Erfaren Databasadministratör till IT avdelningen i Umeå lediga jobb

Erfaren Databasadministratör till IT avdelningen i Umeå jobb Erfaren Databasadministratör till IT avdelningen i Umeå jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Erfaren Databasadministratör till IT avdelningen i Umeå. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Erfaren Databasadministratör till IT avdelningen i Umeå. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Prestigelös transportplanerare!- Sollentuna

  2. Distriktsäljare till Com Hem- Stockholm

  3. Dansktalande till helpdesk- Stockholm

  4. Kulturskolechef- Vallentuna

  5. Pedagogisk truckutbildare- Stockholm

  6. Vi söker en senior vaktmästare för kontorsservice- Stockholm

  7. Teknisk Serviceingenjör- Södertälje

  8. Driven säljare sökes till Konica Minolta Stockholm- Stockholm

  9. Sjuksköterska natt- Stockholm

  10. Sjuksköterska- Stockholm


Mer beskrivning

Prestigelös transportplanerare!
Har du erfarenhet av transport – och logistikfrågor och motiveras av att planera, analysera och samarbeta med andra? Adecco har uppdraget för just dig hos vår kund inom återvinningsbranschen i Bandhagen! Hur ser din arbetsdag ut? Om du gillar utmaningen med att planera för att se till att resurser beläggs optimalt och trivs me att arbeta efter uppsatta mål är det här uppdraget för just dig! Som transportplanerare kommer du att ansvara för att alla uppdrag som kommer in planeras på bästa möjliga sätt. Du hanterar rutter och löpande inkommande kunduppdrag samt ansvarar för att planera om icke utförda uppdrag. Tycker du om att ha mycket kontakter i tjänsten är det här en roll för dig! Du kommer att ha daglig kontakt med sektionschefer, kundtjänst samt fordonsansvariga. Vem trivs här? Har du en gymnasieutbildning med teknisk inriktning eller kanske till och med har studerat logistik på eftergymnasial nivå kommer du att ha en bra grund att stå på i tjänsten som Transportplanerare. Vidare kommer dina erfarenheter från transportstyrning och logistik till användning och de gör att du snabbt kommer att sätta dig in i rollen. Du har mycket goda datakunskaper och tycker det är roligt att lära dig nya system. Har du ett miljöintresse och en förståelse för ekonomiska följder? Då kommer du att trivas riktigt bra här! Din förmåga att effektivisera, analysera och arbeta strukturerat kommer väl till hands och gör att du kommer att passa bra in i organisationen. Vidare motiveras du att arbeta mot mål och att se resultat samt att samarbeta och ha daglig kontakt med andra inom organisationen. Vad erbjuder vi? Tjänsten är ett konsultuppdrag på ca 3-4 månader och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på tel: 08-598 981 54 eller cilla.orban@adecco.se Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Prestigelös transportplanerare! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Prestigelös transportplanerare!

Distriktsäljare till Com Hem
Sale Nordic Staffing Service AB För vår kund Com Hems räkning söker vi nu flera distriksäljare för bearbetning mot Com Hem-anslutna hushåll, bostadsrättsföreningar och samfälligheter. Vill du vara med och bygga upp vårt nya team för vår kund? Om kunden Com Hem är en av Sveriges ledande leverantörer av tv, bredband och telefoni. Cirka 37 procent, närmare 1,78 miljoner, av Sveriges hushåll är anslutna till Com Hems nät och har tillgång till marknadens bredaste tv-utbud. Com Hem erbjuder prisvärda, högkvalitativa och kompletta tjänster för tv, bredband och fast telefoni. Com Hem grundades 1983, har cirka 950 anställda, huvudkontor i Stockholm och kontrolleras av BC Partners. Dina arbetsuppgifter Som distriktsäljare kommer du att ansvara för information om Com Hem olika produktutbud och införsäljning av de olika produkterbjudandena. Du kommer att arbeta i ett team med flera distriktsäljare som arbetar tillsammans ute på fältet. Teamet utgår från Stockholm och kommer att besöka utvalda orter där Com Hem antingen har etablerat sig nyligen eller kommer att etablera sig inom den närmaste tiden. Orterna kan komma att ligga i hela Sverige med tyngdpunkt på storstäder vilket innebär mycket resor i tjänsten. Vi ser hellre att du har drivet än tusen högskolepoäng. Det viktigaste är att du besitter goda ledaregenskaper och har tillräckligt med branscherfarenhet för att kunna bidra till Com Hems fortsatta framgångar. Tjänsterna kommer att tillsättas i slutet av augusti med start den 1 september. Din bakgrund Erfarenhet från försäljning, till exempel från telekom mot privatpersoner, är meriterande Du har vana och har haft eget budget- och säljansvar Kan arbeta självständigt och strukturera din arbetsdag Du ska kunna kommunicera obehindrat på svenska och inte vara rädd för att tala inför stora grupper B-körkort Vi värdesätter om du dessutom är: • ansvarstagande och driven • utåtriktad och kommunikativ • socialt kompetent och pedagogisk • engagerad och målmedveten • initiativrik och nyfiken • förtroendeingivande och optimistisk • analytisk och strukturerad Du trivs med ett rörligt arbete då rollen innebär en mycket resor och arbeta tillsammans som ett team Då är du rätt person för oss! Övrigt Du kommer att ha en fast månadslön de två första månaderna och därefter en månadslön tillsammans med en mycket förmånlig bonusmodell. Välkommen med din ansökan via vårt webbformulär om du finner uppdraget intressant. Urval och intervjuer sker löpande så vi tar gärna emot din ansökan snarast. Eftersom det snart är semestertider så kan det ta ett tag innan vi återkopplar på din ansökan eller eventuellt någon förfrågan kring tjänsten som vi emot ENDAST tar emot via e-mail till ann.bodin@salenordic.com I det här uppdraget blir du anställd av Sale Nordic Sverige AB som konsult, i första hand i en anställning som varar till och med den 31 december 2013 eftersom det är ett uppstartprojekt. Därefter finns det mycket goda möjligheter till en fortsatt anställning. Vi arbetar aktivt för att du ska vara nöjd i ditt uppdrag och känna att du utvecklas. Sale Nordic Sale Nordic är Nordens ledande expert inom rådgivning, bemanning och genomförande av säljdrivande aktiviteter. Vi arbetar med över hundra aktiva kunder i alla fyra nordiska länder. Många av dem utgör några av världens starkaste varumärken. Vi sysselsätter över sexhundra konsulter i kortare eller längre sälj- och marknadsuppdrag. Vi genomför varje år hundratals lyckade rekryteringar för våra kunders räkning. Vi är således en stor nordisk aktör inom vår profession, men vi arbetar alltid lokalt. Nära våra kunder, konsulter och kandidater. Detta via våra lokala kontor i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors. Besök gärna www.salenordic.com för mer information.
Företag: Sale Nordic Staffing Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Distriktsäljare till Com Hem jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Distriktsäljare till Com Hem

Dansktalande till helpdesk
Wise IT AB Arbetsbeskrivning Vi söker en dansktalande 1 st line tekniker / helpdesk tekniker till vår kunds front desk. I arbetet som 1 st line support kommer du att informera, vägleda och assistera användarna i det dagliga användandet av supporterade system, verktyg och utrustning. Vidare kommer du att mottaga, registrera, koordinera och rapportera information, frågor och problem som står i relation till ett effektivt användande av IT hos vår kund och vara kontakten mellan användarna, kunden och externa leverantörer. Du ansvarar även för att ta emot, registrera, följa upp och rapportera ärenden tills de avslutas och stängs. Så snakker du dansk i Front desk? I sådana fall bör du söka denna tjänst! Vår kund är verksam inom fastighetsbranschen och är placerad i Stockholm. Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som har 3-4 års erfarenhet av liknande roll och har god kunskap i och erfarenhet av: • Supportverktyg som används för systemadministration, felsökning och problemlösning, såsom: - Syscom Supportpoint (Ärendehantering) - Symantec Management Agent (Distribution av mjukvara till PC) - TeamViewer (Fjärrsupport) - Symantec Endpoint Protection (Antivirus) - Symantec Brightmail (Quarantine, SPAM Filter) - Microsoft Management Console • Citrix • Microsoft Office 2007 i Citrix-miljö samt lokalt på PC • Active Directory • Microsoft Exchange 2007 • Windows Server 2008/2003 Det är även meriterande om du har kunskap i Agresso. Utöver detta är det av stor vikt att du kan prata danska och svenska flytande och i skrift samt även vara beredd på att hantera norska samtal och ärenden som komplement. För att passa i denna roll är det viktigt att du kan förstå användarens problem, har en god problemlösarförmåga samt ett gott kundbemötande. Vi ser gärna att du i viss mån kan utbilda användaren och har vana av att jobba mot externa driftpartners. Vill du bli en av oss? Då söker du tjänsten genom att trycka på ”Sök jobbet”- knappen längst ner på sidan och följa anvisningarna. Har du frågor angående denna tjänst kontakta gärna vår konsultchef Salle Nilsson på telefon 08 - 555 350 46. Välkommen med din ansökan! Sökord: dansk dansktalande IT-support servicedesk helpdesk 1st line support first line support Om oss Wise IT AB (f.d. IT-Resurs) är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Vi arbetar med starka varumärken i olika branscher och ger ett kompetent stöd i matchningsprocessen när du behöver en kvalificerad IT-specialist, IT-chef eller supporttekniker på hög nivå. Wise IT är en del av Wise Group AB som är listat på Nasdaq OMX First North Premier. Wise IT är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med ISO 9001:2008. Läs mer om oss på: www.wiseit.se. Wise IT - Rätt människor inom IT
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Dansktalande till helpdesk jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dansktalande till helpdesk

Kulturskolechef
Vallentuna kommun är naturskönt beläget i nordöstra Storstockholm och har ca 31 000 invånare. I ett levande kulturlandskap erbjuder vi en attraktiv boende- och livsmiljö nära Stockholm, Arlanda och skärgården. Inflyttningstakten är hög och kommunen utvecklas snabbt. Kultur- och fritidsförvaltningen ansvarar för biblioteken, kulturskolan, kulturverksamheterna och kommunens idrotts- och fritidsverksamhet samt stöd till föreningslivet. Förvaltningen driver ett tjugotal fritidsanläggningar och verksamhet för barn, ungdomar och funktionshindrade. Förvaltningen leds av två nämnder, kulturnämnden och fritidsnämnden. Sedan hösten 2012 driver förvaltningen också Vallentuna Kulturhus, som är ett publikt nav för verksamheterna. Kulturskolan håller med hjälp av 30 välutbildade lärare drygt 800 ämneskurser i veckan inom områdena musik, dans, teater/drama, bild & form och FMT (funktionsinriktad musikterapi). Skolan har en rik och varierad ensemble- och orkesterverksamhet och ger omkring 90 program och koncerter under året. Vallentuna kulturskola har sin egen verksamhet men är också en av de drivande krafterna i Vallentuna Kulturhus, tillsammans med kultur, bibliotek och fritid når vi en bred publik med en omfattande verksamhet. I kommunen finns också en stor kulturscen i Vallentuna teater som nyinvigs under hösten 2013. Arbetsuppgifter Vi söker dig som med ett starkt och brett engagemang leder och driver skolans utvecklingsarbete framåt. Du har budget- och personalansvar för verksamheten. Du ingår i förvaltningens ledningsgrupp och är bärare av såväl kultur- och fritidsperspektivet som det kommunövergripande perspektivet i ditt ledarskap. Samverkan med skolan är centralt. Din bakgrund Vi tror att du har en bakgrund som chef/ledare inom kulturområdet, gärna med erfarenhet från offentlig sektor. Du har erfarenhet av utvecklingsarbete och pedagogiskt arbete vid musik/kulturskola eller liknande verksamhet. Eftersom du företräder skolan i olika sammanhang och är skolans ansikte utåt är det av stor vikt att du är omvärldsorienterad och utåtriktad. Du ska vara en god kommunikatör och ha en mycket god samarbetsförmåga med såväl individer som grupper. Du arbetar strategiskt med tydligt fokus på framtidsfrågor. Du kan omsätta politiska visioner och mål i praktisk handling. För anställningen krävs att du har examen från musikhögskola/konstnärlig högskoleutbildning eller annan högskoleutbildning som av arbetsgivaren prövas likvärdig. Vi förutsätter att du har grundläggande kunskaper inom IT-området, då vi satsat på kulturskolans IT miljö och utveckling de senaste åren. Goda kunskaper i engelska i tal och skrift är nödvändigt. B-körkort är ett önskemål. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde från 2013-10-01 eller enligt överrenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning. Välkommen med din ansökan Registrera din ansökan, senast 2013-08-20, på Vallentuna kommuns hemsida. Intervjuer kan komma att hållas fortlöpande. OBS! vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Vill du veta mer om tjänsten Pernilla Järveroth, kultur- och fritidschef 08-587 853 31 Information om fackliga representanter hittar du på http://www.vallentuna.se/om-vallentuna/Lediga-jobb/ VALLENTUNA KOMMUN SOM ARBETSGIVARE I Vallentuna kommun har vi en professionell verksamhet, som präglas av kvalitet och kundfokus. Engagemang, allas lika värde och utveckling genomsyrar vår organisation. Du som söker bör självklart dela vår gemensamma värdegrund. Som arbetsgivare vill vi ta till vara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och friskvård för personalen.
Företag: Vallentuna kommun
Ort: Vallentuna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Kulturskolechef jobb, Kulturskolechef Vallentuna, Kulturskolechef Vallentuna kommun
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kulturskolechef

Pedagogisk truckutbildare
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Företaget erbjuder utbildningar till medarbetare och organisationer i hela Sverige. Verksamheten kännetecknas av respekt och hänsyn till deltagarnas personliga integritet och grundas på den enskildes förutsättningar, krav och behov. Företaget är ett certifierat utbildningsföretag som varit verksamt i över femton år. De har kontor och/eller utbildningslokaler i fler större städer i Sverige. Företaget har i dag ca 100 anställda, varav sju instruktörer i hela landet. Arbetsuppgifter: Som utbildningsinstruktör kommer du att vara företagets ansikte utåt och resa runt i landet och utföra truckutbildningar. Du kommer att ha Sverige som ditt arbetsområde och måste därför vara beredd på att resa och ha egen bil. Första månaden kommer du att gå bredvid befintliga instruktörer för upplärning och därefter hålla i egna utbildningar. Profil: -Truckutbildning -Andra instruktörsutbildningar man kan ha gått är: Motorsåg, Heta arbeten, APV (arbete på väg) och utmärkningsansvarig. -Arbetat som truckinstruktör tidigare -Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Personliga egenskaper: Vi söker dig som har god förmåga att utbilda och engagera andra personer. Vidare ser vi att du är pedagogisk, tålmodig och lyhörd. Övrig information: Start: 12 augusti Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: truck, truckinstruktör, truckutbildning, Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Pedagogisk truckutbildare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Pedagogisk truckutbildare

Vi söker en senior vaktmästare för kontorsservice
Nextport Business Relocation Partner AB grundades för 2007 i en sammanslagning mellan två företag Belkos Consult och Logic Office Support. Företaget erbjuder kommersiella hyresgäster ett helhetskoncept avseende flytt mellan lokaler genom projektledning av allt från hyresförhandling till flytt. Företaget är beläget vid slussen (Stadsgården 10). Antalet personer som arbetar på Nextport är ca 25, varav flertalet är konsulter som mestadels är ute hos kund. Vi so¨ker en 65+ fo¨r en befattning som vaktma¨stare pa° deltid. Vi söker dig som vill bidrag till att vår uppdragsgivares arbetsmiljö har fortsatt hög standard och kvalitet. I dina arbetsuppgifter ingår att se till kontorets servicefunktioner såsom kök, post, kontorsförråd och konferensrum fungerar på bästa sätt. I arbetsuppgifterna ingår även att ansvara för att kontorets maskiner är i trim och gott skick samt att bara behjälplig vid Nextports aktiviteter t. ex. luncher och månadsmöten etc.. Arbetstiden är 2 timmar per dag, måndag t.o.m. fredag. Vem är du? Vi söker dig som vill jobba ett par timmar varje dag. Du är serviceinriktad med god förmåga och stort intresse. Du är inte rädd att ta för dig om du ser att något behövs göras – Inte dra sig för att rensa kylskåpet eller städa upp i förrådet om så skulle behövas. Du är också noggrann och har bra öga för detaljer. Samt sist men icke minst, äger organisationsförmåga. Intresserad? I så fall går du in och anmäler dig på vår hemsida www.goveteran.se. Eller om du redan är där så klickar du på länken "sök jobbet" nedan till höger i annonsen. Frågor? Om du undrar över något är du välkommen att kontakta vår rekryteringskonsult Harald Nygren på telefon: 070 721 66 39 alternativt e-post: harald.nygren@goveteran.se Och du! Vi vill ha din ansökan snarast dock senast den 31 juli 2013. Välkommen med din ansökan!
Företag: GOveteran
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en senior vaktmästare för kontorsservice jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en senior vaktmästare för kontorsservice

Teknisk Serviceingenjör
För uthyrningsuppdrag till en av våra stora kunder i Södertälje söker vi omgående en serviceingenjör. Du kommer att arbeta med att stödja drift och underhåll av maskiner/anläggningar och bidra till en hög teknisk tillgänglighet inom förråd/dispensering. Vidare kommer du att planlägga och bereda löpande underhållsarbete. Du kommer även att vara kontaktperson, mottaga och handleda externa resurser samt initiera och koordinera arbetet gällande nya eller uppdatering av befintliga instruktioner för det akuta, planerade och förebyggande underhållet. Kunden ser gärna att du kan börja omgående och uppdraget förväntas pågå till årsskiftet med god chans till förlängning om du är rätt person. Ort: Södertälje Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: 2013-07-31 För information: anna.georgsson@proffice.se. Kvalifikationer: Du som söker är lägst gymnasieingenjör eller så har du en eftergymnasial teknisk utbildning alternativt flerårig dokumenterad teknisk kunskap. Du har djup och bred kunskap inom mekanik, hydraulik, pneumatik och automation. Vidare har du goda kunskaper i underhållssystem och SHE, GMP samt TPM(LEAN). Du har även goda kunskaper i produktionsutrustning och tillverkningsprocesserna och i verktyg för analys och riskbedömningar, t. ex. PDCA. God datorvana. Som person är du lyhörd, engagerad och noggrann. Personliga egenskaper väger tungt för tjänsten. Urval och intervjuer sker löpande varpå tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag! Organisations-/företagsbeskrivning: En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill. Keep improving.
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk Serviceingenjör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk Serviceingenjör

Driven säljare sökes till Konica Minolta Stockholm
Konica Minolta växer och vi behöver nu utöka vårt säljteam med ytterligare en ambitiös och driven säljare!   Din uppgift I din roll som säljare kommer du att arbeta med ett eget distrikt som du äger det övergripande ansvaret för. Du kommer huvudsakligen att arbeta med nykundsbearbetning men du har även ansvaret för vård och utveckling av en mindre befintlig kundstock.  Du kommer att arbeta med hela säljprocessen från start till slut- boka och genomföra möten, arbeta fram lösningar och sätta samman offerter innan du tar affären i hamn. Dina kunder kommer primärt att finnas inom den privata sektorn. Till din hjälp kommer du att ha en mentor som under introduktionsfasen ger dig extra stöttning såväl som ett team av erfarna och hjälpsamma säljkollegor. Du kommer att arbeta med vårt helhetserbjudande av produkter och lösningar inom copy och IT, med stor möjlighet att leverera vad kunden än önskar. Vårt fokus är att hjälpa våra kunder till en rationell och kostnadseffektiv dokument/IT-miljö. Här utgör du som säljare en viktig resurs – du ska kunna sätta dig in i kundernas behov, föreslå effektiva lösningar och hitta nya sätt att spara tid, energi och pengar.   Din profil Vi söker dig som är i början av din karriär och som har som mål och ambition att utvecklas inom säljrollen.  Du har kanske något års erfarenhet av försäljning till privatpersoner men är nu redo att ta klivet vidare till B2B. En bakgrund inom teknik/ IT är meriterande liksom om du tidigare har arbetat med sälj inom B2B eller av liknande produkter och tjänster.  Körkort är ett krav för tjänsten. Som person är du social och utåtriktad, inger förtroende och ser möjligheter istället för problem.  Du drivs av viljan att prestera och lyckas, kanske har du idrottat på hög nivå och är därifrån van vid lagarbete samt att alltid göra ditt yttersta för att övervinna dina mål. Du vill driva hela säljprocessen från start till slut och känner dig trygg i att arbeta såväl kort- som långsiktigt under eget ansvar.  För att lyckas i rollen ser vi även att du är lyhörd och drivs av ambitionen att skapa långa relationer som är ömsesidigt lönsamma.  Vi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper och för rätt person finns möjligheten att utvecklas med oss! Konica Minolta fokuserar på att erbjuda lösningar som resulterar i verklig kundnytta, långsiktiga relationer och lönsamma affärer. Är du rätt person för oss?   Vi erbjuder Konica Minolta är ett företag med närmare 40 000 anställda och med verksamhet över hela världen. Som anställd hos oss får du:   * Möjligheten att växa och utvecklas inom ramen för ett progressivt och framåtsträvande företag. * Tillfälle att arbeta i en kund- och säljorienterad miljö där all energi riktas mot att vinna och utveckla kunder. * En arbetsgivare som förväntar sig att du presterar och ger ditt allt, och i gengäld sätter stort värde vid dig och är beredd att investera i din utveckling.   Ansökan Låter detta intressant är du välkommen med din ansökan redan idag, eller senast den 31 juli. Vänligen maila din ansökan till rekrytering@konicaminolta.se. Skriv ”Säljare Stockholm 1307 ” i ämnesraden. Vi kommer att inleda intervjuprocessen i början av augusti.   Om Konica Minolta Konica Minoltas affärsidé är att göra IT- och dokumentlösningar enklare för våra kunder.Som en världsledande leverantör av produkter och lösningar för dokumenthantering strävar Konica Minolta efter att erbjuda produkter, tjänster och lösningar inom samtliga områden som är viktiga inom digital bildhantering. Vi lägger stor vikt vid dokumenthantering och affärslösningar för både kontors- och produktionsmiljöer. Konica Minolta Business Technologies grundades i oktober 2003 genom en sammanslagning av Konica Corporation och Minolta Co. Ltd. Företaget levererar tjänster samt distribuerar produkter, system och lösningar som tillgodoser alla de krav som kontor och produktionsenheter kan ställa, över ett dokuments hela livscykel. Business Technologies totala omsättning är motsvarande 61 miljarder kronor med cirka 36 000 anställda.I Sverige representeras Business Technologies av Konica Minolta Business Solutions Sweden AB. Omsättningen inräknat dotterbolaget Koneo AB är ca 820 miljoner kronor och totalt är vi ca 370 anställda. Konica Minolta har försäljningskontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Via dotterbolaget Koneo AB och fristående medlemmar i Koneokedjan samt fristående återförsäljare är vi rikstäckande. Totalt finns Konica Minolta representerat på cirka 70 orter i Sverige. Och nej, Konica Minolta tillverkar och säljer inte längre kameror. Vi är i inne i en spännande utvecklingsresa mot att bli ett tjänsteföretag inom IT- och dokumenthantering.
Företag: Koneo AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Driven säljare sökes till Konica Minolta Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven säljare sökes till Konica Minolta Stockholm

Sjuksköterska natt
Neurologen avdelning R19 Med utsikt över Hagaparken ligger avdelning R19 i Solna! Avdelningen bedriver högspecialiserad vård för patienter med diagnoser såsom till exempel epilepsi, MS, Parkinson, hjärntumörer och ALS. Dessa är våra vanligaste diagnoser men det förekommer också sällsynta, komplicerade och lärorika utredningsfall. Patienterna kommer till oss både akut och planerat och på avdelningen vårdas såväl yngre som äldre. På en av våra salar har vi också patienter som är inneliggande för anfallsregistrering (VEEG). Arbetet på avdelningen bedrivs av multidisciplinära team bestående av läkare, sjuksköterska, undersköterska, sjukgymnast, arbetsterapeut, dietist samt kurator. Inom kliniken finns möjlighet till utbildningsprogram "Neurologisk sjukdomslära och omvårdnad" 15 p, i samarbete med KI. För undersköterskor finns motsvarande kurs "Fördjupningsutbildning inom Neurologi". Teamrond förekommer två gånger i veckan där vi går djupare in på olika diagnoser och behandlingar. Detta forum ger de olika professionerna möjlighet till gemensamt lärande. Arbetsuppgifter: Som sjuksköterska leder du omvårdnaden av våra patienter. Även nattetid förekommer det att man deltar i akuta utredningar och utför medicinska behandlingar. Varje natt är det två-tre personer som arbetar. Kvalifikationer: Svensk sjuksköterskelegitimation, är du nyutexaminerad bör du har erfarenhet inom akutsjukvård. Du behöver också ha goda kunskaper i svenska språket, både skriftligt och muntligt. Personliga egenskaper: Vi vill att du har utpräglad ansvarskänsla och att du kan organisera ditt arbete på avdelningen. Du har ett öppet och flexibelt sinnelag och ser inte förändringar som ett hinder utan som en möjlighet. Du bör klara av de tempoväxlingar som förekommer på en akutvårdsavdelning men också ha tålamod med dem av våra patienter som så väl behöver det. Du har patienten i fokus och har ett genuint intresse för ständiga förbättringar. Övrig information: Med tanke på att det nu är semestertider kommer intervjuer att ske fortlöpande fr o m vecka 32. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska natt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska natt

Sjuksköterska
Neurologen avdelning R19 Med utsikt över Hagaparken ligger avdelning R19 i Solna! Avdelningen bedriver högspecialiserad vård för patienter med neurologiska sjukdomar såsom till exempel epilepsi, MS, Parkinson, hjärntumörer och ALS. Dessa är våra vanligaste diagnoser men det förekommer också sällsynta, komplicerade och lärorika utredningsfall. Patienterna kommer till oss både akut och planerat och på avdelningen vårdas såväl yngre som äldre. På en av våra salar har vi också patienter som är inneliggande för anfallsregistrering. Arbetet på avdelningen bedrivs av multidisciplinära team bestående av läkare, sjuksköterska, undersköterska, sjukgymnast, arbetsterapeut, dietist samt kurator. Inom kliniken finns möjlighet till utbildningsprogram "Neurologisk sjukdomslära och omvårdnad" 15 p i samarbete med KI. För undersköterskor finns motsvarande kurs "Fördjupningsutbildning inom Neurologi". Teamrond förekommer två gånger i veckan, där vi går djupare in på olika diagnoser och behandlingar. Detta forum ger de olika professionerna möjlighet till gemensamt lärande. Arbetsuppgifter: Som sjuksköterska leder du omvårdnaden av våra patienter. På avdelningen förekommer stimulerande och omväxlande arbetsuppgifter i samband med till exempel utredningar, medicinska behandlingar och social planering. Kvalifikationer: Svensk sjuksköterskelegitimation, är du nyutexaminerad bör du ha erfarenhet inom akutsjukvård. Du behöver också ha goda kunskaper i svenska språket, både skriftligt och muntligt. Personliga egenskaper: Vi vill att du har utpräglad ansvarskänsla och att du kan organisera ditt arbete på avdelningen. Du har ett öppet och flexibelt sinnelag och du ser inte förändringar som ett hinder utan som en möjlighet. Vi arbetar i team och du är sjuksköterskan som tycker om att planera ditt arbete och utföra uppgifterna tillsammans med andra. Du bör klara av de tempoväxlingar som förekommer på en akutvårdsavdelning men också ha tålamod med dem av våra patienter som så väl behöver det. Du har patienten i fokus och ett genuint intresse för ständiga förbättringar. Hjärtligt välkommen med din ansökan! Övrig information: Med tanke på att det nu är semestertider kommer intervjuer att ske fortlöpande fr o m vecka 32. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska jobb, Sjuksköterska Stockholm, Sjuksköterska Karolinska Universitetssjukhuset
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska


Sök lediga jobb Erfaren Databasadministratör till IT avdelningen i Umeå

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se