BF Barnvakt sökes till Huddinge! jobb - lediga jobb

BF Barnvakt sökes till Huddinge! jobb BF Barnvakt sökes till Huddinge! jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: BF Barnvakt sökes till Huddinge!. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: BF Barnvakt sökes till Huddinge. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Arbetsledare till Bergvillans dagverksamhet- Södertälje

  2. Högskolelektor i omvårdnadsvetenskap- Stockholm

  3. Högskolelektor i omvårdnadsvetenskap/Psykiatri- Stockholm

  4. Företagsrådgivare- Stockholm

  5. Affärsområdesansvarig KAM säljare- Stockholm

  6. Förskollärare- Stockholm

  7. Personlig assistent- Botkyrka

  8. Senior e-commerce Java developer- Stockholm

  9. Ekonomiassistent, tillträde omgående!- Järfälla

  10. Arbetande Festvånings-ansvarig- Stockholm


Mer beskrivning

Arbetsledare till Bergvillans dagverksamhet
Bergvillan som bedriver dagligverksamhet och är en del i Hagastiftelsen söker nu en arbetsledare. Tjänsten är en heltid med tillträde 2013-08-19. Du som söker tjänsten skall vara utbildad inom vård och omsorg och det är meriterande om du tidigare haft arbetsledande roll och mångårig erfarenhet inom vård och omsorg. Det är även till din fördel om du har erfarenhet inom det antroposofiska behandlingsmetoder men ej ett krav. För att få en jämn könsfördelning på arbetsplatsen ser vi gärna att manliga sökande söker tjänsten. Krav: Körkort
Företag: Bergvillan Hagastiftelsen
Ort: Södertälje
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsledare till Bergvillans dagverksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsledare till Bergvillans dagverksamhet

Högskolelektor i omvårdnadsvetenskap
Röda Korsets Högskola är en enskild högskola med Stiftelsen Rödakorshemmet som huvudman. Högskolan bedriver grundutbildning och vidareutbildning av sjuksköterskor och har examensrättigheter för kandidat- respektive magisterexamen. Högskolan har dessutom internationell verksamhet med samarbetspartners i länder både inom och utom Europa. I linje med Röda Korsets profil strävar högskolan särskilt efter att utbilda sjuksköterskor på grund och avancerad nivå för arbete med utsatta människor. Vi är idag drygt 60 anställda och bedriver verksamhet i lokaler på Campus KTH samt vid Karolinska universitetssjukhuset Solna och Huddinge. Läs gärna mer på www.rkh.se Högskolelektor i omvårdnadsvetenskap Röda Korsets Högskola söker nu en högskolelektor i omvårdnadsvetenskap med aktuell klinisk förankring. Tjänsten är tillsvidare på heltid och organisatoriskt underställd Studierektor för Grundutbildning. Arbetsuppgifter: Övergripande ansvar för undervisning i kurser med klinisk inriktning samt handledning av studenter i verksamhetsförlagd utbildning. Examination av examensarbeten ingår i arbetsuppgifterna samt undervisning inom högskolans övriga utbildningsuppdrag. Därutöver ingår samarbete med Karolinska universitetssjukhuset, chefssjuksköterskor och sjukhusets akademiska kliniska adjunkter. Tid för forskning ingår enligt gällande avtal. Kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska samt avlagd doktorsexamen i omvårdnadsvetenskap eller likvärdigt område. Vi ser gärna att Du har aktuell erfarenhet av klinisk verksamhet inom somatisk vård. Meriterande är lång erfarenhet av att utveckla eller implementera pedagogiska metoder i verksamhetsförlagd utbildning i sjuksköterskeprogrammet, samt pågående vetenskaplig produktion.
Företag: Röda Korsets Högskola
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Högskolelektor i omvårdnadsvetenskap jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Högskolelektor i omvårdnadsvetenskap

Högskolelektor i omvårdnadsvetenskap/Psykiatri
Röda Korsets Högskola är en enskild högskola med Stiftelsen Rödakorshemmet som huvudman. Högskolan bedriver grundutbildning och vidareutbildning av sjuksköterskor och har examensrättigheter för kandidat- respektive magisterexamen. Högskolan har dessutom internationell verksamhet med samarbetspartners i länder både inom och utom Europa. I linje med Röda Korsets profil strävar högskolan särskilt efter att utbilda sjuksköterskor på grund och avancerad nivå för arbete med utsatta människor. Vi är idag drygt 60 anställda och bedriver verksamhet i lokaler på Campus KTH samt vid Karolinska universitetssjukhuset Solna och Huddinge. Läs gärna mer på www.rkh.se Högskolelektor i omvårdnadsvetenskap med inriktning psykiatrisk omvårdnad Röda Korsets Högskola söker en högskolelektor i omvårdnadsvetenskap med inriktning mot psykiatrisk omvårdnad. Tjänsten är tillsvidare på heltid och organisatoriskt underställd studierektorn för avancerad nivå. Arbetsuppgifter: Övergripande ansvar för planering och genomförande av undervisning och examinationer i kurser med inriktning psykiatrisk omvårdnad, främst på avancerad nivå. Examination av examensarbeten ingår i arbetsuppgifterna liksom undervisning inom högskolans övriga utbildningsuppdrag Tid för forskning ingår enligt gällande avtal. Kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska, specialistutbildning inom psykiatrisk vård, samt avlagd doktorsexamen. Vi ser gärna att du har aktuell erfarenhet av kliniskt verksamhet inom området. Meriterande är högskolepedagogisk utbildning och erfarenhet.
Företag: Röda Korsets Högskola
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Högskolelektor i omvårdnadsvetenskap/Psykiatri jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Högskolelektor i omvårdnadsvetenskap/Psykiatri

Företagsrådgivare
Almi Företagspartner AB och IFS Almis vision är att skapa möjligheter för alla bärkraftiga idéer och företag att utvecklas. Med rådgivning, lån, riskkapital och inkubation möter vi kunderna i företagandets alla faser - från idéer till framgångsrika företag. Det omfattar såväl idéer med tillväxtpotential i tidiga faser som befintliga företag som satsar på tillväxt och expansion. Almi ägs av staten tillsammans med regionala offentliga ägare och finns nära kunderna på 40 orter över hela landet. Insamlingsstiftelsen IFS Rådgivningscentrum startades 1996 som Internationella Företagarföreningen i Sverige. År 2007 integrerades IFS rådgivningsverksamhet i Almi Företagspartner och drivs idag som ett eget affärsområde. Tillsammans kan organisationerna erbjuda både finansiering och särskild kompetens kring invandrarföretagande. IFS Rådgivning vänder sig till entreprenörer med utländsk bakgrund som är på väg att starta eller redan driver ett företag. Det som gör IFS Rådgivning unikt är att rådgivarna representerar mångfalden i samhället och motverkar därmed de svårigheter som invandrare kan ha gällande språk, lagar och regler i det svenska samhället. Vi erbjuder kostnadsfri rådgivning på olika språk, hjälper till med affärsplan, budget, företagsregistrering, låneansökan med mera. IFS Rådgivning arrangerar ofta informationsträffar och kurser. Våra rådgivare finns runtom hela landet. Vi behöver rekrytera en ny kompetent medarbetare med erfarenhet och intresse för rådgivning och entreprenörskap. Du kommer att ingå i en grupp på fyra personer som arbetar under Almis varumärke IFS. Beskrivning av tjänsten Du skall i ditt dagliga arbete, i första hand erbjuda rådgivning till blivande företagare med utländsk bakgrund. Öga mot öga med kunden ger du rådgivning i frågor som rör svensk företagslagstiftning, skatter, ekonomi, entreprenörskap etc. Du kommer också arbeta till viss del med finansiering av nya företag. Vidare skall du marknadsföra Almi och IFS tjänster genom att delta på mässor, kommunsammankomster, i skolor eller andra miljöer där våra kunder befinner sig. Din bakgrund -Du har relevant utbildning för tjänsten. Troligen är du ekonom, jurist eller har annan erfarenhet som passar för uppdraget. -Några års erfarenhet i rådgivande funktion är önskvärt -Krav: "minst" språk förutom svenska och engelska skall du behärska flytande arabiska. Almis medarbetare är engagerade och strukturerade, samt bra på att kommunicera med företag och entreprenörer. Vårt mål är att vara lika många manliga som kvinnliga anställda i företaget. Läs gärna mer om Almi och IFS verksamhet på vår web, almi.se Placering Kontoret är placerat i Stockholm på Drottninggatan 97 Du ansöker genom att skicka ett personligt brev och ditt CV till thomas.orrung@almi.se. Observera att Thomas Orrung inte är tillgänglig för frågor mellan 19 juli - 25 augusti.
Företag: ALMI Företagspartner Stockholm Sörmland AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Företagsrådgivare jobb, Företagsrådgivare Stockholm, Företagsrådgivare ALMI Företagspartner Stockholm Sörmland AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Företagsrådgivare

Affärsområdesansvarig KAM säljare
FÖRETAGET Företaget expanderar mest i branschen och driver utvecklingen av nya tjänster mot storkunder så som kedjekunder och företag med enheter på fler än 20 adresser. Vi tryggar verksamhet, produktion och människor genom att erbjuda ansvarsfulla, kundanpassade helhetslösningar med ett flertal specialiserade tjänster att erbjuda för företags fulla säkerhet. Företaget fortsätter att expandera och vi behöver nu en duktig och driven affärsområdeschef och kundvårdande personlighet till våra största kundkonton. DIN ROLL Affärsområdesansvarig KAM säljare Säkerhets- Larm- och Brandskydd, har som affärsidé att erbjuda lönsamma säkerhetslösningar med fokus på trygghet, långsiktighet och affärsmässig nytta för medelstora och stora kunder. DIN UPPGIFT I dina arbetsuppgifter kommer det att ingå att du har ansvar för storkundernas utveckling genom att löpande ha en kontinuerlig kontakt med våra befintliga kunder där du även har försäljnings- och visst marknadsansvar. Det är en fördel om du kan branschen och vet vad som krävs för att expandera men det är inget krav. Du kommer att ha både budget- och leveranskrav och vi vill att du ansvarar för dina kundkonton och relationer däruti på ett framgångsrikt sätt gentemot uppsatta mål och för kundens bästa. DEN VI SÖKER Du gillar försäljning och du ska självklart kunna visa på goda resultat i dina tidigare tjänster. Vi ser det som självklart att du är serviceinriktad och har ett väl utvecklat affärssinne samtidigt som du på ett enkelt sätt kan förstå vad kunderna behöver. Du behöver vara stresstålig, strukturerad och utåtriktad. Dessutom krävs det att du är drivande med en god förmåga att arbeta självständigt. Vi ser det som självklart att du behärskar det svenska språket och att du kan uttrycka dig väl både i tal och skrift. Vi ser också gärna att du har en viss teknisk kunskap och att du har branscherfarenhet. Har du någon form av sälj- eller ekonomiutbildning är det ett plus. Du har körkort och är resebenägen. LÖNEN & DIN ERSÄTTNING Fast lön 30-35 000 kr och mållön omkring 45 000 kr. Tjänstebil, tjänstedator och tjänstemobil ingår. Friskvårdsbidrag. DIN FRAMTID Vi har byggt vårt företag på att belöna ambitiösa människor och att ge dem utrymme att växa. Detta ÄR ETT SÄLJDRIVET FÖRETAG, så därför är det viktigt att du: * Älskar kontakt med mäniskor och älskar affärer * Har uthållighet och säljdriv Slutligen det gamla vanliga: optimistisk, övertygande, relationsbyggande, flitig och framförallt en god kollega! ANSÖKAN Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande! Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev & GÄRNA FOTO! Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se
Företag: TALENT & PARTNER AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsområdesansvarig KAM säljare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsområdesansvarig KAM säljare

Förskollärare
Att läsa våra arbetsplaner på hemsidan forskolanstormfageln.se ger dig en bild av förskolans pedagogiska verksamhet och värdegrund. För att utveckla verksamheten och pedagogerna har all personal Pedagogisk Handledning 1 gång/månad med utbildad handledare. Den kollegiala reflektionen och analysen kring verksamheten är i förskolans "Utvecklingsgrupper". Förskolan drivs i Aktiebolagsform med ett flertal aktieägare som också arbetar i verksamheten. Förskolan följer de kommunala riktlinjerna gällande Läroplan för förskolan, arbetsplatsträffar, planeringsdagar och ramtider för öppethållande.. Förskolan har fyra avdelningar med 2 grupper 1-3 år och 2 grupper med 4-5 år. Förskolan ligger i en fristående byggnad med stor egen gård och närhet till natur och Mälaren. Vi ser fram emot att ytterligare få beskriva mer om vår förskola och välkomnar dig att skicka din ansökan till forskolanstormfageln@gmail.com.
Företag: FÖRSKOLA STORMFÅGELN
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare jobb, Förskollärare Stockholm, Förskollärare FÖRSKOLA STORMFÅGELN
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare

Personlig assistent
RTFL - Rätten Till Fullvärdigt Liv AB erbjuder personlig assistans med hög kvalitet för funktionshindrade och vi sätter alltid den funktionshindrade i centrum. Målet är att brukaren ska kunna leva ett aktivt och berikande liv. De personliga assistenterna ska vara verktyget för att uppnå detta. Beskrivning av arbetsuppgifter: Heltidsarbete på kvällarna/nätterna med du bör även kunna vara flexibel med arbetstiderna emellanåt. Du skall bistå en 11 årig flicka som har väldigt svåra funktionshinder. Hon behöver hjälp med all ADL, förflyttning, kommunicering samt krävs det daglig träning. Du ska vara hennes hjälpmedel för att hon ska kunna leva ett liv fullvärdigt som andra barn i samma ålder lever. Beskrivning av kvalifikationer: Minst 2 års erfarenhet av arbete med funktionshindrade personer. Du ska ha lätt för att lära dig hennes rutiner och kunna arbeta med hjärtat. Du ska vara lugn, skötsam och rökfri. Vi ser gärna en kvinnlig sökande som talar flytande Ancholik då det är hennes modersmål.
Företag: RTFL CARE AB
Ort: Botkyrka
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent

Senior e-commerce Java developer
Want to develop advanced and popular e-commerce sites for some of the largest companies? Want to implement new features that drive traffic and increase sales? Do you want to develop together with some of Sweden's most experienced web developers? Apply for the job now! Who are we Brightstep is a consulting company working with consulting in e-commerce and implementation of technical solutions for more than 12 years. Brightstep designs and builds large e-commerce sites on standard platforms as hybris and Intershop. We know e-commerce and are proud to have worked with companies like Blocket, Elkjöp, HM, Axfood, Stadium, Nokia, Clas Ohlson, Polarn O. Pyret and many more. What can Brightstep mean for your development As a developer / architect you are installing, designing, configuring, developing and testing highly advanced e-commerce solutions for large companies. Development is done in Java and the development environment based on Eclipse which is fully integrated with the platforms. We work with established platforms for e-commerce and e-commerce solutions used by large players. There will be the opportunity for you to work with both the specification and new development for storefront, search, SEO, analysis of traffic data, integration of social media, email marketing, smart integration and evaluation of new functionality in conjunction with partners. For example the social and mobile scene are affecting how we behave and are therefore highly interesting areas for our clients. Who are you We are looking for a Java developer with several years of experience working with web applications in general and eCommerce solutions in particular. The Java developer will work as a member in an implementation team. The team is led by a team lead/Scrum master and consists of a team with architect, developers, testers and requirement analysts. Tasks - Participate in sprint planning meetings where requirements are split into development tasks and planned for the upcoming sprint. - Define the best solution for and implement requirements specified in user stories or tasks. - Participate in designing system architecture with the rest of the team and make sure that the solution is robustly built and well documented. Specific competence: Must have experience of: - At least 5 years of java development - Extensive experience within web development and/or System integration - Spring Framework (Min 2.0 and annotations) - MVC Frameworks (ie JSF, Struts, SpringMVC) Should have experience of: - E-commerce solutions - Test driven development - Payment solutions (ie. DIBS, Klarna?) - System architecture - Working in an agile way Could have experience of: - The Hybris e-commerce platform - Ajax / Rest / WebServices - DHTML, AJAX, jQuery, Web services. - Analysis & Design experience - Cache frameworks - Database design - Configuration management - Server management Tools & processes - IntelliJ or Eclipse - Subversion - Jira / Greenhopper - Scrum Other - You are accurate and flexible. - You like to work in a fast pace and you are committed to your work. - You are social and straight forward and can communicate problems and solutions. - You like team work, but are also able to plan your own work. - Good communication skills in English including written documentation
Företag: Brightstep AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Senior e-commerce Java developer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior e-commerce Java developer

Ekonomiassistent, tillträde omgående!
Vi söker med tillträde omgående efter en självgående ekonomiassistent för en behovsanställning med möjlighet till arbete vid arbetstoppar, semestrar etc. För tillfället är vi i stort behov av dig och kan erbjuda omgående arbete! Huvudsakliga arbetsuppgifter I din roll som ekonomiassistent kommer dina arbetsuppgifter övergripande innefatta löpande bokföring, reskontra, avstämningar, biträde vid bokslut etc. Din profil Vi söker dig som arbetat tidigare som ekonomiassistent. Du bör ha lägst gymnasiekompetens med ekonomisk inriktning. Du kanske redan idag studerar ekonomi vid högskola/universitet och söker ett sommarjobb men även är intresserad av extrajobb under övriga tider under året. Tjänsten är även lämplig för dig som sedan tidigare har längre erfarenhet inom området men söker ett extra deltidsjobb. Du som söker är öppen, kommunikativ, noggrann och trivs att arbeta i högt tempo. Vidare är du ansvarsfull, lättlärd och van att arbeta självständigt. I din roll är du prestigelös och hjälper gärna till där du behövs som bäst. Du talar och skriver obehindrat såväl svenska som engelska. För att passa i denna roll tror vi att du har någon form av ekonomiexamen samt minst ett par års arbetserfarenhet. Vidare har du goda kunskaper i MS Office-paketet och i synnerhet Excel och Word. Vänligen maila din ansökan direkt till per.grundstrom@pginvestment.se
Företag: PG INVESTMENT AB
Ort: Järfälla
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent, tillträde omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent, tillträde omgående!

Arbetande Festvånings-ansvarig
Syster O Bror är belägnet centralt i Stockholm ett stenkast ifrån Östra station och Tekniska högskolan.Restaurangen ligger I gatuplan med en stor vacker uteservering framför hela matsalen som ligger naturskönt, perfekt för välkomstmingel. Det finns scen för underhållning, Ljud & Ljusanläggning för disco, Trådlöst micksystem samt storbild för presentationer, Fullständiga rättigheter med dans till kl 03. Med erfarenhet av att anordna fester sedan 1995 är du som vi behöver en viktig kugge I vårt hjul. Vi söker nu en drivande person med genuin servicekänsla som vill vara med och utveckla vår festvåning Du ska vara driven och kreativ festvåningsansvarig med minst 5 års dokumenterad erfarenhet . Vi söker dig som vill skapa gästupplevelser och har ett genuint människointresse,och som alltid sätter service och kvalité främst. Förutom yrkeskunskap sätter vi stort värde på personlighet och samarbetsförmåga. Initiativförmåga och flexibilitet är också viktiga egenskaper för denna tjänst. För tjänsten krävs att du tidigare har arbetat på en arbetsledande position, är noggrann och klarar av att jobba under högt tempo. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Planera, leda och fördela servisarbetet inom verksamheten på ett sätt som motsvarar våra kvalitets- och lönsamhetskrav. Vara ansvarig på plats och kunna leda övrig personal genom en öppen kommunikation, förtroende och ömsesidig respekt. Du jobbar fysiskt under alla fest arrangemang vilket innebär sena kvällar. Dina ansvarsområden blir: * Operativt driftsansvar för festvåning * Ansvarig för utveckling och säkerställande av rutiner * Ansvarig för kvalitet och service * Arbetsledare med personalansvar * Resultatsansvarig för egna avdelningar Önskade kvalifikationer: * Ansvarsfull och förmåga att skapa god stämning i teamet * Hög serviceförmåga och flexibilitet * Noggrann och kvalitetsfokuserad * Entusiastisk, positiv och drivande * Arbetsledarerfarenhet är meriterande * Lätt för att samarbeta Vi erbjuder: En spännande och utmanande tjänst i en hektisk och pulserande arbetsmiljö. Tjänsten är tillsvidare med tillträde omgående. Arbetstiden är efter ett rullande schema. Lön enligt överenskommelse. Varmt välkommen med din ansökan till info@systerobror.se Märk i ämnesraden "festvånings-ansvarig" Bifoga referenser samt lönekrav.
Företag: Muren AB/Syster O Bror
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetande Festvånings-ansvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetande Festvånings-ansvarig


Sök lediga jobb BF Barnvakt sökes till Huddinge!

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se