Kommunikationschef allmännyttigt bostadsföretag jobb - lediga jobb

Kommunikationschef allmännyttigt bostadsföretag jobb Kommunikationschef allmännyttigt bostadsföretag jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Kommunikationschef allmännyttigt bostadsföretag. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Kommunikationschef allmännyttigt bostadsföretag. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Norsktalande säljassistent med ekonomikunskaper- Sollentuna

  2. Meningsfullt extraarbete med barn och ungdomar med funktionsnedsättningar!- Stockholm

  3. Driven teamledare till Teleperformance- Stockholm

  4. Kundtjänstmedarbetare med SAP-kunskaper- Sollentuna

  5. Sjuksköterskor Natt till Norrtälje sjukhus, avd 3- Norrtälje

  6. Kundcentermedarbetare med SAP kunskaper- Stockholm

  7. Personlig assistent sökes till 11 årig flicka!- Stockholm

  8. Sjuksköterska till Norrtälje sjukhus, avd 3- Norrtälje

  9. Extrajobb i kundtjänst hos välkänd kvällstidning- Stockholm

  10. Sales Advisor- Stockholm


Mer beskrivning

Norsktalande säljassistent med ekonomikunskaper
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. För uppdrag hos vår kund söker vi nu en norsktalande säljassistent med ekonomikunskaper. Vår kund är marknadsledande i sin nisch och tillhandahåller kontorsteknik och tjänster som hjälper företag att bli effektivare. Här får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak. Tjänsten Som norsktalande säljassistent  kommer du att vara en del av en avdelning på tio personer och arbeta i nära samarbete med säljorganisationen. Du kommer att arbeta mot norska kunder och ha kontakt med dem gällande olika avtalsfrågor. Tjänsten är på heltid med start 1 september. Du arbetar initialt som konsult via Placera Personal för att sedan övergå till en anställning hos kundföretaget. Arbetsuppgifter Som norsktalande säljassistent har du följande arbetsuppgifter: • Uppdatera och ändra avtal • Ge support till säljarna i frågor kring avtal • Kontakt med kunder och Outsorcingpartner gällande avtalsfrågor • Viss rapportering Kvalifikationer För att passa och lyckas i rollen som säljassistent ser vi gärna följande bakgrund: • Något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter • Goda kunskaper i svenska och engelska • Goda kunskaper i norska • Ekonomikunskaper • Kunskap i SAP är meriterande För denna roll söker vi dig som är effektiv, driven och själv kan prioritera ditt arbete. Du trivs i en social roll med många kontakter och har mycket god servicekänsla. Eftersom det är högt tempo söker vi dig som trivs i en sådan organisation och klarar av att hantera många bollar samtidigt. Är du vår nästa stjärna? Tveka inte att söka detta uppdrag! Vi gör löpande urval och intervjuer och uppdraget ska tillsättas omgående. Välkommen med din ansökan!
Företag: Placera Personal AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande säljassistent med ekonomikunskaper jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande säljassistent med ekonomikunskaper

Meningsfullt extraarbete med barn och ungdomar med funktionsnedsättningar!
Bambi ekonomisk förening är ett föräldrakooperativ som startades 1992. Vi driver idag ett korttidshem för barn och ungdomar, en daglig verksamhet samt administrerar personlig assistans och avlösarservice. Vi vänder oss till familjer med barn, ungdomar och unga vuxna som har flera och omfattande funktionsnedsättningar. Utmärkande för Bambi ekonomisk förening är att kooperativet utvecklas och förändras i takt med att medlemmarnas behov förändras. Vi förändrar våra verksamheter och startar nya utifrån medlemmarnas önskemål. Vill du ha ett meningsfullt extraarbete?   Vi söker dig som är intresserad av att jobba som personlig assistent/avlösare till barn och ungdomar med funktionsnedsättningar. Du är en positiv person som är lyhörd och samtidigt initiativrik - du vill ha ett arbete som du utvecklar och utvecklas med. Du har en utpräglad ansvarskänsla och är pålitlig, stabil och engagerad. Föräldrarna ska känna trygghet när du har hand om deras barn. Det är en fördel om du trivs med ett individuellt och omväxlande arbete.  Dagar och tider bestäms efter överenskommelse med familjen, men främst rör det sig om vardagseftermiddagar/kvällar och helger. Flexibla arbetstider. Vi söker just nu barnkära, flexibla och glada personliga assistenter/avlösare till barn/ungdomar. Tidigare erfarenhet av arbete med barn/ungdomar är ett krav. Erfarenhet av att jobba med personer med funktionsnedsättningar är en merit. Tillträde omgående. Vi kommer löpande att kalla till intervjuer. Välkommen med din ansökan idag! Individuell lönesättning. Kollektivavtal KFO-Kommunal. Du erbjuds friskvård, handledning och kompetensutveckling. Timanställning, cirka 10 - 40 timmar per månad. Ange i din ansökan ungefär hur mycket du önskar arbeta.
Företag: Bambi
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Meningsfullt extraarbete med barn och ungdomar med funktionsnedsättningar! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Meningsfullt extraarbete med barn och ungdomar med funktionsnedsättningar!

Driven teamledare till Teleperformance
Teleperformance Nordic Arbetet som teamledare  innebär personalansvar samt ansvar för det dagliga arbetet för ditt team. Du utövar aktivt floor management genom att leda, coacha och fördela arbetet i ditt team samt ansvarar för att nyckeltal uppnås. Du ansvarar för produktionens drift och hanterar de utmaningar och möjligheter som kan uppkomma. Du rapporterar till Assistant Contact Center Manager. Teamet du ansvarar för arbetar med fakturahantering och besvarar mycket frågor kring fakturor och påminnelseavgifter.   Det är viktigt att du uppskattar att arbeta i ett högt tempo och prioriterar att dit team har den kunskap och information de behöver. Du engagerar och motiverar din grupp, bygger gruppkänsla och reagerar proaktivt och ser utmaningar istället för problem. Du gillar att arbeta med människor och coacha andra till succé.   På Teleperformance Nordic AB få du en utbildning som hjälper dig att hantera de utmaningar rollen erbjuder dig. Du får även utvecklingsmöjligheter och karriärmöjligheter inom ett företag som ständigt växer och även vill att de anställda ska göra det.   Du får jobba på en arbetsplats fylld med framåtanda, driv och en ungdomlig atmosfär.   Vi söker dig som: - Har ledarskapserfarenhet - Har erfarenhet av kundservice/försäljning - Är kommunikativ och pedagogisk - Är resultatorienterad, självständig och serviceminded - Är strukturerad och noggrann och kan hantera att arbeta med både siffror och människor - Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift   Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och mognad.   Start: Omgående   Ansök redan idag då urval och intervjuer genomförs löpande. Vår slogan är ”Transforming Passion into Excellence”- om du har en passion för god service kan du tillsammans med oss förvandla den till något excellent!   Månadslön. Projektets öppettider: måndag-torsdag: 8.30-20 fre, 8.30-17 helger 10-17  Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservice. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. Se även www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com
Företag: Teleperformance Nordic
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Driven teamledare till Teleperformance jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven teamledare till Teleperformance

Kundtjänstmedarbetare med SAP-kunskaper
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. För uppdrag hos vår kund söker vi nu en kundtjänstmedarbetare med SAP-kunskaper. Vår kund är marknadsledande i sin nisch och tillhandahåller kontorsteknik och tjänster som hjälper företag att bli effektivare. Här får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak. Tjänsten Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara en del av ett kundcenter som ger service till företagskunder. Tjänsten är på heltid med start efter sommaren. Du arbetar initialt som konsult via Placera Personal för att sedan övergå till en anställning hos kundföretaget. Arbetsuppgifter Som kundtjänstmedarbetare har du följande arbetsuppgifter: • Besvara inkommande telefonsamtal • Hantera frågor kring fakturering och krediteringar • Registrera och ändra uppgifter i systemen Kvalifikationer För att passa och lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi gärna följande bakgrund: • Något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter • Goda kunskaper i svenska och engelska • Kunskap i SAP För denna roll söker vi dig som är effektiv, driven och själv kan prioritera ditt arbete. Du trivs i en social roll med många kontakter och har mycket god servicekänsla. Eftersom det är högt tempo söker vi dig som trivs i en sådan organisation och klarar av att hantera många bollar samtidigt. Är du vår nästa stjärna? Tveka inte att söka detta uppdrag! Vi gör löpande urval och intervjuer och uppdraget ska tillsättas omgående. Välkommen med din ansökan!
Företag: Placera Personal AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare med SAP-kunskaper jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare med SAP-kunskaper

Sjuksköterskor Natt till Norrtälje sjukhus, avd 3
Vi är en del av vårdbolaget TioHundra vars 2 500 medarbetare bedriver sjukvård och omsorg åt Norrtälje kommun och Stockholms läns landsting. Hos oss finns helheten, allt från Norrtälje sjukhus till hemtjänst, vårdcentraler, äldreboenden, psykiatri, personlig assistans och vård för hela familjen. Vi är en miljöcertifierad (ISO 14001) och rökfri arbetsplats. Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Du når oss med ca en timmes bussfärd från Stockholm, Uppsala och Arlanda. Här hittar du ett öppet landskap, en fantastisk skärgård och Norrtäljes idylliska stadskärna. ARBETSUPPGIFTER Avdelning 3 är en allmän akutkirurgisk och elektiv vårdavdelning med 24 vårdplatser. Vi är ett positivt gäng som trivs bra ihop och som alltid ser till att ha patienten i fokus. vi arbetar ständigt med förbättringsarbeten för att hålla hög nivå på omvårdnaden av patienterna och vår egen arbetsmiljö. På natten arbetar du ihop med 1 sjuksköterska och 1 undersköterska. Vi lägger våra egna scheman utifrån våra önskemål, hur många procent du vill jobba kommer vi överens om. Vi använder individuellt schema för att möjliggöra en balans i livet. KVALIFIKATIONER Legitimerad sjuksköterska gärna med erfarenhet från kirurgisk vårdavdelning. Vi söker dig som är öppen för nya arbetsformer, kan fatta snabba beslut och har god sammarbetsförmåga. Att du har ett proffessionellt och ödmjukt förhållningsätt samt bemötande ser vi som självklart. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet.
Företag: TioHundra AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterskor Natt till Norrtälje sjukhus, avd 3 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterskor Natt till Norrtälje sjukhus, avd 3

Kundcentermedarbetare med SAP kunskaper
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som kundcentermedarbetare kommer du att arbeta i en serviceinriktad roll och ha mycket kontakt med företagets kunder samt ansvara för diverse administrativa uppgifter. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att: - Besvara inkommande telefonsamtal till vårt Kundcenter - Registrera och ändra uppgifter i våra system, främst i SAP - Omväxlande administrativa uppgifter kopplat till fakturering, kreditering mm - Viss rapportering och uppföljning Arbetets omfattning: Kontorstider, 8.00-16.30. Start i början av september. Du kommer att börja som uthyrd konsult via Brainpeople, vid god prestation så finns det stor möjlighet till en rekrytering direkt till företaget efter 3-4 månader. Din profil För att lyckas i denna tjänst har du dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en kundorienterad verksamhet där du arbetat med telefonen som arbetsverktyg. Utöver detta har du kunskaper i: - SAP - Officepaketet - erfarenhet av att ha arbetat i flera olika system - God svenska och engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper: För att trivas på företaget tror vi att du är driftig, självständig och har en hög servicekänsla. Du har vana av att kunna prioritera och du trivs i ett högt arbetstempo. Du har en god förmåga att samarbeta med kollegor och du är hjälpsam. Vidare har du en nyfikenhet att lära dig nya saker och du delar med dig av dina kunskaper. Om företaget Företaget är ett amerikanskt företag med huvudkontor i Stanford, Connecticut, USA. Företaget bildades 1920 då de lanserade en idé om en maskin som frankerade brev i stället för att använda frimärken. Idag är företaget världsledande inom området integrerade post- och dokumentlösningar. De omsätter 6,1 miljarder USD och finns med 36 000 anställda i 130 länder. I Sverige har de funnits sedan 1974 och har ca 150 anställda. Huvudkontoret finns i Häggvik, Sollentuna och de har filialkontor i Göteborg, Malmö och Jönköping. Arbetsmiljön på företaget karaktäriseras av högt tempo, struktur och en stark säljkultur. Hos dem får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat, internationellt företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak. Till deras norska supportavdelning söker vi nu 2st Norsk- och Svensktalande medarebetare med placering i Häggvik, Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Kundcentermedarbetare med SAP kunskaper jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundcentermedarbetare med SAP kunskaper

Personlig assistent sökes till 11 årig flicka!
Vi söker en personlig assistent till en 11 årig flicka som bor med sin pappa i Hägersten. Varannan vecka är hon hos sin fostermamma i Saltsjö-boo. Hon har en cp-skada, synskada samt epilepsi. Hon sitter i rullstol och behöver hjälp med allt i sina vardag. Hon går i skola varje dag mellan 8-15. En dag i veckan slutar hon tidigare för att åka och bada som hon älskar. Den vi söker ska inte ha några problem med att bada samt inte vara pälsdjursallergiker då hon älskar hästar och ridning. Vi ser gärna till att du har någon erfarenhet av att ha arbetat med barn tidigare men det är inget krav. Du kan gärna vara studerande och vill jobba extra. Vi önskar någon som kan jobba varje helg samt vid behov. Det är viktigt att kunna tala obehindrad svenska då flickans kommunikation är väldigt begränsad så man bör även vara hennes språkrör. Det är viktigt att man som person är kreativ och vill stimulera flickan genom olika aktiviteter, vara lojal och ansvarstagande. Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personlig assistent och kund. . Arbetstid / Varaktighet: Varierande dag/kväll, helg samt jour. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: 30 Augusti Kontaktperson: Nina Pakseresht De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent sökes till 11 årig flicka! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent sökes till 11 årig flicka!

Sjuksköterska till Norrtälje sjukhus, avd 3
Vi är en del av vårdbolaget TioHundra vars 2 500 medarbetare bedriver sjukvård och omsorg åt Norrtälje kommun och Stockholms läns landsting. Hos oss finns helheten, allt från Norrtälje sjukhus till hemtjänst, vårdcentraler, äldreboenden, psykiatri, personlig assistans och vård för hela familjen. Vi är en miljöcertifierad (ISO 14001) och rökfri arbetsplats. Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Du når oss med ca en timmes bussfärd från Stockholm, Uppsala och Arlanda. Här hittar du ett öppet landskap, en fantastisk skärgård och Norrtäljes idylliska stadskärna. ARBETSUPPGIFTER Avdelning 3 är en allmän akutkirurgisk och elektiv vårdavdelning med 24 vårdplatser. Vi är ett positivt gäng som trivs bra ihop och som alltid ser till att ha patienten i fokus. vi arbetar ständigt med förbättringsarbeten för att hålla hög nivå på omvårdnaden av patienterna och vår egen arbetsmiljö. Här kan du skaffa dig en bred kunskapsbas inom kirurgin. Vi lägger våra egna scheman utifrån våra önskemål, hur många procent du vill jobba kommer vi överens om. Vi använder individuellt schema för att möjliggöra en balans i livet. KVALIFIKATIONER Legitimerad sjuksköterska gärna med erfarenhet från kirurgisk vårdavdelning. Vi söker dig som är öppen för nya arbetsformer, kan fatta snabba beslut och har god sammarbetsförmåga. Att du har ett proffessionellt och ödmjukt förhållningsätt samt bemötande ser vi som självklart. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet.
Företag: TioHundra AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska till Norrtälje sjukhus, avd 3 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska till Norrtälje sjukhus, avd 3

Extrajobb i kundtjänst hos välkänd kvällstidning
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Bravura söker kundtjänstmedarbetare till en välkänd kvällstidning. Arbetsuppgifter: För deras nätbaserade tidning ska en ny betaltjänst införas och i denna roll kommer du att ta emot ärenden från kunder som behöver hjälp med betaltjänsten. Ärendena kommer huvudsakligen att komma in via mail men även via telefon. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att ge 1st line support, testa betaltjänsten ur ett kundperspektiv, underhålla FAQ, agera kravställare för systemen samt en del felsökning. Arbetet utförs självständigt och du kommer att arbeta på företagets kontor i centrala Stockholm. Profil: -Studerande på eftergymnasial nivå, en utbildning inom marknadsföring eller data- och systemvetenskap -Ett intresse för webben -Goda kunskaper inom sociala medier -Goda PC-kunskaper -Erfarenhet av något servicerelaterat arbete (meriterande) -Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Personliga egenskaper: Vi ser att du som söker tjänsten som kundtjänstmedarbetare är serviceminded, ordningssam och lösningsorienterad. Du trivs bäst när du självständigt får driva ditt arbete framåt. Vidare ser vi att du är trevlig, förstående och nyfiken. För att du ska trivas i rollen är det viktigt att du är flexibel och trivs bra i en förändringsbenägen arbetsmiljö. Det är ett ständigt högt tempo och snabba puckar hos detta företag! Övrig information: Start: September Arbetstider: 13-17, 2 dagar i veckan Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: kundtjänst, service, media Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobb i kundtjänst hos välkänd kvällstidning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobb i kundtjänst hos välkänd kvällstidning

Sales Advisor
Sales advisor, Sweden About Tesla Palo Alto, California-based Tesla Motors designs and manufactures Electrical Vehicles and EV powertrain components. Tesla's goal is to produce a full range of electric cars from sports cars to mass-market vehicles and we are determined to decrease the cost of electric vehicles. We have designed, produced and delivered Tesla Roadsters to customers in North America, Europe and Asia Pacific. Model S, the world’s first premium electric sedan is now being rolled out world-wide. The Role For our Sales Advisor position, we are looking for a self-starter who is a highly motivated, flexible, personable, energetic and highly organised. The Sales Advisor will report to the Senior Regional Sales Manager for their region.  The successful candidate will be crucial in the launching the Model S in their market.  They will be responsible for introducing the product to buyers and influencers and quickly growing the sales footprint of Model S in their market.  This person will initially function independently with the use of a test drive car and mobile office.  Within ~6-9 months they will be supplemented by a small showroom and service centre. Responsibilities * Launch Model S sales and grow them consistently in a market that is currently not penetrated * Identify and develop opportunities to increase awareness and interest in the Tesla brand. * Assist with the organisation and implementation of multiple events supporting Model S sales in their market. * Undertake all possible effort to achieve all metrics and goals as presented by management. * Contribute at Test Drive and Test Drive Events with Model S reservation holders. * Present Model S by explaining design, features, warranties and services. * Provide timely response and follow up on inquiries in person, by phone and electronically over e-mail and CRM. * Research proposed events and analyse their added value. * Help drive business and deliver set goals through customer service, product knowledge, merchandise presentation and promotion. * Participate in the launch of future showrooms and service centre locations. * Direct media inquiries to relevant departments. * Maintain expert-level knowledge of Tesla products and technologies. * Represent Tesla in a professional and responsible manner when communicating with others both inside and outside the company. * Display professional appearance and demeanour. * Develop weekly, bi-weekly and monthly reports on customer feedback and delivery performance. * Escalate matters that require senior management concurrence in a timely manner to line management. * Perform ad-hoc duties as assigned by line management. Requirements * Excellent communication skills, both oral and written. * Ability to work independently and create a local network of sales prospects and influencers. * Self-starter who is entrepreneurial and can achieve results with minimal guidance * Sales experience strongly preferred * Ability to succeed in a dynamic fast-moving environment. * Bachelor’s Degree preferred. In lieu of a degree, relevant experience. * Customer-facing experience required. * Fluency in English and Swedish required. If you have any questions regarding this position you are welcome to contact Tobias Jägerskog at 012 2269000 We are looking forward to your application!
Företag: Randstad AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Sales Advisor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales Advisor


Sök lediga jobb Kommunikationschef allmännyttigt bostadsföretag

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se