meritförteckning, personligt brev samt adressuppgifter och referensnummer till sökt tjänst. Intyg, betyg och examensbevis m.m. ska lämnas vid en ev. intervju. Om oss: Vårdlänken Bemanning och Rekrytering hyr ut och rekryterar kompetent och kvalificerad personal så som sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, läkarsekreterare samt övrig vård- och omsorgspersonal. Vi har över 15 års erfarenhet av bemanning inom vård och omsorg. Våra uppdragsgivare är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg. Det gör oss till helhetsleverantör inom vård- och omsorgsområdet. För mer information gå gärna in på vår hemsida www.vardlanken.se.
Företag: VÅRDLÄNKEN BEMANNING OCH REKRYTERING SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Leg. Sjuksköterska inom beroendevård jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Leg. Sjuksköterska inom beroendevård

Utesäljare, IT-tjänster, mjuk och hårdvara.
Data Professionals AB är ett stabilt företag vars mål är att leda och driva utvecklingen inom IT-tjänster, mjuk och hårdvara. Som säljare hos oss utgör du den viktigaste grundstenen i vår stora satsning där vi under 2013 siktar på att expandera och bli den lokala marknadens största aktör. Vi söker dig som har en bakgrund inom företagsförsäljning och eller även inom IT sedan tidigare men även dig som har erfarenhet av någon annan typ av försäljning, telefonförsäljning eller liknande och vill ta steget mot att bli Företagssäljare. Detta arbete kräver en stark drivkraft och ett affärsmässigt tänk. Som Företagssäljare kommer du att sälja Datarelaterade produkter till Täby, Uppsala och eller Stockholmsregionens små och medelstora företag. Du kommer att utföra kundbesök och således genom förbokade möten besöka företagen på plats. Du får utveckla din egen kundportfölj samt ta ett stort eget ansvar. Du som har en stor personlig drivkraft samt 100% engagemang kommer att ha stora möjligheter att påverka din egen framtid och lön. Älskar du att göra affärer och har en stor förmåga att tänka kreativt så är vi företaget för dig! Vi erbjuder dig: - En expansiv verksamhet med stora utvecklingsmöjligheter. - Glad, spontan och positiv chef med mycket energi. - Höga provisioner med stor möjlighet att påverka din lön. - En nyckelroll där du blir delaktig i hela säljprocessen och även delaktig i andra beslut på företaget. Vi söker dig som: - Trivs i sociala sammanhang. - Triggas av att göra affärer. - Har stor känsla för ansvar och struktur. - Har lätt för att träffa nya människor. - Vill skapa en karriär. Slutligen det gamla vanliga: optimistisk, övertygande, relationsbyggande, flitig och framförallt en god kollega! Målsättningen är att vi gemensamt bygger en långsiktig relation där du och företaget växer och utvecklas tillsammans. Hos oss bestämmer du din egen lön i en kreativ miljö. Vi ger dig en gedigen försäljningsutbildning som ger dig möjlighet att kontrollera, påverka och höja din lön ordentligt. Grundlönen kommer ligga på omkring 20-28 000 kr. Vi erbjuder dig en provanställning och därefter möjlighet till fast anställning. Ansökan Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande! Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto! Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se Till dig som vill lite mer. Välkommen till oss. Vänliga hälsningar, Vi på Talent & Partner
Företag: TALENT & PARTNER AB
Ort: Täby
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Utesäljare, IT-tjänster, mjuk och hårdvara. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utesäljare, IT-tjänster, mjuk och hårdvara.

Kundansvarig säljare DokuMera
FÖRETAGET Det gemytliga men professionella företaget som ger sin personal stort utrymme att växa. Är du rätt person, kan vi erbjuda fördelaktiga anställningsvillkor och lön och dessutom stort utrymme för personlig utveckling i en positiv arbetsmiljö. DokuMera växer snabbt och är störst på vår marknad. DokuMera hjälper svenska företag att spara tid och pengar genom att erbjuda alla de avtal och dokument som de behöver i sin verksamhet. Områdena som kunderna ofta behöver hjälp inom är exempelvis personal, affärsjuridik och styrelsearbete. Läs gärna mer på www.dokumera.se Nu behöver vi utöka vårt framgångsrika säljteam med fler kundansvariga säljare. DIN ROLL & DIN UPPGIFT Som kundansvarig kommer du bli tilldelad en viss del kunder, mycket varma leads och en oändlig bas med kontaktuppgifter till tidigare kunder och kommer därför snabbt in dig i säljet hos oss. Du kommer förmedla dokumentmallar till företag, att via telefonen söka upp och kontakta företag som kan behöva den dokumentbas som DokuMera erbjuder. Med DokuMeras expertframtagna mallar minimerar kunderna tiden som de lägger ner på tidsödande arbete och frigör värdefull tid, vilket gör att de kan fokusera på sitt företags kärnverksamhet. I din roll som kundansvarig följer du sedan kontinuerligt upp och ser till att dina kunder är nöjda. Dokumentmallar till företag, säljs i företagspaket och abonnemang från 6 000-14 000 kr/år och paket. Dokumentmallarna laddas enkelt ned från Internet av DokuMeras kunder - företag och organisationer - och kan köpas styckvis eller genom att teckna ett årsabonnemang. DEN VI SÖKER Har uthållighet och säljdriv Älskar kontakt med mäniskor och älskar affärer Är van att arbeta självständigt och att ta ansvar Är en person som alltid strävar efter att uppnå mål och resultat Ser säljare som ditt framtidsyrke Har troligtvis minst 3 års eftergymnasial utbildning, eller minst 5 års arbetslivserfarenhet Är utåtriktad, har ett professionellt sätt och uppskattar stora kontaktytor Tycker om att vara med och påverka och att du ställer höga krav på dig själv Slutligen det gamla vanliga: optimistisk, övertygande, relationsbyggande, flitig och framförallt en god kollega! LÖNEN & DIN ERSÄTTNING STÄNDIGT ÖKANDE LÖN 75% av kunderna återtecknar sina abonnemang vilket gör att du har med dig omsättning från tidigare månader och år vilket gör att du inte börjar om varje månad. På så vis bygger du din omsättning och tjänar mer pengar med tiden du får fler och fler kunder som kontinuerligt beställer annonser av dig. Din provision tickar alltså alltid in och din lön ökar konstant med tiden så uthållighet kommer skapa mycket goda möjligheter till en riktigt hög inte bra lön men också ständigt ökande provision. Löneexempel mållön Första året tjänar man ca 25-30 000 kr i lön Andra året tjänar man ca 30-40 000 kr i lön. Tredje året tjänar man ca 40 -50 000 kr i lön. ÖVRIGA FÖRMÅNER En gedigen säljutbildning och kontinuerlig kompetensutveckling Marknadsmässig lön med goda provisionsmöjligheter Träningskort på SATS Trevliga kollegor som delar med sig av sin kunskap och sina erfarenheter. ANSÖKAN Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande! Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev & GÄRNA FOTO! Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se
Företag: TALENT & PARTNER AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Kundansvarig säljare DokuMera jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundansvarig säljare DokuMera

11 duktiga läxhjälpare sökes i Stockholmsområdet
Akademisk Omtanke AB tillhandahåller studietjänster och barnpassning för barnfamiljer & ungdomar som i olika omfattning behöver stöd och hjälp i vardagen. Just nu söker vi elva (11) ambitiösa medarbetare som vill arbeta med läxhjälp hos våra kunder i Stockholmsområdet. De berörda barnen behöver hjälp inom en rad olika ämnen, men hjälp inom matematik ingår i de flesta fall. Läxhjälpen sätter igång till höstterminen, med start i mitten av augusti & framåt. Arbetstiderna är flexibla, men i de flesta fall sker läxhjälpen sent på eftermiddagen (främst under vardagar, men det finns stora möjligheter att arbeta på helger). I din roll som läxhjälpare hjälper du barn & ungdomar på grundskole- och/eller gymnasienivå att öka motivationen och höja betygen. Det är viktigt att du som söker verkligen känner ett stort engagemang för att lära ut och vill hjälpa yngre personer med skolarbetet. Det är med andra ord ett perfekt extrajobb för duktiga gymnasie- och högskolestudenter som vill arbeta extra vid sidan av studierna. Du får ett flexibelt och utvecklande extrajobb som sticker ut på CV:t samtidigt som du gör något meningsfullt och roligt. Som Studiepedagog hos oss är du försäkrad under arbetstid och lön utgår med 133 kr/tim. Arbetar du utanför Stockholms postort tillkommer även 50 kr/läxhjälpstillfälle. Vi söker dig som: - Har stora kunskaper inom skolämnena (ex. matematik, språk, fysik osv.) - Är ansvarsfull och känner ett stort engagemang för att jobba med barn & ungdomar - Har god pedagogisk förmåga - Har god studieteknik - Är över 18 år Om du känner att du vill och har tid att vara läxhjälpare hos flera elever, kan du enkelt söka nya uppdrag genom vår hemsida när du väl har blivit anställd. Som Studiepedagog hos Akademisk Omtanke har du nämligen möjlighet att åta dig upp till tre olika elever samtidigt. Observera dock att detta är ett extrajobb, således ej heltid. Skriv "Studiepedagog" och din bostadsort i ämnesraden när du skickar in din ansökan. Ange även dina betyg inom de aktuella ämnena (dvs. de ämnen som du kan hjälpa till inom) eller skicka in hela ditt betygsutdrag tillsammans med din ansökan! Du kan läsa mer om tjänsten på vår hemsida, www.akademiskomtanke.se. Din ansökan skickar du till: rekrytering@akademiskomtanke.se
Företag: AKADEMISK OMTANKE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga 11 duktiga läxhjälpare sökes i Stockholmsområdet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 11 duktiga läxhjälpare sökes i Stockholmsområdet

Projektledare/projektsamordnare, Komfast
Sigtuna kommun - alla tiders mötesplats - ligger mitt mellan Uppsala och Stockholm. Den tusenåriga staden Sigtuna och Arlanda flygplats utgör två spännande inslag på varsin sida om centralorten Märsta. Kommunen är en framtids- och tillväxtkommun som har drygt 42 000 invånare. Sigtuna kommuns verksamhet skall genomsyras både i vårt interna arbete och i kontakterna med kommunens invånare av våra värderingar: Invånaren först, allas lika värde, kvalitet i fokus. Komfast har till uppgift att förvalta och utveckla kommunens fastigheter inom årlig fastställd budget. Fastighetsbeståndet består av allt från förskolor, skolor, idrottsanläggningar, offentliga och kommersiella lokaler, bibliotek, museum och omsorgsboenden till villor och små fritidshus på landet. Komfast agerar byggherre och projektansvarig i de byggnadsprojekt som Sigtuna kommun genomför och är också ansvarig för all inhyrning av lokaler till kommunens verksamheter. Komfast leds av fastighetschefen och har 13 medarbetare som arbetar med antingen förvaltning av befintligt fastighetsbestånd eller om-/nybyggnation. Arbetsplatsen är förlagd till kommunhuset, några minuters gångväg från pendeltågsstationen i Märsta. Sigtuna kommun växer snabbast i landet - nu inrättar vi en nyckeltjänst i den utvecklingen och söker dig som både har gedigen erfarenhet av projektledning och samordning inom om- och nybyggnation, gärna från offentlig sektor, och som vill ha en ny utmaning i arbetslivet! Arbetsbeskrivning Din roll: Som Projektledare/Projektsamordnare kommer du dels att driva och ansvara för egna projekt dels ha ett övergripande samordningsansvar direkt under förvaltnings-/fastighetschefen. Du kommer att leda det dagliga arbetet i byggprojektgruppen och ansvara för att utveckla gruppens arbetsformer både inåt och utåt. Du har budgetansvar och verksamhetsansvar men inget formellt personalansvar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Samordning av Komfasts byggprojekt, projektledning/byggledning för egna projekt, budgetansvar; kostnadsberäkningar och ekonomisk uppföljning, förstudier, upphandling och uppföljning av konsult- och entreprenadarbeten i enlighet med lagen om offentlig upphandling, medverkan vid slutbesiktningar och överlämningar till förvaltningen/verksamheten samt vid rapportering till kommunens politiker. Arbetet utmärks av att utveckla goda och givande relationer. Tjänsten är nyinrättad och du får stort eget utrymme med de befogenheter som krävs för att under förvaltningschefen leda och utveckla arbetet i byggprojektgruppen. Kvalifikationer Krav: Civil- eller högskoleingenjörsexamen med inriktning mot bygg. Minst 5-10 års erfarenhet av att driva och leda större byggprojekt som entreprenör, konsult eller beställare. Goda kunskaper i MS Office samt B-körkort och tillgång till bil. Meriterande: Erfarenhet av upphandling enligt lagen om offentlig upphandling (LOU). Tidigare arbete inom offentlig verksamhet. Kontrollansvar enligt PBL, BAS P och U. Din personlighet: Du är en naturlig ledare. Som person är du van att arbeta både självständigt och i team och är engagerad, drivande och målinriktad. Vi förutsätter att du har en god kommunikations- och samarbetsförmåga. Vidare är du strukturerad och har en helhetssyn på ekonomi, teknik och miljö. Vi ser gärna att du genom social kompetens och affärsmässighet kan skapa och upprätthålla en god kontakt med både medarbetare och kunder och att du delar Sigtuna kommuns värdegrund. Facklig företrädare: se kommunens hemsida www.sigtuna.se
Företag: CAPTO HR AB
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare/projektsamordnare, Komfast jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare/projektsamordnare, Komfast

Delikatessbutik
Tysta Mari´s SALLADS- OCH DELIKATESSBUTIK söker nya lagspelare i servicekedjan. Vi söker dig som är genuint intresserad av allt som har med service, försäljning samt kundvård att göra. Teamet som arbetar är ett gäng med klipp i blicken som alltid sätter service och nöjda kunder i främsta ledet. Kravet vi ställler är du skall ha erfarenhet av liknande arbete gärna från butik/kallskänk. Arbetet består i att iordningställa diskar samt förbereda för den dagliga försäljningen samt det viktigaste att alltid vara på topp i fråga om service och försäljning. Vi vill också att du har erfarenhet från hantering av livsmedel och vet vad hygienkunskap samt egenkonontroll innebär. Du som tycker att det här arbetet verkar intressant och stimulerande är välkommen att skicka in en ansökan, du är naturligtvis välkommen att titta förbi med din ansökan.
Företag: Tysta Mari/ Melanders Fisk och Vilt AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Delikatessbutik jobb, Delikatessbutik Stockholm, Delikatessbutik Tysta Mari/ Melanders Fisk och Vilt AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Delikatessbutik

FÖRETAGSSÄLJARE
Scandinavian Internet Group är ett växande och dynamiskt entreprenörsföretag som grundades 2007. Vi driver rekryteringsportalen Jobway och hjälper idag både företag och offentlig sektor med rekrytering via våra unika rekryteringstjänster. Just nu söker vi ytterligare en vass företagssäljare till vårt kontor på Kungsgatan i Stockholm. Arbetet som företagssäljare innebär att, genom mötesbokning och försäljningsmöten i Storstockholmsområdet, sälja Jobways rekryteringstjänster till företag vi i dagsläget ännu inte har något samarbete med. Målsättningen för dig som företagssäljare är att bygga upp din egen kundstock och du kommer tillsammans med ett team av fältsäljare och rekryterare lösa våra kunders utmaningar i deras rekryteringsbehov. Du ansvarar för hela försäljningsprocessen, alltifrån prospektering, mötesbokning, mötesgenomförande till att stänga affären. Då du träffar alltifrån säljchef, ekonomichef, IT-chef till VD, HR-chef och platschef ställer det krav på att du har en god förmåga att kommunicera med olika typer av människor. Då vår rekryteringsmodell är attraktiv är den största andelen av våra kunder återkommande, detta innebär att förtjänstmöjligheterna för dig som säljare är mycket goda. Vi söker dig som vill arbeta med försäljning på längre sikt med mål att bygga långsiktiga kundrelationer och tillsammans med oss skapa fortsatt tillväxt och framgång. Om den vi söker: - Du har goda erfarenheter från försäljning, gärna B2B - Du är skicklig på att kommunicera med olika typer av människor - Du är tävlingsinriktad, gärna med idrottsbakgrund - Du är driven, ansvarstagande och organiserad i ditt arbete Vi erbjuder dig: - ett variationsrikt arbete där du arbetar med hela säljprocessen - en möjlighet att sälja en unik och efterfrågad produkt - en möjlighet att bli en viktig del i ett ungt och växande företag. - en möjlighet att vara med på en utmanande och stimulerande resa - ett företag som präglas av entreprenörskap. - säljtävlingar med mycket attraktiva priser.
Företag: SIG INTERNATIONAL AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga FÖRETAGSSÄLJARE jobb, FÖRETAGSSÄLJARE Stockholm, FÖRETAGSSÄLJARE SIG INTERNATIONAL AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: FÖRETAGSSÄLJARE

ACCOUNT MANAGER
Scandinavian Internet Group (SIG) är ett snabbväxande och dynamiskt entreprenörsföretag som grundades 2007. Bakom SIG finns flertalet kända företagsprofiler och entreprenörer och bolaget har under 2008 och 2009 utsetts av Internetworld/IDG till ett av Sveriges hetaste webbföretag och av tidningen Shortcut till en av årets uppstickare. SIG erbjuder, via rekryteringsportalen Jobway en unikt tjänst och har idag kontor i Stockholm, Berlin och Amsterdam. Det går bra för oss och därför behöver vi stärka upp teamet med en vass företagssäljare. Din anställning börjar med en introduktion där du, tillsammans med företagets Sverigechef, förbereder dig inför dina nya arbetsuppgifter. Din introduktion kommer hållas på företagets huvudkontor i Stockholm, Sverige. Då vår rekryteringsmodell är attraktiv är den största andelen av våra kunder återkommande, detta innebär att förtjänstmöjligheterna för dig som säljare är mycket goda. Vi söker dig som vill arbeta med försäljning på längre sikt med mål att bygga långsiktiga kundrelationer och tillsammans med oss skapa fortsatt tillväxt och framgång. Vi erbjuder dig: - Nyrenoverade kontorslokaler på Brahegatan i centrala Stockholm. - Bli en viktig del i ett ungt, framgångsrikt och snabbväxande bolag. - Unika möjligheter att avancera inom bolaget. - Säljtävlingar med mycket attraktiva priser - Ett företag som präglas av entreprenörskap Arbetet Arbetet innebär att via telefon ta kontakt med marknadschefer, personalchefer och / eller VD och sälja företagets rekryteringslösningar i form av annonser, utskick, HR-specialist, banners och presentationer. Du tilldelas eget budgetansvar och ansvarar för givna sektorer inom tilldelat område. Om den vi söker: - Du har gärna idrottsbakgrund. - Stort och genuint intresse för att tjäna pengar och att göra affärer. - Vara tävlingsinriktad och ha en stark drivkraft. - Då vi utbildar dig är det inget krav på tidigare säljerfarenhet.
Företag: SIG INTERNATIONAL AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga ACCOUNT MANAGER jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: ACCOUNT MANAGER


Sök lediga jobb Läkare sökes till Örebro

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se