Järfälla Stöd och Behandling söker behandlare till vårt Ungdomsteam Mini Maria

Järfälla Stöd och Behandling söker behandlare till vårt Ungdomsteam   Mini Maria jobb Järfälla Stöd och Behandling söker behandlare till vårt Ungdomsteam Mini Maria

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Järfälla Stöd och Behandling söker behandlare till vårt Ungdomsteam Mini Maria. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Järfälla Stöd och Behandling söker behandlare till vårt Ungdomsteam Mini Maria. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Medarbetare till Café ŠLait- Stockholm

  2. 052-13-00643-1 Handläggare - Säkerhet och Utveckling- Stockholm

  3. ELEKTRONIKKONSTRUKTÖR TILL VÄSTERNORRLAND- Stockholm

  4. Vik leg arbetsterapeut- Stockholm

  5. Biträdande enhetschef, Utredningsenheten barn och ungdom- Upplands Väsby

  6. Drivna innesäljare sökes heltid!- Stockholm

  7. KONSTRUKTÖR SOM VET VAD DEN GÖR!- Stockholm

  8. Läkemedelsansvarig till apoteket Löwenströmska- Upplands Väsby

  9. Kundorderansvarig till Champion- Tyresö

  10. Säljare sökes till Accent i Täby Centrum- Täby


Mer beskrivning

Medarbetare till Café ŠLait
Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön. I dag är vi ett av Nordens starkare varumärken med 76 varuhus i Sverige och 33 butiker i Norge. Vår vision är att vara kvinnans favorit och först på hennes shoppinglista. Vårt uppdrag är att förbättra, förenkla och förgylla hennes tillvaro och vår affärsidé är att förse henne med en unik mix av moderiktiga och prisvärda produkter inom Mode, Skönhet och Hemmet. Åhléns 3 000 skickliga medarbetare möter 85 miljoner kunder varje år. Åhléns omsatte 4,7 miljarder 2012 och ingår i detaljhandelskoncernen Axstores. www.ahlens.se Vill du vara med från början?   I augusti kommer ett nytt spännande kafékoncept inspirerat av de franska bakverken och den svenska designen att öppna sin allra första enhet på Åhléns City i Stockholm. Detta Café är det första i sitt slag och kommer att följas av flera enheter. Inredningen är specialframtagen av en av sveriges främsta arkitektbyråer. Vi vill att du tillsammans med oss gör besöket på Café Å Lait till något utöver det vanliga. Alla kan servera en bulle, men vi på Café Å Lait vill mer än så.   Tillsammans med övriga medarbetare på Caféet kommer du att skapa en av Stockholms mest attraktiva mötesplatser. Du ser till att vi får nöjda gäster som kommer tillbaka. Dina arbetsuppgifter blir en blandning av allt som händer på ett café från disk till att möta gästerna.  Vi söker dig som  - Har jobbat några år i branschen och har erfarenhet av livet  - är en lagspelare som är intresserad av människor  - som trivs med att göra många olika saker  - brinner för att ge service och få nöjda gäster  Arbetstiderna varierar men kaféet följer Åhléns Citys öppettider. Du börjar i mitten av augusti.    Det handlar om människor!   Vi finns på arbetsförmedlingen City, Tunnelgatan 3, 17 juli mellan 14.00 - 16.00. Ta med din CV dit och sök jobbet på plats
Företag: Åhléns
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare till Café Å Lait jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare till Café Å Lait

052-13-00643-1 Handläggare - Säkerhet och Utveckling
Folke Bernadotteakademin är en statlig myndighet med den övergripande uppgiften att stärka och utveckla den svenska och internationella förmågan inom området konflikt- och krishantering, med en särskild inriktning på fredsinsatser. Akademin fungerar som en plattform för samverkan mellan svenska myndigheter och organisationer samt deras utländska partners. Vi söker en vikarierande handläggare till enheten för policy, forskning och utveckling för att där arbeta inom programmet för säkerhetssektorreform. Arbetsuppgifterna inbegriper att bistå med tematisk kompetens i Folke Bernadotteakademins arbete med nationella och internationella nätverk. En stor del av arbetet kommer att vara kopplat till programmets utbildningsverksamhet.  En annan central arbetsuppgift kommer att vara handläggning av operativa SSR-projekt i fält, vilket kräver god förmåga till planering och självständigt arbete. Tjänsten är ett vikariat under tiden 19 augusti 2013 – 31 mars 2014. Placeringsort är Stockholm.  Vi söker dig som har: * Akademisk utbildning inom relevant område (freds- och konfliktkunskap, statsvetenskap, internationella relationer m.m) * Erfarenhet av förvaltningsarbete med inriktning på fred, säkerhet eller utveckling * Kännedom om internationella SSR-aktörer samt internationell SSR-policy * Mycket god svenska samt engelska i tal och skrift * Mycket god förmåga att arbeta självständigt * Mycket god organisatorisk förmåga Det är meriterande om du har internationell erfarenhet. Stor vikt läggs på de personliga egenskaperna. Din personlighet präglas av öppenhet, samarbetsvilja, analytisk förmåga, gott omdöme och ett stort mått av flexibilitet. Du är beredd att hjälpa till där det behövs och kan hantera att arbeta under tidspress. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings - och rekryteringshjälp. Ytterligare information om tjänsten lämnas av: Tjänstens innehåll: Michaela Friberg Storey +46 (0) 70 990 95 57 Allmänna och praktiska frågor: Allmänna och praktiska frågor: Anna Norberg +46 (0) 72 511 97 50 Facklig representant, SACO-S: Kristin Sundqvist + 46 (0) 72 500 75 98
Företag: Folke Bernadotteakademin
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga 052-13-00643-1 Handläggare - Säkerhet och Utveckling jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 052-13-00643-1 Handläggare - Säkerhet och Utveckling

ELEKTRONIKKONSTRUKTÖR TILL VÄSTERNORRLAND
. Är du intresserad av nya utmaningar och uppdrag inom framtidens försvarsteknologi och avancerade fordon? Xdin fortsätter att växa starkt och har ett stort behov av såväl ILS-konsulter, mekanikkonstruktörer som elektronikkonstruktörer till försvarsindustrin. Vi tror att du är en självgående och ansvarstagande person som tycker det är spännande med my teknologi och fordon, och vill bidra med din kompetens till våra kunder. ARBETSUPPGIFTER OCH KOMPETENS Som ILS-konsult kommer du att arbeta med att förbättra driftsäkerhet, utveckla underhållsmetoder och identifiera verktygsbehov. Arbetsuppgifterna består bland annat av att granska konstruktionsunderlag i syfte att förbättra systemets driftsäkerhet, genomföra underhålls- och riskanalyser samt dataregistrering. Du har erfarenhet av CATIA V5 och underhållsdatabasen LSAR. Har du dessutom arbetat med tunga fordon är det meriterande. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Svenskt medborgarskap är ett krav. PERSONLIGHET OCH ENGAGEMANG Personliga egenskaper som vi värdesätter är din förmåga att agera självständigt och affärsmässigt. Du är noggrann, analytisk och drivande med förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer med våra kunder. Du stimuleras av problemlösning och använder din kreativitet till att hitta nya lösningar. Naturligtvis har du ett genuint teknikintresse! Du anser att din lön ska stå i relation till din kompetens och vidare delar vi ansvaret med dig för att upprätthålla och utveckla din konkurrenskraftiga konsultprofil. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. OM XDIN Xdin är Sverigeledande på teknik-och IT-tjänster inom främst energi, telekom, verkstads- och fordonsindustrin. De senaste tre åren har vi årligen vuxit med över 30 procent, en tillväxt som hållt i sig även i lågkonjunktur och i nuläget har vi kontor på 6 orter i Sverige. I norra Sverige har vi redan flertalet konsulter på plats och vi söker nu fler engagerade konsulter för spännande uppdrag i ett led i en långsiktig expansionsplan med sikte mot en djupare regional etablering i norra Sverige. ANSÖKAN Ansök så snart som möjligt då rekryteringsarbetet pågår löpande, dock senast 11:e augusti 2013. KONTAKT Monica Pettersson Manager, Produktutveckling +46-73-353 46 92
Företag: Xdin
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga ELEKTRONIKKONSTRUKTÖR TILL VÄSTERNORRLAND jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: ELEKTRONIKKONSTRUKTÖR TILL VÄSTERNORRLAND

Vik leg arbetsterapeut
Serafens psykiatriska mottagning City Serafens psykiatriska mottagning City är en öppenvårdsmottagning som arbetar med behandling för personer med psykosdiagnos. Mottagningen har ca 900 patienter och ett upptagningsområde som sträcker sig över Kungsholmen, Norrmalm och Östermalm. Vi arbetar i team som är uppdelade utifrån stadsdelarna, som arbetsterapeut arbetar du i mottagningens samtliga team. Personalgruppen består av sjuksköterskor, skötare/CM, kuratorer, psykologer, läkare, sjukgymnast, arbetsterapeut och läkarsekreterare. Arbetsuppgifter: Som arbetsterapeut på mottagningen ansvarar du för funktionsutredningar, individuell arbetsterapeutisk behandling samt viss gruppbehandling. Förutom utredningar består arbetet bland annat av att arbeta med struktur i vardagen samt bedömning och förskrivning av kognitiva hjälpmedel. Du arbetar med patienter både på mottagningen och i patientens hem eller närmiljö. Arbetet är mycket självständigt och du har möjlighet att till viss del utveckla det arbetsterapeutiska arbetet. Samtidigt som arbetet är självständigt krävs det att du kan samverka med övrig personal på mottagningen. Samverkan sker även med andra vårdgivare och anhöriga. Kvalifikationer: Leg Arbetsterapeut, gärna med erfarenhet från psykosvård alt psykiatri AMPS eller PRPP-utbildning är meriterande Stor vikt läggs vid personlig lämplighet Personliga egenskaper: Du ska trivas att arbeta självständigt såväl som i team. Önskvärt om du har intresse i att leda gruppverksamheter. Är du initiativrik och intresserad av att utveckla det arbetsterapeutiska arbetet ses detta som ett plus. Övrig information: Handledning erbjuds all personal samt regelbundna möten med övriga arbetsterapeuter inom Norra Stockholms psykiatri, psykossektion. Mottagningen erbjuder friskvård. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Vik leg arbetsterapeut jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vik leg arbetsterapeut

Biträdande enhetschef, Utredningsenheten barn och ungdom
Upplands Väsby kommun planerar och utvecklar en hållbar framtid för invånare och företag i Väsby. Vi ger väsbyborna service i världsklass. Väsby Välfärd driver och utvecklar förskola, skola, fritid, kultur, omsorg och vård. Vi erbjuder i våra verksamheter varje enskild medborgare bästa tänkbara stöd och utvecklingsmöjlighet. Med kunskap, omtanke och glädje möter vi våra medborgare. Vår samlade kompetens, kvalitetsmedvetenhet och iver att ständigt utvecklas gör att vi i varje möte, situation och handling erbjuder det bästa. Vi är en levande organisation som ständigt utvecklas utifrån medborgarens behov och intressen. Utredningsenheten barn och ungdom arbetar med myndighetsutövning för målgruppen 0-21 år. Enheten är indelad i tre arbetsgrupper;utredning barn, utredning ungdom och familjehemsvård. Under hösten 2013 går enheten in i en ny organisation med en enhetschef och tre biträdande enhetschefer. Målsättningen är att stärka det nära arbetsledarskapet för de tre arbetsgrupperna. Varje arbetsgrupp kommer att ha en biträdande enhetschef som leder och fördelar arbetet. Enhetschefen ansvarar för det övergripande arbetet och har personal och budgetansvar. Enheten är en av sex enheter inom individ-och familjeomsorgen i Väsby Välfärd. Den nya organisationen har fokus på verksamhetsutveckling samtidigt som de positiva delar som redan finns i enheten tas tillvara. Genom intern rekrytering har biträdande enhetschef utredning ungdom och biträdande enhetschef familjehemsvård rekryterats. Denna rekrytering avser biträdande enhetschef, utredning barn. Tjänsten är en visstidsanställning i avvaktan på en utvärdering av organisationen efter ett år. Under augusti 2014 kommer organisationen att utvärderas och en långsiktig organisation fastställs. Arbetsuppgifter Leda och fördela arbetet i arbetsgruppen. Ansvara för god ärendehantering i förhållande till brukarna och individutskottet. Ansvara för processutveckling och uppföljning av det dagliga arbetet i gruppen. Strukturera och leda möten för mottagningen och arbetsgruppen. Driva verksamhetsutveckling och samverkan inom sitt område och med den egna öppenvården. Bidra till ett gynnsamt klimat för en hälsosam, kreativ och positiv arbetsmiljö. Kvalifikationer Verksamhetskunnig och yrkesskicklig socionom med lång erfarenhet av socialt arbete och helst uppdrag inom arbetsledning, samordning, projektledning eller liknande. Kundfokuserad, målinriktad, tydlig samt engagerande och positiv. Arbetstid/varaktighet Visstidsanställning för perioden 2013-09-01 till 2014-08-31. Heltid Tillträde enligt överenskommelse. Fackliga företrädare Nås via kommunens växel, tfn 08-590 970 00 Kontaktperson Marie-Anne Karlsson, 08-590 976 41 (T o m 2013-07-26) Anna Conzen, 08 590 97 753 (Fr o m 2013-08-05) Välkommen med din ansökan Registrera din ansökan längst ned på sidan i vår annons på http://www.upplandsvasby.se, senast 2013-08-16. Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post eller post utan endast via länken ovan. Telefonförsäljare Vi undanber oss samtal från annonssäljare och rekryterings-/bemanningsföretag.   Välkommen till oss på Väsby Välfärd!
Företag: Upplands Väsby kommun
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Biträdande enhetschef, Utredningsenheten barn och ungdom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biträdande enhetschef, Utredningsenheten barn och ungdom

Drivna innesäljare sökes heltid!
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Jobbeskrivning Nu söker vi, för direktrekrytering, innesäljare till ett välkänt callcenter. Du kommer att bli direkt anställd hos kunden och arbeta på deras huvudkontor i fräscha lokaler i Stockholm. Du kommer att arbeta med en spännande produkt och startar med att arbeta med försäljning mot befintliga kunder. Företaget anordnar regelbundet säljtävlingar där du kan vinna allt från biobiljetter till resor.Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Arbetstiderna är måndag till fredag 07-17 . Lönen är uppdelad på en fast grundlön samt en rörlig bonusdel där du själv har stora möjligheter att påverka din egen inkomst. Du kommer att tillhöra ett team och arbeta i en kreativ arbetsmiljö tillsammans med duktiga och drivna kollegor och säljcoacher. Du får varje månad gå säljutbildningar som ger dig de rätta verktygen för att du ska kunna växa och utvecklas i din roll. Personliga egenskaper Vi söker dig som är driven, självgående och resultatinriktad. Du är social och utåtriktad och trivs med service och kundkontakt. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande eller erfarenheter från idrottsvärlden. Det är viktigt att du trivs med att ha telefonen som arbetsredskap. För duktiga säljare finns stora utvecklingsmöjligheter inom företaget. Vi tar emot ansökningar via www.uniflex.se. Urvalet sker löpande varför vi vill tipsa dig om att vara snabb med din ansökan.
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Drivna innesäljare sökes heltid! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Drivna innesäljare sökes heltid!

KONSTRUKTÖR SOM VET VAD DEN GÖR!
. Genom Sveriges mest engagerade teknik- och IT-konsulter utvecklar och levererar Xdin kompetens till världsledande företag. På Xdin ger vi dig möjligheten att utvecklas i den riktning du själv vill. Hos oss kan du själv styra över uppdrag, lön, förmåner och karriär. Vår unika idé med individens valfrihet ger dig möjlighet att välja uppdrag och på så sätt även din karriär. Ansökan Ansök så snart som möjligt då rekryteringsarbetet pågår löpande, dock senast 12 oktober 2012. Kontakt Förnamn Efternamn titel, avdelning Ort +46-31-xxx xx xx ARBETSUPPGIFTER OCH KOMPETENS Text här PERSONLIGHET OCH ENGAGEMANG Personliga egenskaper som vi värdesätter är din förmåga att agera självständigt och affärsmässigt. Du är positiv, utåtriktad och drivande med förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer med våra kunder. Du stimuleras av problemlösning och använder din kreativitet till att hitta nya lösningar. Naturligtvis har du ett genuint teknikintresse! Du anser att din lön ska stå i relation till din kompetens och vidare delar vi ansvaret med dig för att upprätthålla och utveckla din konkurrenskraftiga konsultprofil. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. OM XDIN Text här
Företag: Xdin
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga KONSTRUKTÖR SOM VET VAD DEN GÖR! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: KONSTRUKTÖR SOM VET VAD DEN GÖR!

Läkemedelsansvarig till apoteket Löwenströmska
Apoteksgruppen består av ca 160 apotek från Gällivare i norr till Borrby i söder. Apoteken drivs av lokala småföretagare med en gemensam serviceorganisation. Genom att kombinera den stora kedjans skalfördelar med den lokala entreprenörens kunskap, service och kundfokus, skapar vi personliga och inspirerande apotek. Våra värdeord beskriver vilka vi är, Entreprenörer, Problemlösare och Ansvarstagande. Läs mer om företaget på www.apoteksgruppen.se *****   ***** Är du trött på kvälls och helg arbete kan du söka jobb hos oss? Våra kärnvärden säger vilka vi är: entreprenörer, problemlösare och ansvarstagande. Passar beskrivningen in på dig? Då kan detta vara något för dig! Du får arbeta omväxlande med både receptservice, egenvård, professionell rådgivning och försäljning. Apoteket Löwenströmska är ett sjukhusapotek vid Löwenströmska sjukhuset. En spännande arbetsplats med korta beslutsvägar och stora möjligheter att påverka. Vem är du? Du är legitimerad receptarie eller legitimerad apotekare. Du gillar förändringar, tar egna initiativ och driver igenom förbättringar. För att trivas hos oss tror vi att du är ansvarsfull, flexibel och motiveras av att jobba med kundbemötande och försäljning. Dina kollegor är viktiga för dig och du trivs med att jobba såväl självständigt som i team. Att jobba i ett högt tempo tilltalar dig och du har förmågan att prioritera dina uppgifter på apoteket. Du har ett affärsmässigt förhållningssätt och motiveras av att jobba med försäljning och att nå verksamhetens uppsatta mål. Vad kan vi erbjuda dig? En spännande arbetsplats med korta beslutsvägar och stora möjligheter att påverka. Du kommer att vara en viktig del av teamet som kommer att bestå av 3 farmacevter som expedierar våra kunder mellan kl. 08:00-18:00 på vardagar. Vi kommer att hantera ansökningar och intervjuer löpande så skynda att skicka in din ansökan, tillträde kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vi kommer att hantera ansökningar och intervjuer löpande, tillträde kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Har du några frågor är du välkommen att kontakta Apotekschefen, Mahbobeh Rajabi 076-10 11 930 mahbobeh.rajabi@apoteksgruppen.se
Företag: Löwenströmska apotek
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Läkemedelsansvarig till apoteket Löwenströmska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Läkemedelsansvarig till apoteket Löwenströmska

Kundorderansvarig till Champion
PerformIQ Företagspresentation Since 1919 our Mission is to be one of the leading athletic apparel brands in the world, based on core values that are relevant to athletes competing at all levels of sport, from amateur to professional. We accomplish this mission by achieving superiority over our competition, with innovative and creative design and the highest possible quality in our products for performance, durability and comfort. In carrying out our mission, we provide a stimulating workplace for our employees, a challenging environment for our suppliers and the highest level of satisfaction for our customers. Tjänstebeskrivning Har du erfarenhet av orderhantering, administration och enklare ekonomi? Vill du arbeta i ett välkänt företag, där produkterna är sportkläder och sportartiklar? Då är detta rätt tjänst för dig! Beskrivning av arbetsuppgifter: Som kundorderregistrerare på Champion arbetar du brett med hela företagets administrativa sysslor tillsammans med övriga personer på avdelningen. Vi har ett starkt kundfokus och gör alltid vårt yttersta för att ge bästa tänkbara service till våra kunder. Dina arbetsuppgifter kommer innefatta: • Orderregistrering • Leveranser och uppföljning • Fakturering och enklare ekonomiuppgifter (t.ex. registrera in- och utbetalningar) • Säljsupport • Kundservice över telefon och på kontoret • Assistentuppgifter och allmänna kontorsgöromål såsom att skapa material, ansvara för bokningar, skriva offerter et cetera. Krav på person Beskrivning av krav/önskemål: För att vara rätt person för oss på Champion stämmer du in på följande punkter: • Du har erfarenhet av samtliga delar beskrivna här ovan. • Du är van att arbeta i ett högt arbetstempo utan att det påverkar din kvalitet • Du är lättlärd och har förmågan att se samband mellan olika delar i företaget • Du är prestigelös och gillar rollen som ”spindeln i nätet” • Du är utåtriktad som person och tummar aldrig på servicen • Du är kommunikativ såväl i tal som i skrift. Vi ser det som meriterande om du tidigare tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna vilken aktivitet du har utövat. Den personliga lämpligheten är avgörande vid tillsättningen av denna tjänst. Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidare Arbetstid: 8:00-17:00, vardagar Plats: Tyresö I denna rekrytering samarbetar vi med PerformIQ. Eventuella frågor besvaras av Edvard Sjöberg, Rekryteringskonsult, på 073-353 75 13. Skicka in din ansökan genom annonsen redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!
Företag: PerformIQ AB
Ort: Tyresö
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Kundorderansvarig till Champion jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundorderansvarig till Champion

Säljare sökes till Accent i Täby Centrum
**** Accent **** Accent verkar i det breda volymsegmentet inom accessoarer, väskor och resetillbehör. Kedjan är marknadsledande inom sitt segment i Sverige och riktar sig till den stora gruppen av modeintresserade, pris- och kvalitetsmedvetna konsumenter. Accent har idag c:a 47 butiker i Sverige. Accent öppnar i Täby Centrum!  Nu söker vi nya medarbetare som vill jobba med oss och sätta Accent på kartan.Som säljare är du oftast våra besökares första kontakt med företaget. Du lotsar dem genom deras besök hos oss, med ett engagemang och en inställning om att ge våra besökare en köp upplevelse utöver det vanliga!   Vi söker nu en säljare till följande tjänst:  ensäljare på deltid, 3-6 timmar/vecka.   I tjänsterna ingår det arbete både på kvällar och helger efter ett rullande schema.    Arbetsuppgifter, ansvar och befogenheter: - Din främsta arbetsuppgift är att på ett engagerat sätt bidra till att butikens försäljnings- och resultatmål uppnås. - Du tar ansvar för att du upplevs som en engagerad säljare som lever upp till koncernens mål kring service och kundupplevelse. - Ditt ansvar är att genomföra behovsanalys och inspirera våra besökare - Du ansvarar för att hjälpa, stötta och göra det enkelt för dina kollegor i ditt butiksteam - Du bryr dig om våra kunder och du ansvarar för att få våra besökare till att bli betalande kunder.   Vi söker dig som: - Vill ta ansvar och vill arbeta som säljare - Upplevs som engagerad och alltid strävar efter att göra det ”lilla extra”. - Är tävlingsinriktad och gärna mäts på din egna och teamets prestation - Har fyllt 18 år - Erfarenhet av kundbemötande, service och personlig försäljning - Är ordningsam och har lätt för att prioritera - Är stresstålig - Kan arbeta oregelbundna tider; både kvällar och helger - Har avslutat din gymnasieutbildning   Service är ditt ledord och du sätter alltid kunden i fokus. Du har lätt för att lära och är noggrann. Du har ett brinnande intresse för försäljning!  Vi vill ha din ansökan så fort som möjligt, dock senast den 19/7-2013. I denna rekrytering tillämpar vi personanalystester. Intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Accent
Ort: Täby
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare sökes till Accent i Täby Centrum jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare sökes till Accent i Täby Centrum


Sök lediga jobb Järfälla Stöd och Behandling söker behandlare till vårt Ungdomsteam Mini Maria

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se